verklaar u nader aubquote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
72 ECTS van de tot nu toe te halen 72 ECTS gehaald
ECTS is een hippe afkorting voor studiepunten.quote:
Hoeveel herkansingen wil je doen dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef borisz het volgende:
MIjn teller staat op 57.
Ik ga daar in december flink wat scoren.
Ik denk dat ik er drie ga herkansen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoeveel herkansingen wil je doen dan?
Tja het begin van het jaar viel wat tegen als je niks haaltquote:
Niet als je ook nog twee normale tentamens hebtquote:
gedraag je een beetje hè en smakelijk alvastquote:
Neem wel een bloemetje mee voor d'r.quote:
Zonder bloemen gaat die heerlijke zelf gemaakte groente soep zo aan m voorbijquote:Op woensdag 12 november 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Neem wel een bloemetje mee voor d'r.
Shit gemistquote:Op woensdag 12 november 2008 17:05 schreef rubbereend het volgende:
vandaag begint het sinterklaas journaal weer
het water loopt me in de mondquote:Op woensdag 12 november 2008 17:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Zonder bloemen gaat die heerlijke zelf gemaakte groente soep zo aan m voorbij
gewoon ff bestellen bij www.reserveorenzonderoorontstekingvoormensenmetoorontsteking.co.ukquote:Op woensdag 12 november 2008 20:12 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand een reserve-oor over voor mij zonder oorontsteking??
Waarom een Engelse sitequote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon ff bestellen bij www.reserveorenzonderoorontstekingvoormensenmetoorontsteking.co.uk
beterschap trouwens
Dat linkje werkt nietquote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon ff bestellen bij www.reserveorenzonderoorontstekingvoormensenmetoorontsteking.co.uk
beterschap trouwens
de Nederlandse url was bezetquote:
quote:
en om zo'n plaatje te voorkomen had ik de woorden ban en aanvraag al uit elkaar gelaten in mijn postquote:
Heerlijk hoor, hoe Volendam nog zo regionaal isquote:
Mislukt, mislukt, misluktquote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en om zo'n plaatje te voorkomen had ik de woorden ban en aanvraag al uit elkaar gelaten in mijn post
quote:
* Againzender zet vast een vat azijn klaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik was al naar het Blok gezapt maar ik maak hier uit op dat het 1-0 is
moet jij eigenlijk geen carnaval vieren?quote:
aankomend weekend groot feest hier in het dorp, dan gaan we het openenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet jij eigenlijk geen carnaval vieren?
Gewoon bovenop gaan zittenquote:
He, dat is wel tofquote:Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef SCH het volgende:
4. Krijg ik ineens heel onverwacht nog nagekomen royalties van een boek dat jaren geleden is verschenen: 750 euro
Dat deze avond nog lang moge duren.
Verdrietige Ajaxfans?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Againzender het volgende:
Minder tof: er is hier ergens in de buurt een flinke fik, hoor al een tijdje erg veel brandweersirenes
Ach, ben vroeger wel vaker bij verlieswedstrijden tegen Volendam geweest, dus het was nogal deja-vu vanavond...quote:
Dan nog. Ik schaam me zo vreselijk diep dat ik het lachwekkend vindquote:Op woensdag 12 november 2008 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, ben vroeger wel vaker bij verlieswedstrijden tegen Volendam geweest, dus het was nogal deja-vu vanavond...
quote:
Maar ja of je nu verliest van AZ of van Volendam/ Lienden dat is wel een verschil natuurlijk.quote:
Dat is balen ja. Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:18 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
ik kom maar even mobiel hoi zeggen. Heb sinds maandag geen internet meer op mijn pc. Mooi waardeloos.
Evengoed zit je niet meer in de beker. Voorlopig gaan we in Alkmaar naar de verlenging toe.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja of je nu verliest van AZ of van Volendam/ Lienden dat is wel een verschil natuurlijk.
Welk boek?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef SCH het volgende:
4. Krijg ik ineens heel onverwacht nog nagekomen royalties van een boek dat jaren geleden is verschenen: 750 euro
heequote:
We hebben hem morgen toevallig in de uitzending over Domino Day. Hopelijk is ie dan weer bij de tijd .quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
Hans Kraaij jr. krijgt een standbeeld vanavond.
Nee met een klein schepje kun je er al bij.quote:
Ik blijf liever in de zandbak spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 06:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee met een klein schepje kun je er al bij.
Kon niet slapenquote:Op donderdag 13 november 2008 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Tongdruk bezig geweest afgelopen nacht
Ben er ook niet voor opgebleven.quote:
Was wel de moeite waardquote:
Nee, en noem me geen dan.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:56 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Kun je even een samenvatting van de doelpunten geven dan?
Rondleiding door de prijzenkast was zeker zo gedaan?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:21 schreef appelsientje het volgende:
Oi![]()
Zo ben terug uit de Kuip, had daar een beurs... heb ook meteen een rondleiding gekregen door het stadion, ben nog in de supportershome geweest.... erg interessant allemaal
Hij is ook al vaste gast van de ArenAquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef rubbereend het volgende:oi
Sientje komt tegenwoordig dus vaker in de Kuip dan in het Philipsstadion![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef rubbereend het volgende:
oi
Sientje komt tegenwoordig dus vaker in de Kuip dan in het Philipsstadion![]()
![]()
Ze hadden zelf 'bekers' staan voor het feit dat ze mee speelde in de CL, tja zo krijg je een kast wel vol jaquote:Op donderdag 13 november 2008 17:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Rondleiding door de prijzenkast was zeker zo gedaan?
Whehe.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Ze hadden zelf 'bekers' staan voor het feit dat ze mee speelde in de CL, tja zo krijg je een kast wel vol ja
Lijkt mij voor iedereen beter, ook voor de PvdAquote:
Wauw, nou gefeliciteerd hoor. Heeft GeenStijl nu gewonnen?quote:
Ja, laat een CDA-er die post dan maar gaan doen, eens kijken hoe dat gaat.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt mij voor iedereen beter, ook voor de PvdA
Lijkt mij natuurlijk dat een andere PvdA-er het gaat overnemen, anders worden de verhoudingen wat krom.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, laat een CDA-er die post dan maar gaan doen, eens kijken hoe dat gaat.
kut, ik heb op een post van DK gereageerdquote:
Absoluut. Ik vond het een bijzondere vrouw. Heb haar vorig jaar gesproken en ontmoet en vond het heerlijk dat het niet zo'n politicus was maar een echt mens. Maar daarom wellicht niet zo geschikt voor die post inderdaad. Misschien kan Albayrak doorschuiven.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt mij natuurlijk dat een andere PvdA-er het gaat overnemen, anders worden de verhoudingen wat krom.
Natuurlijk is het geen makkelijke post, maar ze heeft wel wat onhandig gehandeld. Dat heb je wel eens met intelligente mensen, dat ze moeilijk communiceren.
Ze lijkt zo nu en dan een flap-uit, maar dat vind ik vaak wel een teken dat iemand ergens een idee over heeft. En dat zouden meer politici mogen hebben... Maar ja, ben niet echt een fan van haar, en haar positie werd wat lastig door haar media-optreden, ik zie wel wie het over neemt...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vond het een bijzondere vrouw. Heb haar vorig jaar gesproken en ontmoet en vond het heerlijk dat het niet zo'n politicus was maar een echt mens. Maar daarom wellicht niet zo geschikt voor die post inderdaad. Misschien kan Albayrak doorschuiven.
dan wil de PvdA weer een CDA post hebben, als er maar geen grote tombola komt in het kabinet. Nu dus 2 vacatures in het kabinet. Loopt Depla al warm?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, laat een CDA-er die post dan maar gaan doen, eens kijken hoe dat gaat.
Paul? Zou wel een hele goede kandidaat zijn inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan wil de PvdA weer een CDA post hebben, als er maar geen grote tombola komt in het kabinet. Nu dus 2 vacatures in het kabinet. Loopt Depla al warm?
Dan zie ik hem nooit meerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Paul? Zou wel een hele goede kandidaat zijn inderdaad.
Tis wel een meneertje hoor en hij zal weer de vraag is of er een goede fietsenkelder on de 2e kamer zitquote:Op donderdag 13 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Paul? Zou wel een hele goede kandidaat zijn inderdaad.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis wel een meneertje hoor en hij zal weer de vraag is of er een goede fietsenkelder on de 2e kamer zit
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en we konden gratis verf meenemen
We hadden vandaag die Pauline in de uitzending, ze viel best mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef rubbereend het volgende:
Pc?
Blijft best leuk dat echte gooise meiden
ow leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
We hadden vandaag die Pauline in de uitzending, ze viel best mee.
weltrustenquote:Ik ga pitten, morgenochtend naar Den Haag.
wel handig dat je meteen je username hebt aangepastquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:31 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
mogguh. En nog steeds geen internet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:01 schreef Suijk het volgende:
Nee, is niet gek denk ik.
Maar hoezo 'weer'? Wie is het en wie heb je nog meer vermoord? Ik ga nooit meer met jou in een politieke discussie.
Pfoe, gelukkig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weer gebruikte ik hier in de zin van opneiuw maar vanneh....nou ja, zomaar weer.
Jij staat niet op mijn hitlijst suijkje
Kan je misschien meteen vertellen hoe het daar isquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig.
Heb ook even dat topic gelezen, was ook wel een beetje een controversieel figuur volgens mij.
Als ik zou sterven zou er volgens mij geen mogelijkheid zijn om dat op Fok bekend te maken. Of ik moet dan even een nieuwe username aanmaken, zoals Lookinforyou, maar dan 'SuijkInHeaven' ofzo.
dat kleurt leuk bij de gordijnenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze kleur en daar kjomt dan met zilver/grijsverf een motiefje op
Dan kom je wel heel dicht bij de arenaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:
oja weekend, dat heb ik al sinds gisterenvanavond naar de Heineken Music Hall
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan kom je wel heel dicht bij de arena
Wie treedt erop vanavond?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:00 schreef rubbereend het volgende:oi
vanavond naar de Lama's
[..]
dat kleurt leuk bij de gordijnen
Ga je morgen kijken naar de intocht?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je morgen kijken naar de intocht?
Hehe, ik ook niet, maar ik moet ook werken helaas.quote:
Open dag of zo? of werk je niet meer op school?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, ik ook niet, maar ik moet ook werken helaas.
Open Dag inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Open dag of zo? of werk je niet meer op school?
zat toevallig net op deze site http://www.spanjewinkel.nl/quote:
Lekker vroeg beginnen zekerquote:
Uurtje of 10 in Amsterdam inderdaad. Veel te vroeg natuurlijk.quote:
Vulcano zeker? Zappte er langs. Die film heb ik al veels te vaak gezienquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:06 schreef Ole het volgende:
OMG ik zit echt zon slechte rampenfilm te kijken
Het was in elk geval een kwalitatief hoogstaande tv avondquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vulcano zeker? Zappte er langs. Die film heb ik al veels te vaak gezien
Domino Day was weer triest, maar een paar leuke dingen gezien. Leo Oldenburger en die ander en die Arlette en die Nance moeten dood.
Als het maar sfeerverhogend was.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was in elk geval een kwalitatief hoogstaande tv avond
hheeh ja dat stukje zag ik ook net. "Kan je geen hint geven"quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:45 schreef tong80 het volgende:
Bij giel kan iemand een kaartje winnen van Pete Murray als ze weet waar ie speelt. Ze weet het niet zegt ze, is dat Effenaar zegt Giel de discussie gaat door en hij zegt nog tien keer Effenaar. Ze komt er niet op
Geweldig was hetquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
hheeh ja dat stukje zag ik ook net. "Kan je geen hint geven"
Sorry te laat je post gelezenquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:58 schreef Suijk het volgende:
Neem voor mij wat tomaten mee, die zijn op.
ok, er zit een foutje in het doorvoeren van uitzending gemist naar WMP. Misschien heeft dat virus er mee te maken, ik zou uitzendinggemist weer proberen als die virus weg is.quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:33 schreef tong80 het volgende:
Dit staat er dan :
Windows Media Player cannot play the file because the specified protocol is not supported. If you typed a URL in the Open URL dialog box, try using a different transport protocol (for example, "http:" or "rtsp:").
Alsof ik dan begrijp wat ze bedoelen
Ok ik jaf al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ok, er zit een foutje in het doorvoeren van uitzending gemist naar WMP. Misschien heeft dat virus er mee te maken, ik zou uitzendinggemist weer proberen als die virus weg is.
SCH over een kwartier is ie erquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
Tering, wat kan ik slapen tegenwoordig. Zijn daar kampioenschappen in?
Omdat D-Day in Duitsland en Polen etc al bijna groter is dan in NL.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
In welk kader halen ze die buitenlandse steentjesleggers binnen, vraag ik me af.
Je maakt geen schijn van kansquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
Tering, wat kan ik slapen tegenwoordig. Zijn daar kampioenschappen in?
Ja en dadelijk komt ie ook in Eindhoven aan. Helaas ben ik nu even in Geldrop, waar ie morgen pas komt en dan zit ik weer in EIndhovenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:12 schreef Ole het volgende:
Wel knap, dat hij nu tegelijkertijd in Antwerpen aankomt:Y
Ja he das een hulpsinterklaas...quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:12 schreef Ole het volgende:
Wel knap, dat hij nu tegelijkertijd in Antwerpen aankomt:Y
Je doet het erom, zo kunnen ze je niet in de zak stoppen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dadelijk komt ie ook in Eindhoven aan. Helaas ben ik nu even in Geldrop, waar ie morgen pas komt en dan zit ik weer in EIndhoven
Oh natuurlijk, ik dacht al!quote:
quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je doet het erom, zo kunnen ze je niet in de zak stoppen.
het was wel weer een leuke intochtquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ray en Suijk op de eerste rij voor Sinterklaas.
Ik ga zo met mn neefje naar de sinterklaas met een harde gquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, ik dacht al!
Hij praat daar ineens met een zachte g
quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga zo met mn neefje naar de sinterklaas met een harde g
Joa.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En een inslikknde e op het eind van n woord?
Op mijn pcquote:
Het valt me enigszins tegen dat tot nu toe veel mensen niet weten welke schrijver er in vrouwenkleren rond loopt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:50 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 12
Halverwege scheenbeen. Gewoon bad laten vollopen en op de rand zitten, werkte prima. Kwam wel een boel troep uit... tzag er redelijk ranzig uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar op je been zat die bobbel dan? Of heb je de hele middag op je knieën in een sodabadje gezeten?
mogguhquote:
Jij bent vroeg op!quote:
laat wakkerquote:
Ik ookquote:Op zondag 16 november 2008 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Ik ga er morgenochtend voor opstaan.
Uhuh! Erg prima tot nu toe! Veel gezien, veel gedaan. Spaans is ook nu op een respectabel niveau, al zeg ik het zelf. Mensen zijn aardig, veel nieuwe ontmoet. Het eten is overheerlijk en de wijn nog beter.quote:
mjummiequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef Grulez het volgende:
Mn been doet nog steeds au... er zat een bobbel op, dus toen heeft mn pa (dies huisarts) die ff doorgeprikt met een naald. Nou dat was me een pretje... Hele sodabadje vol pus, lekker
Veel plezier alvast.quote:Op zondag 16 november 2008 07:46 schreef Memento-Mori het volgende:
straks zaalvoetballen op een internationaal ikea zaalvoetbal en volleybaltornooi (ik kan niet eens (goed) zaalvoetballenmaar t wordt vast gewoon gezellig
Het KNMI ookquote:Op zondag 16 november 2008 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb er vertrouwen in.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Emanuelson is echt gegroeid nu hij niet meer linksback is.
Ja, klopt. In het begin van de 2e helft met Lazovic erbij had Ajax het even moeilijk.quote:Op zondag 16 november 2008 14:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Als PSV de druk langer erop had gezet was het niet 4-1 geworden.
Jij vond zeker weer dat Ajax onterecht gewonnen heeft?quote:Op zondag 16 november 2008 14:26 schreef SCH het volgende:
Emanuelson wie? Komt die hier ook wel eens???
quote:Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij vond zeker weer dat Ajax onterecht gewonnen heeft?
Nergens voor nodig Ray, nergens voor nodig.quote:Op zondag 16 november 2008 09:58 schreef RayMania het volgende:
Zenuwen.
Tegenwoordig elke week een sms-je. Kost me klauwen vol met geld.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nergens voor nodig Ray, nergens voor nodig.
Bier.
Kreeg je er woensdag nog één, of niet?quote:Op zondag 16 november 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegenwoordig elke week een sms-je. Kost me klauwen vol met geld.
Nee.quote:Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kreeg je er woensdag nog één, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |