SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik toevallig dat ze maar 7 a 8 onderbroeken hier heeft en eigenlijk zie ik d'r maar 1 keer in de 2 a 3 weken kleren wassenik wil niet een weten hoelang zij 1 onderbroek draagt
(leuk in combinatie met bovenstaande feit
)
Ze heeft het vorige week voor elkaar gekregen om maar liefst vier dagen niet te douchen (leuk in combinatie met de 2 bovenstaande feiten)
Tevens wordt de handzeep op de wc ook alleen maar door mij gebruikt![]()
Naast het feit dat ze onhygienisch is, heeft ze ook ranzige gewoontes! Zo laat ze haar vieze lange haren in de badkuip liggen. Ging ze een keer bij het eten met een wattenstaafje haar oren leeghalenTijdens het eten dan hangt ze echt boven haar bord en gaat ze aan haar hoofd krabben, aan haar neus zitten of haar puisten openkrabben en hetgeen wat dan uit die puisten komt(
) aan haar broek smeren
![]()
En ik moet nog tot juni met d'r samenwonen![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Jij wil wel even in haar onderbroek kijken jahquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij wil wel even in haar onderbroek kijken jah
Vind ik zielig voor hemquote:Op woensdag 12 november 2008 10:17 schreef cyberstalker het volgende:
Koppel haar aan die Spanjaard, dan is het zijn probleem!
We zien hem niet zo veel...quote:Op woensdag 12 november 2008 10:20 schreef Pumpkind het volgende:
Fiéze.
En wat vind die Spanjaard, of kickt die daarop?
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:21 schreef Slarioux het volgende:
Feest ja
Vriend van me had in Finland zo'n huisgenoot. Die vriend van me deed altijd het huishouden, kocht WC papier, etc. Ondanks aandringen deed de huisgenoot geen flikker. En kocht ook niks gezamelijks. Dus mijn vriend houdt er gewoon mee op. Geen WC papier, geen afwasmiddel, en niks schoonmaken. Althans, hij hield de rollen op zijn kamer. De huisgenoot trok zich er niks van aan. Die veegde zijn reet wel af met de foldertjes die elke dag in de brievenbus zaten.!
Jij bent dus ookal zo'n typequote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef cityofdelusion het volgende:
ahhhh gatverdamme, nu ligt er kots op mn toetsenbord terwijl ik dit typ.
Tis moeilijk om aan d'r te ontsnappen als omdat het geen groot appartement is.... We eten samen in de keuken... En verder ken ik gewoon nog te weinig mensen hier om gewoon bij andere mensen te gaan hangenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom hou je je huisgenote in godsnaam zo in de gaten ?
Volgens mij ben je gefixeert op haar....
Wat kan het mij nou rotten wat iemand doet die in hetzelfde blok woont als mezelf. Zolang ik er maar niet bij hoef te wonen in 1 ruimte.
Mischien een keer samen douchen en dan elkaar wassen enzoquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis moeilijk om aan d'r te ontsnappen als omdat het geen groot appartement is.... We eten samen in de keuken... En verder ken ik gewoon nog te weinig mensen hier om gewoon bij andere mensen te gaan hangenen zo zitten we toch met elkaar opgescheept
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef OA het volgende:
Smerig wijf![]()
Misschien kan je wat leuke bacteriėn meenemen voor door haar eten?
ik weet hetquote:
Ja beetje Eduard Coli in dr melk!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef OA het volgende:
Smerig wijf![]()
Misschien kan je wat leuke bacteriėn meenemen voor door haar eten?
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja beetje Eduard Coli in dr melk!
Ik dacht dat TS man was, vondt het al zo verdacht het in klaagbaak stond.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:37 schreef TryX het volgende:
TS wou seks met huisgenote, elkaars mossel verwennenVandaar al het onderzoek dat TS verricht heeft
Veel blijkbaar, maar inderdaad wat maakt de TS het uitquote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het een beetje overdreven allemaal. Wat kan jou het nou boeien waar zij d'r poes mee dweilt?
Heel weinig... maar als je zo dicht op elkaar woont, dan gaan bepaalde dingen je toch uiteindelijk opvallen....quote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het een beetje overdreven allemaal. Wat kan jou het nou boeien waar zij d'r poes mee dweilt?
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
whehehe
[ afbeelding ]
ik moet even wat fijns zien posten om dat gore beeld uit m`n kop te krijgen
Dįįr kan ik écht niet tegen!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
Naast het feit dat ze onhygienisch is, heeft ze ook ranzige gewoontes! Zo laat ze haar vieze lange haren in de badkuip liggen.
....auw!...quote:Op woensdag 12 november 2008 10:21 schreef Slarioux het volgende:
Die veegde zijn reet wel af met de foldertjes die elke dag in de brievenbus zaten.!
Ik weet dat het me niet zou moeten boeienquote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat boeit het jou? Misschien heeft ze wel enorme eczeem en mag ze niet meer dan 2x per week douchen. Misschien heeft haar plasbuis wel een automatische schoonmaakfunctie, misschien euhm. tsja
Wat boeit het jou? Het is hįįr leven, en als zij zo wil leven doet ze dat.
Hoax! Foldertjes zijn daar te glad voorquote:Op woensdag 12 november 2008 10:21 schreef Slarioux het volgende:
De huisgenoot trok zich er niks van aan. Die veegde zijn reet wel af met de foldertjes die elke dag in de brievenbus zaten.!
vouwen in een driehoekje!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoax! Foldertjes zijn daar te glad voor
En dat weet jij hoe?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoax! Foldertjes zijn daar te glad voor
Paar weken geleden in mijn hand gesneden en het laatste pleepapier als verband gebruikt. En zondags kon ik nergens plee papier vindenquote:
.....Juistquote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Paar weken geleden in mijn hand gesneden en het laatste pleepapier als verband gebruikt. En zondags kon ik nergens plee papier vinden(Gelukkig bestaan er nog kranten)
[ afbeelding ]
ben jij vandaag nog wezen schijten toevallig? Heel normale vraag toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:08 schreef Biels het volgende:
Dus, even voor de zekerheid nog maar: jij vraagt wel vaker aan je huisgenoten of ze naar de wc zijn geweest in het afgelopen half uur?
Ik vroeg me af of ik in mijn oren mijn in de steek lieten omdat ik wel een wc had gehoordquote:Op woensdag 12 november 2008 13:08 schreef Biels het volgende:
Dus, even voor de zekerheid nog maar: jij vraagt wel vaker aan je huisgenoten of ze naar de wc zijn geweest in het afgelopen half uur?
"Zeg, ik ben een half uur geleden naar de wc geweest, en nu merkte ik dat er dus geen nieuw rolletje hing. Ben jij niet eens naar de wc geweest het afgelopen half uur!"quote:Op woensdag 12 november 2008 13:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ben jij vandaag nog wezen schijten toevallig? Heel normale vraag toch?
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:25 schreef Biels het volgende:
[..]
"Zeg, ik ben een half uur geleden naar de wc geweest, en nu merkte ik dat er dus geen nieuw rolletje hing. Ben jij niet eens naar de wc geweest het afgelopen half uur!"
nouquote:Op woensdag 12 november 2008 13:26 schreef MacorgaZ het volgende:
En jij weet heel toevallig dat ze 7 of 8 onderbroeken heeft.
Sure, we all believe youquote:Op woensdag 12 november 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
noumet het vliegtuig kan je maar 15 kilo meenemen....en toen had vroeg ik d'r 1 van de eerste dagn wat zij allemaal had meegenomen en zo kwamen we op dat gesprek
Ik ga niet door haar spullen snuffelen als je dat soms denkt
fijnquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
Gewoon even binnenstebuiten die onderbroeken en ze kunnen weer een paar dagen mee hoor!! Een schone onderbroek uit de kast is ook zo koud 's ochtends
krijg je zo'n klein plassertje en stijve tepeltjes vanquote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vooral in de winter....brrrrr.....
Van je onderbroekquote:Op woensdag 12 november 2008 13:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
krijg je zo'n klein plassertje en stijve tepeltjes van
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Van je onderbroek.
Trek je dat ding op tot onder je oksels ofzo?
uhm.. jaquote:Op woensdag 12 november 2008 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Van je onderbroek.
Trek je dat ding op tot onder je oksels ofzo?
quote:
dat weet ik tochquote:Op woensdag 12 november 2008 13:52 schreef Californium het volgende:
[..]
stiekem zou ik jou daar wel in willen zien
![]()
hoax, je mag 20 kilo meenemen, en op sommige airlines zelf 24quote:Op woensdag 12 november 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
noumet het vliegtuig kan je maar 15 kilo meenemen....en toen had vroeg ik d'r 1 van de eerste dagn wat zij allemaal had meegenomen en zo kwamen we op dat gesprek
Ik ga niet door haar spullen snuffelen als je dat soms denkt
eindelijk iemand die de essentie uit dit topic begrijpt!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:07 schreef Poekel het volgende:
Geil topic. Oh ja, TS is zélf zo vies, vandaag dat die Juąn haar huisgenote neukt. Conclusie: TS is gewoon jaloers.
ja échtquote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef cityofdelusion het volgende:
ahhhh gatverdamme, nu ligt er kots op mn toetsenbord terwijl ik dit typ.
Wow, die chick klinkt als een echte godin.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken iemand die het pus uit haar puisten zelfs opeet.
Ondragelijke zweetvoeten heeft en onregelmatig onder de douche gaat.
Jammer genoeg heb ik niet haar telefoonnummer om je te verblijden..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wow, die chick klinkt als een echte godin.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
Vorige week ga ik s'morgens naar de WC en maak het wc papier op, en vergeet een nieuwe op te hangen(ik had het koud en wou graag een warme douche
) en toen ik een hafl uur later, na het ontbij e.d. mijn tanden ging poetsen, hing nog steeds het lege rolletje daar...
geen nieuwe op de grond... Leek er niet op alsof er iemand na mij naar de wc was geweest. ik ga navragen: TS: ben jij naar de wc geweest? Huisgenoot: Jah.... TS: gebruik jij dan geen wc papier? huisgenootje: Jawel... TS: ik heb vanmorgen de rol opgemaakt, er hangt geen nieuwe? huisgenootje : ..... TS:
![]()
Kan het aan mij liggen of is het normaal om als vrouw wc-papier te gebruiken???
Voor als de mannen het niet willen lezen:Stukje nep-SherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik toevallig dat ze maar 7 a 8 onderbroeken hier heeft en eigenlijk zie ik d'r maar 1 keer in de 2 a 3 weken kleren wassenik wil niet een weten hoelang zij 1 onderbroek draagt
(leuk in combinatie met bovenstaande feit
)
etc., etc.
![]()
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
bemoeizuchtig wijfquote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
TS: ben jij naar de wc geweest? Huisgenoot: Jah.... TS: gebruik jij dan geen wc papier?
Niet dat er iets mee te maken heeft, maar heb jij wel eens van een 'bidet' gehoord?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Precies het zelfde mee gemaakt waar ik woon, alleen zei die gast toen : Ja maar ik had geen wc papier nodig want ik ging daarna toch meteen onder de douche!
Waarom verban je dat soort viezerikken niet uit je levenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken iemand die het pus uit haar puisten zelfs opeet.
ja wiepertje als ik haar reacties leesquote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef MPG het volgende:
Hebben we de huisgenote nu in het topic?
ja klopt....was eigenlijk als grap bedoeld...maar niemand vond het grappigquote:Op donderdag 13 november 2008 18:15 schreef TheVotary het volgende:
Jij was toch dat vrouwtje dat naar een meet (Nijmegen slowchat) is geweest in haar eentje en op een afstandje alles heeft geobserveerd om er daarna over te posten zonder zichzelf daadwerkelijk daar voor te stellen? Om even alles in perspectief te houden.
Ik doe helemaal nietsquote:Op donderdag 13 november 2008 19:13 schreef Wiepertje het volgende:
jaja, en wij moeten dat allemaal geloven.... :S
als jij zo gefocust bent op je kamergenoot, waarom zeg je er niks van??
en weet je wel wat je nu doet door dit over dat ene persoon te zeggen??
dit is gewoon achterbaks achter anders mans rug om lullen, en die gene
de grond in boren.
ff vanuit een andere hoek, hoe zou jij het vinden als wij dat over jou zouden doen??
Daar in schotland.... :S
ik denk het wel...want ik heb nergens het woord schotand gezegd en dat lijk je nu wel te weten... verder is jou profiel blijkbaar aangemaakt om in dit topic te reageren gezien je postgeschiedenisquote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Wiepertje het volgende:
haha nee nee :p
geen flauw idee wie het is...
maar ik weet wel hoe het kan zijn als dat gebeurt
jij poetst je kut niet na het plassen?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:13 schreef Wiepertje het volgende:
jaja, en wij moeten dat allemaal geloven.... :S
als jij zo gefocust bent op je kamergenoot, waarom zeg je er niks van??
en weet je wel wat je nu doet door dit over dat ene persoon te zeggen??
dit is gewoon achterbaks achter anders mans rug om lullen, en die gene
de grond in boren.
ff vanuit een andere hoek, hoe zou jij het vinden als wij dat over jou zouden doen??
Daar in schotland.... :S
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:15 schreef TheVotary het volgende:
Jij was toch dat vrouwtje dat naar een meet (Nijmegen slowchat) is geweest in haar eentje en op een afstandje alles heeft geobserveerd om er daarna over te posten zonder zichzelf daadwerkelijk daar voor te stellen? Om even alles in perspectief te houden.
zou je mijn naam weg willen halenquote:
TR gezet.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
zou je mijn naam weg willen halenhoeft van mij niet eigenlijk
merciquote:
Haar op straat zetten?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef Ici-Paris het volgende:
okeee..... Maar serieus waarom zet je die vieze huisgenoot niet uit het huis
wieleflapsiequote:
Vast niet....quote:Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef Mikkie het volgende:
TS is een achterbaks kutwijf dat achter de rug van haar huisgenoten om lult ipv haar direct aan te spreken.
Of ben ik nou weer de enige die dat vindt?
Heldquote:Op donderdag 13 november 2008 18:15 schreef TheVotary het volgende:
Maar misschien ook wel he.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe helemaal nietsdit is fok..Ik wil mijn frustraties uiten over sommige dingen....tis niet dat ik een foto zal plaatsen of adressen ofzo zal geven
En achter iemands rug oplullen is wel erg ruim genomen.... gezien het vorige feit
Het zou me trouwens werkelijk een worst wezen als mensen dat over mij zeggen want ik weet dat het niet zo is en vol me niet aangesproken
Ik hoopte eigenlijk op een berg medestanders om TS te bashen maar tot nu toe valt het vies tegen.quote:
Jij zat ernaast, ofzo?quote:
Lekkere witte wijntjes schenken ze daar.quote:
Dat verklaart wat. Immers: echte mannen drinken BIER.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekkere witte wijntjes schenken ze daar.
pietquote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekkere witte wijntjes schenken ze daar.
en WHISKYquote:Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verklaart wat. Immers: echte mannen drinken BIER.
echte mannen drinken niet.. die zuipen!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verklaart wat. Immers: echte mannen drinken BIER.
oh,,en wat zijn de andere frustraties dan? Die willen we dan ook weten.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Haar op straat zetten?we zijn in het buitenland.... Verder is mijn huisgenootje niet zeer onaardig
maar ik wil gewoon even mijn frustraties kwijt die ik al een tijdje heb
![]()
(niet alleen hierover hoor)
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je zo'n vermoeden hebt, moet je juist geen bevestiging gaan zoeken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:15 schreef TheVotary het volgende:
Ik denk dat de huisgenoot dat doet met de handdoek die op de wc hangt. Dezelfde handdoek waar ts haar schone handen mee afdroogt na het handen wassenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
whahahah... lekker zegquote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef massy het volgende:
[..]
Ik denk dat de huisgenoot dat doet met de handdoek die op de wc hangt. Dezelfde handdoek waar ts haar schone handen mee afdroogt na het handen wassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |