Ja maar ik lust niet allesquote:Op woensdag 12 november 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga gewoon zitten dan. "Wat ik wil? Geen idee. Breng maar wat. Ik lust alles."
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus het schiet wel lekker op nu?
Dat weer op die 2 plaatjes klopt niet erg met elkaarquote:Op woensdag 12 november 2008 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb zoveel energie in deze post gestoken, ik post hem gewoon nog een keer
[..]
[ afbeelding ]
Dak noord (nu bezig)
[ afbeelding ]
Dak zuid gezien vanaf noord (bijna af)
Maar het ziet er wel keurig uitquote:Op woensdag 12 november 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weer op die 2 plaatjes klopt niet erg met elkaar
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook prima bij de lunch!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:41 schreef DaMart het volgende:
Dat is voor tussen 3 en 4 uur vanmiddag!
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Kut singles banner![]()
Kan nog altijd niet kiezen uit vier van de vijf
Hoiquote:
Jumbo daar?quote:
Nee. Wel een Jan Linders.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
ik heb een beetje smetvreesquote:
Als je ook maar onder de randjes komt.quote:
Flexibele tong FTWquote:Op woensdag 12 november 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ook maar onder de randjes komt.
quote:
uiteraardquote:Op woensdag 12 november 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ook maar onder de randjes komt.
Dan is het goed. WC eend werkt niet zo goed. Vieze gedachte OAquote:
preciesquote:Op woensdag 12 november 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het goed. WC eend werkt niet zo goed. Vieze gedachte OA
OA?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is het goed. WC eend werkt niet zo goed. Vieze gedachte OA
Oh ja. Mij bad. Komt omdat d ekleuren in ja ava op die van OA leken. Vroeger, toen OA nog gewoon een koffiejunk was. Nu heeft hij iets met ogenquote:
Ja zijn UI is engquote:Op woensdag 12 november 2008 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja. Mij bad. Komt omdat d ekleuren in ja ava op die van OA leken. Vroeger, toen OA nog gewoon een koffiejunk was. Nu heeft hij iets met ogen
neequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zoemende elektrische adapters
Geod tpoic
nietsquote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat hebben TS en TT daarmee te maken?
Dan is het goed. Ik ben namelijk erg schoonquote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
nietswas een berichtje aan MPG
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja. Mij bad. Komt omdat d ekleuren in ja ava op die van OA leken. Vroeger, toen OA nog gewoon een koffiejunk was. Nu heeft hij iets met ogen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Fha het volgende:
[..]
neeen ik kan er echt niet mee omgaan!
das toch mooiquote:Op woensdag 12 november 2008 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik ben namelijk erg schoon.
En ik heb wel een idee van wiequote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat.....
... mijn laatste 20 ontvangen SMS-berichten afkomstig zijn van in totaal precies 1 verschillende afzenders?
JAAAAAAquote:Op woensdag 12 november 2008 13:32 schreef OA het volgende:
![]()
Vandaar dat de SinterklaasUI nu zijn intrede doet!
Grote vriendenkring ftw...quote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat.....
... mijn laatste 20 ontvangen SMS-berichten afkomstig zijn van in totaal precies 1 verschillende afzenders?
Wow.. dat heb ik ook!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat.....
Hé, wat heb ik gemist?quote:
Ja!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:33 schreef Californium het volgende:
[..]
das toch mooiik heb een beetje smetvrees en jij bent erg schoon
past prima zou ik zeggen
tuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja!![]()
Zullen we huisgenoten worden?
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
nietswas een berichtje aan MPG
Gezelligquote:
Flèèss! Wat gebeurt er allemaal?quote:
Ik zeg niksquote:
goed zoquote:Op woensdag 12 november 2008 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig ben ik zelf geen viezerd.
Niks, hoor jequote:Op woensdag 12 november 2008 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Flèèss! Wat gebeurt er allemaal?
Je bent niet de enige...quote:
Nee dat nietquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat.....
En ik ookquote:
Ik ook overigensquote:
Wat een eensgezinde niet-diversiteit bij de KSC'ersquote:
Ik niet.quote:
aaaahwquote:
Wasn't me. Ik stuur niet naar en krijg geen sms-jes van Fles (iig al een hele tijd niet)quote:Op woensdag 12 november 2008 14:02 schreef Ladylike het volgende:
Hmmm.. Bij nader inzien heb ik dus geen idee wie die ene afzender is Fles
Gewoon twintig keer zoiets:quote:Op woensdag 12 november 2008 14:02 schreef Ladylike het volgende:
Hmmm.. Bij nader inzien heb ik dus geen idee wie die ene afzender is Fles
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Wasn't me. Ik stuur niet naar en krijg geen sms-jes van Fles (iig al een hele tijd niet).
En ook dat is niet het gevalquote:Op woensdag 12 november 2008 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon twintig keer zoiets:
"Bij de volgende SMS is het 11 november 2008, 23 uur 54 minuten en 31 seconden."
"Bij de volgende SMS is het 11 november 2008, 23 uur 55 minuten en 17 seconden."
"Bij de volgende SMS is het 12 november 2008, 6 uur 24 minuten en 49 seconden."
Nee, valt wel mee. M'n inbox was net weer leeg...quote:Op woensdag 12 november 2008 14:02 schreef Fha het volgende:
[..]
aaaahwof heb jij gewoon wel veel vrienden?
Dan twijfel ik nog tussen Fha en mijzelfquote:Op woensdag 12 november 2008 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Wasn't me. Ik stuur niet naar en krijg geen sms-jes van Fles (iig al een hele tijd niet).
Ik ken mijn eigen inbox nog welquote:
Zeg M, ik heb even jouw reactie gemist op de TT van #1115...quote:
Ging het niet over de inbox van Flash?quote:
Fha heeft mij nummer nietquote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan twijfel ik nog tussen Fha en mijzelf
Dus toch?quote:
Teruglezenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg M, ik heb even jouw reactie gemist op de TT van #1115...
Detailsquote:Op woensdag 12 november 2008 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ging het niet over de inbox van Flash?
Ik ben het niet, ik heb zn nummer niet eensquote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan twijfel ik nog tussen Fha en mijzelf
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg M, ik heb even jouw reactie gemist op de TT van #1115...
quote:
ssssttquote:Op woensdag 12 november 2008 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon een kloon van Fles? Of is Fles een kloon van jou?
Wat is precies het verschil?quote:
Carnaval, is een feest voor hollanders. Het houdt in kansloos zuipen, en dan knuppelzat achter de vrouwkes aan, terwijl men meezingt met "krakers" van het kaliber "er staat een paard in de gang" etc.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Carnaval, is een feest voor hollanders. Het houdt in kansloos zuipen, en dan knuppelzat achter de vrouwkes aan, terwijl men meezingt met "krakers" van het kaliber "er staat een paard in de gang" etc.
Vastelaovend is een feest voor jong en oud, waar weliswaar een glaasje bier bij gedronken wordt, maar dat niet draait om het dronken worden. Verder wordt er onder andere "geschunkeld" op gevoelige muziek.
Dan moet ik mijn beeld wat bijstellen...quote:Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Carnaval, is een feest voor hollanders. Het houdt in kansloos zuipen, en dan knuppelzat achter de vrouwkes aan, terwijl men meezingt met "krakers" van het kaliber "er staat een paard in de gang" etc.
Vastelaovend is een feest voor jong en oud, waar weliswaar een glaasje bier bij gedronken wordt, maar dat niet draait om het dronken worden. Verder wordt er onder andere "geschunkeld" op gevoelige muziek.
Mjah inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn beeld wat bijstellen...
Carnaval:![]()
Vasteloavend:
een glaasje bier is overigens wel een understatement hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 14:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn beeld wat bijstellen...
Carnaval:![]()
Vasteloavend:
En daarom ga ik het dit jaar ook niet meer vieren in maastricht (vanwege die studenten die alles verpesten) maar in kleine dorpjesquote:Op woensdag 12 november 2008 14:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaaddat klinkt al een stuk gezelliger dan dat stomme zuipfestijn.
Sowieso: kleine dorpjes ftwquote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daarom ga ik het dit jaar ook niet meer vieren in maastricht (vanwege die studenten die alles verpesten) maar in kleine dorpjes
toen MPG vorig jaar vroeg of ik mee ging had ik ook iets van eeeuh, nee!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaaddat klinkt al een stuk gezelliger dan dat stomme zuipfestijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |