quote:In the night of November 6th we placed 6 explosives under two cars belonging to Marc S., a director of NYSE Euronext. While running away the cars were already going up in flames. Be smart NYSE Euronext and stop the contract with Huntingdon Life Sciences or your worst nightmare will come true. Better look underneath your cars before going to work...
Ik geloof dat de AIVD er bovenop zit hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 12:03 schreef schoelje het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de politiek wakker wordt en links-terroristen de kop indrukt.
Ik wilde je net gaan vragen of je een links-extremistenfixatie hebt. Maar de vraag stellen is hem beantwoorden, dunkt me...quote:Op woensdag 12 november 2008 12:03 schreef schoelje het volgende:
Dit artikel is onderdeel van een serie over "Aanslagen door links-extremisten"![]()
- Links-extremisten saboteren TGV
- Links-extremisten bedreigen politieagente
Klopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik geloof dat de AIVD er bovenop zit hoor
Lijkt me niet al te moeilijk om hier "iets aan te doen"quote:Onder bepaalde omstandigheden en als andere effectieve mogelijkheden ontbreken, kan de AIVD vastgestelde risico’s ook door middel van eigen optreden verkleinen.
Ik probeer slechts stabiliserend op te treden. Als de balans door zou slaan naar de andere zijde dan zou hier zeker een reeks komen over rechts-extremisten. Als ik trouwens alles over links-extremisme zou plaatsen wat ik tegenkom dan kan ik wel bezig blijven, ik lees een paar minuten geleden dat Afshin Ellian bedreigd wordt door ongetwijfeld links-extremisten vanwege zijn kritiek op burgemeester Job Cohen.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:18 schreef Verbal het volgende:
Ik wilde je net gaan vragen of je een links-extremistenfixatie hebt. Maar de vraag stellen is hem beantwoorden, dunkt me...
V.
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:29 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik probeer slechts stabiliserend op te treden. Als de balans door zou slaan naar de andere zijde dan zou hier zeker een reeks komen over rechts-extremisten. Als ik trouwens alles over links-extremisme zou plaatsen wat ik tegenkom dan kan ik wel bezig blijven, ik lees een paar minuten geleden dat Afshin Ellian bedreigd wordt door ongetwijfeld links-extremisten vanwege zijn kritiek op burgemeester Job Cohen.
quote:Bizar
Ik wil u hier een geheim openbaren.
Sinds enkele weken word ik door allerlei personen en krachten onder druk gezet om niet langer Job Cohen te bekritiseren.
O NOES! Heeft Afshin een klacht gekregen?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:58 schreef schoelje het volgende:
Afshin Ellian staat bekend om zijn 'spicy' columns en zal daar vaak publiekelijk en in persoon op aangesproken worden. Ik denk dat je hem serieus moet nemen als hij schrijft:
[..]
Ik herhaal het hier maar even, want dat een Euronext-commissielid hier in de Planetenstraat zou wonen lijkt mij darmbekledingloswortelende nonsens.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef Verbal het volgende:
En commissarissen van Euronext die in de Hilversumse Planetenstraat wonen
In Google Cache staat nog het volledige adres + de naam van de persoon in kwestie. Voorafgegaan door de tekst: "If you feel like paying another visit to this low perverted scumbag, you can find him on this address:"quote:Op woensdag 12 november 2008 13:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik herhaal het hier maar even, want dat een Euronext-commissielid hier in de Planetenstraat zou wonen lijkt mij darmbekledingloswortelende nonsens.
V.
Plus dat alles en iedereen die het niet met hem eens is, direct het etiket 'extreem-links' opgeplakt krijgt. Getuigt ook niet echt van vermogen tot nuanceren.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:04 schreef ethiraseth het volgende:
Nou nou, een aanslag op een object is een wereldramp volgens Schoelje, maar een bedrijf wat ontelbare proefdieren de dood inwerkt is business as usual. Toont het morele failliet van hem wel weer.
Wie zegt dat ik hier ben om te nuanceren? Iets wat ik overigens wel doe maar ik ga geen moeite doen om dat nader uit te leggen. Het bericht waar jij gedachtenloos op reageert getuigt nou ook niet direct van nuances vind je niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Plus dat alles en iedereen die het niet met hem eens is, direct het etiket 'extreem-links' opgeplakt krijgt. Getuigt ook niet echt van vermogen tot nuanceren.
Job Cohen wordt gezien als architect van het vreemdelingenbeleid van rita verdonk, hij is niet erg geliefd bij (extreem) linkse organisatie's dus lijkt me niet dat deze het erg vinden dat Ellian kritiek op hem heeftquote:Op woensdag 12 november 2008 12:29 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik probeer slechts stabiliserend op te treden. Als de balans door zou slaan naar de andere zijde dan zou hier zeker een reeks komen over rechts-extremisten. Als ik trouwens alles over links-extremisme zou plaatsen wat ik tegenkom dan kan ik wel bezig blijven, ik lees een paar minuten geleden dat Afshin Ellian bedreigd wordt door ongetwijfeld links-extremisten vanwege zijn kritiek op burgemeester Job Cohen.
Dat is een goede, ik heb het me zelf ook afgevraagd wie er achter 'de krachten' waar AE het over heeft zouden kunnen zitten. Maar afgaande op de geweldsdreiging door extreem-links leek me dat het meest voor de hand liggen. Met 100% zekerheid is dat niet te zeggen, het zou ook een éénling kunnen zijn, zoals een leraar Nederlands met psychische problemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:14 schreef Yorrit het volgende:
Job Cohen wordt gezien als architect van het vreemdelingenbeleid van rita verdonk, hij is niet erg geliefd bij (extreem) linkse organisatie's dus lijkt me niet dat deze het erg vinden dat Ellian kritiek op hem heeft
Schering en inslag inderdaad, maar daar hoor je Wilders niet over.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:03 schreef schoelje het volgende:
Alweer een aanslag gepleegd door extreem-linkse terroristen. Het wordt hoog tijd dat de politiek wakker wordt en links-terroristen de kop indrukt.
kan me zo moeilijk voorstellen dat job cohen militantie medestanders heeftquote:Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef schoelje het volgende:
[..]
Dat is een goede, ik heb het me zelf ook afgevraagd wie er achter 'de krachten' waar AE het over heeft zouden kunnen zitten. Maar afgaande op de geweldsdreiging door extreem-links leek me dat het meest voor de hand liggen. Met 100% zekerheid is dat niet te zeggen, het zou ook een éénling kunnen zijn, zoals een leraar Nederlands met psychische problemen.
Ik heb eens rondgekeken op wiki, altijd onpartijdigquote:Op woensdag 12 november 2008 17:25 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom zouden dierenactivisten per se links zijn
quote:Ook wordt de term gebruikt voor groeperingen die opkomen voor het milieu en/of dierenrechten; zowel gematigde groepen alswel groepen die geweld gebruiken, zoals RaRa en het Animal Liberation Front dat geweld gebruikt tegen slachthuizen en bepaalde fastfoodketens, worden wel onder de noemer extreem links gerekend.
Vuile racist, alsof je in het Midden-Oosten niet mag demonstrerenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:53 schreef ouderejongere het volgende:
Wat een gezeik! Dit heeft niks met terrorisme te maken. In de vrije Westerse Wereld is er recht op demonstreren, net als de NVU optochten met swastika's mag houden en Wilders complete bevolkingsgroepen mag demoniseren.
Altijd op fok toch ?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Typisch hoe sommige users er weer als de kippen bij zijn om deze ernstige feiten te down-playen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Altijd op fok toch ?
Links kan niets verkeerd doen, enige zelfkritiek is de linksen vreemd.
Ik wil toch even op deze zaak concentreren, want intimidatie heeft, volgens mij, weinig met het demonstratierecht te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:53 schreef ouderejongere het volgende:links
Wat een gezeik! Dit heeft niks met terrorisme te maken. In de vrije Westerse Wereld is er recht op demonstreren, net als de NVU optochten met swastika's mag houden en Wilders complete bevolkingsgroepen mag demoniseren.
ik mag jouw huis in brand steken als jouw handelen mij niet bevalt ?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:53 schreef ouderejongere het volgende:links
Idd, zelfs als ze zich verlagen tot het niveau van Maffia en terroristenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Altijd op fok toch ?
Twee auto's is erger of net zo erg als twee torens vol met mensen?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik wil toch even op deze zaak concentreren, want intimidatie heeft, volgens mij, weinig met het demonstratierecht te maken.
Nu kun je natuurlijk bezwaar maken tegen de gebruikte terminologie, maar twee auto's in de fik steken en en passant wat bedreigingen toevoegen is, volgens mij, natuurlijk voldoende redenen om je daartegen te keren en het 'gezeik' gerechtvaardigd.
antwoord nou even op de vraag ipv je er weer van af te maken, lafbekquote:Op woensdag 12 november 2008 19:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Twee auto's is erger of net zo erg als twee torens vol met mensen?
Weer ga je een ander onderwerp erbij halen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Twee auto's is erger of net zo erg als twee torens vol met mensen?
Als het handelen van mijn organisatie jou niet bevalt mag je mijn huis in de fik steken, mijn bedrijf is te goed beveiligd om daar actie te ondernemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik mag jouw huis in brand steken als jouw handelen mij niet bevalt ?
je bent echt dom en draait er weer om heen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Als het handelen van mijn organisatie jou niet bevalt mag je mijn huis in de fik steken, mijn bedrijf is te goed beveiligd om daar actie te ondernemen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
je bent echt dom en draait er weer om heen.
Wellicht is het huis van je dochter minder goed beveiligd, dat maar in brand steken dan ? ?
Dus als iets je niet bevalt mag je huizen in brand stichten en mensen bedreigen ?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:04 schreef ethiraseth het volgende:
Het hele punt is natuurlijk dat dierproeven te belachelijk voor woorden zijn. Mensen worden boos om een stuk metaal waar wat vuur bijkomt, maar dat bedrijven jaarlijks miljarden dieren slachten, dat is geen seconde de aandacht waard.
Ga je nog op mijn vragen in?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Goh, wat een goede debater ben jij zeg: 'je bent dom'.
Knap hoor, waar heb je dat geleerd? Dat is ook het enige wat die rechtse verwende jongetjes kunnen, anderen dom noemen.
Gelukkig begrijpen ontwikkelde linkse mensen wel wat ik bedoel.
Als je goedkeurt dat huizen van mensen in brand worden gestoken omdat hun opvattingen jou niet aanstaan ben je dom.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Goh, wat een goede debater ben jij zeg: 'je bent dom'.
Knap hoor, waar heb je dat geleerd? Dat is ook het enige wat die rechtse verwende jongetjes kunnen, anderen dom noemen.
Gelukkig begrijpen ontwikkelde linkse mensen wel wat ik bedoel.
Het is natuurlijk de vraag wie hier precies achter zit, maar feit is en blijft dat je dit soort lui eigenlijk voor het vuurpeleton moet zetten zo gauw als je ze veroordeeld hebt!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:03 schreef schoelje het volgende:
Naar nu bekend is geworden zit er een flink staartje aan een bericht over brandstichting in Hilversum vorige week in Dagblad De Gooi en Eemlander.
[ afbeelding ]
Deze, op het oog gewone, brandstichting was een aanslag gericht tegen een commissielid van de NYSE Euronext. De aanslag is geplaagd door extreem-linkse activisten uit Engeland van de organisatie Stop Huntingdon Animal Cruelty. De aanslag is waarschijnlijk gepleegd omdat een aantal bedrijven die zaken doen met het Huntingdon proefdierencentrum een notering hebben op NYSE Euronext. Meer info op: http://animalrights.nl/node/659
[..]
![]()
Alweer een aanslag gepleegd door extreem-linkse terroristen. Het wordt hoog tijd dat de politiek wakker wordt en links-terroristen de kop indrukt.
Dit artikel is onderdeel van een serie over "Aanslagen door links-extremisten"![]()
- Links-extremisten saboteren TGV
- Links-extremisten bedreigen politieagente
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als je goedkeurt dat huizen van mensen in brand worden gestoken omdat hun opvattingen jou niet aanstaan ben je dom.
Dat een dierproefbedrijf is omringd met een metershoog hek met prikkeldraad en gewapende bewakers. Dan is het makkelijker om bij een eigenaar of medewerker van dat bedrijf voor zijn onbeveiligde huis te demonstreren.quote:
De vraag was wat brandbommen en intimidatie met het demonstratierecht te maken hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat een dierproefbedrijf is omringd met een metershoog hek met prikkeldraad en gewapende bewakers. Dan is het makkelijker om bij een eigenaar of medewerker van dat bedrijf voor zijn onbeveiligde huis te demonstreren.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Altijd op fok toch ?
Dan heeft diegene toch iets fout gedaanquote:Op woensdag 12 november 2008 14:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
In Google Cache staat nog het volledige adres + de naam van de persoon in kwestie. Voorafgegaan door de tekst: "If you feel like paying another visit to this low perverted scumbag, you can find him on this address:"![]()
Alle andere manieren van demonstreren hebben niet geholpen. We kunnen wel zien wiens ouders bij de NSB zaten en wie in het Verzet.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De vraag was wat brandbommen en intimidatie met het demonstratierecht te maken hebben.
En als mensen dit militant activisme veroordelen waarom precies is dat 'gezeik'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |