volgend jaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Die eerste is wel een leuke, op dat tijdstip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Bij het wielrennen zijn ze goed bezig qua dopingonderzoek of Ze drijven het te ver door
Diskwalificatie van Wüst is schandalig of maar Ze moet zich maar aan de regels houden
Jammer dat Rens Blom is gestopt of het was toch maar een one hit wonder
Mooi dat Hamillton wereldkampioen werd of maar ik had het Massa gegund
Ik weet van wie Nellie Cooman het wereldrecord overnam of ik heb geen idee
Ik weet hoe het achterwaards hoogspringen heet of ik heb geen idee
Erben Wennemars of en Jan Bos
Ria Stalman of Rob Druppers
Schitterend wat Tia Hellebauts deed of Wie is Tia Hellebauts
Dubbel rodelen of Dubbel bobben
NBA of en NFL
Joop die wereldkampioen werd of De kneet die wereldkampioen werd
Handbal of Volleybal
Ik weet wat Cor Vriend ooit uit zijn broek haalde tijdens een marathon of ik heb geen idee
Olympische winterspelen of en Olympische zomerspelen
Elfstedentocht of WK finale Darts
Avital Selinger of Joop Alberda
Hockey is een kaksport of dat is achterhaald
Ik ken de unieke prestatie van Karch Kiralie of ik heb geen idee
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef Gitanki het volgende:
[Ik weet hoe het achterwaardf ik heb geen idee, is dat niet naar iemand vernoemd s hoogspringen heet odie dit ooit op de olympsiche spelen introduceerde?
Dan zit ik nog dichtbij (alleen de naam is me ontschoten en zoek ik even op, herinner het verhaal in elk geval van een flippoquote:
Flippo lijkt wel op de naamquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:56 schreef Gitanki het volgende:
Dan zit ik nog dichtbij (alleen de naam is me ontschoten en zoek ik even op, herinner het verhaal in elk geval van een flippo)
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:56 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dan zit ik nog dichtbij (alleen de naam is me ontschoten en zoek ik even op, herinner het verhaal in elk geval van een flippo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op maandag 10 november 2008 23:58 schreef maril het volgende:
[..]Ik had 'm al opgezocht, staan overigens wel meer leuke weetjes op die olympic flippo's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |