Ik weet dat het me niet zou moeten boeienquote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat boeit het jou? Misschien heeft ze wel enorme eczeem en mag ze niet meer dan 2x per week douchen. Misschien heeft haar plasbuis wel een automatische schoonmaakfunctie, misschien euhm. tsja
Wat boeit het jou? Het is háár leven, en als zij zo wil leven doet ze dat.
Hoax! Foldertjes zijn daar te glad voorquote:Op woensdag 12 november 2008 10:21 schreef Slarioux het volgende:
De huisgenoot trok zich er niks van aan. Die veegde zijn reet wel af met de foldertjes die elke dag in de brievenbus zaten.!
vouwen in een driehoekje!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoax! Foldertjes zijn daar te glad voor
En dat weet jij hoe?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoax! Foldertjes zijn daar te glad voor
Paar weken geleden in mijn hand gesneden en het laatste pleepapier als verband gebruikt. En zondags kon ik nergens plee papier vindenquote:
.....Juistquote:Op woensdag 12 november 2008 11:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Paar weken geleden in mijn hand gesneden en het laatste pleepapier als verband gebruikt. En zondags kon ik nergens plee papier vinden(Gelukkig bestaan er nog kranten)
[ afbeelding ]
ben jij vandaag nog wezen schijten toevallig? Heel normale vraag toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:08 schreef Biels het volgende:
Dus, even voor de zekerheid nog maar: jij vraagt wel vaker aan je huisgenoten of ze naar de wc zijn geweest in het afgelopen half uur?
Ik vroeg me af of ik in mijn oren mijn in de steek lieten omdat ik wel een wc had gehoordquote:Op woensdag 12 november 2008 13:08 schreef Biels het volgende:
Dus, even voor de zekerheid nog maar: jij vraagt wel vaker aan je huisgenoten of ze naar de wc zijn geweest in het afgelopen half uur?
"Zeg, ik ben een half uur geleden naar de wc geweest, en nu merkte ik dat er dus geen nieuw rolletje hing. Ben jij niet eens naar de wc geweest het afgelopen half uur!"quote:Op woensdag 12 november 2008 13:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
ben jij vandaag nog wezen schijten toevallig? Heel normale vraag toch?
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:25 schreef Biels het volgende:
[..]
"Zeg, ik ben een half uur geleden naar de wc geweest, en nu merkte ik dat er dus geen nieuw rolletje hing. Ben jij niet eens naar de wc geweest het afgelopen half uur!"
nouquote:Op woensdag 12 november 2008 13:26 schreef MacorgaZ het volgende:
En jij weet heel toevallig dat ze 7 of 8 onderbroeken heeft.
Sure, we all believe youquote:Op woensdag 12 november 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
noumet het vliegtuig kan je maar 15 kilo meenemen....en toen had vroeg ik d'r 1 van de eerste dagn wat zij allemaal had meegenomen en zo kwamen we op dat gesprek
Ik ga niet door haar spullen snuffelen als je dat soms denkt
fijnquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
Gewoon even binnenstebuiten die onderbroeken en ze kunnen weer een paar dagen mee hoor!! Een schone onderbroek uit de kast is ook zo koud 's ochtends
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |