verklaar u nader aubquote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
72 ECTS van de tot nu toe te halen 72 ECTS gehaald
ECTS is een hippe afkorting voor studiepunten.quote:
Hoeveel herkansingen wil je doen dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef borisz het volgende:
MIjn teller staat op 57.
Ik ga daar in december flink wat scoren.
Ik denk dat ik er drie ga herkansen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoeveel herkansingen wil je doen dan?
Tja het begin van het jaar viel wat tegen als je niks haaltquote:
Niet als je ook nog twee normale tentamens hebtquote:
gedraag je een beetje hè en smakelijk alvastquote:
Neem wel een bloemetje mee voor d'r.quote:
Zonder bloemen gaat die heerlijke zelf gemaakte groente soep zo aan m voorbijquote:Op woensdag 12 november 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Neem wel een bloemetje mee voor d'r.
Shit gemistquote:Op woensdag 12 november 2008 17:05 schreef rubbereend het volgende:
vandaag begint het sinterklaas journaal weer
het water loopt me in de mondquote:Op woensdag 12 november 2008 17:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Zonder bloemen gaat die heerlijke zelf gemaakte groente soep zo aan m voorbij
gewoon ff bestellen bij www.reserveorenzonderoorontstekingvoormensenmetoorontsteking.co.ukquote:Op woensdag 12 november 2008 20:12 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand een reserve-oor over voor mij zonder oorontsteking??
Waarom een Engelse sitequote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon ff bestellen bij www.reserveorenzonderoorontstekingvoormensenmetoorontsteking.co.uk
beterschap trouwens
Dat linkje werkt nietquote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon ff bestellen bij www.reserveorenzonderoorontstekingvoormensenmetoorontsteking.co.uk
beterschap trouwens
de Nederlandse url was bezetquote:
quote:
en om zo'n plaatje te voorkomen had ik de woorden ban en aanvraag al uit elkaar gelaten in mijn postquote:
Heerlijk hoor, hoe Volendam nog zo regionaal isquote:
Mislukt, mislukt, misluktquote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en om zo'n plaatje te voorkomen had ik de woorden ban en aanvraag al uit elkaar gelaten in mijn post
quote:
* Againzender zet vast een vat azijn klaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik was al naar het Blok gezapt maar ik maak hier uit op dat het 1-0 is
moet jij eigenlijk geen carnaval vieren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |