Tis moeilijk om aan d'r te ontsnappen als omdat het geen groot appartement is.... We eten samen in de keuken... En verder ken ik gewoon nog te weinig mensen hier om gewoon bij andere mensen te gaan hangenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom hou je je huisgenote in godsnaam zo in de gaten ?
Volgens mij ben je gefixeert op haar....
Wat kan het mij nou rotten wat iemand doet die in hetzelfde blok woont als mezelf. Zolang ik er maar niet bij hoef te wonen in 1 ruimte.
Mischien een keer samen douchen en dan elkaar wassen enzoquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis moeilijk om aan d'r te ontsnappen als omdat het geen groot appartement is.... We eten samen in de keuken... En verder ken ik gewoon nog te weinig mensen hier om gewoon bij andere mensen te gaan hangenen zo zitten we toch met elkaar opgescheept
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef OA het volgende:
Smerig wijf![]()
Misschien kan je wat leuke bacteriën meenemen voor door haar eten?
ik weet hetquote:
Ja beetje Eduard Coli in dr melk!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef OA het volgende:
Smerig wijf![]()
Misschien kan je wat leuke bacteriën meenemen voor door haar eten?
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja beetje Eduard Coli in dr melk!
Ik dacht dat TS man was, vondt het al zo verdacht het in klaagbaak stond.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:37 schreef TryX het volgende:
TS wou seks met huisgenote, elkaars mossel verwennenVandaar al het onderzoek dat TS verricht heeft
Veel blijkbaar, maar inderdaad wat maakt de TS het uitquote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het een beetje overdreven allemaal. Wat kan jou het nou boeien waar zij d'r poes mee dweilt?
Heel weinig... maar als je zo dicht op elkaar woont, dan gaan bepaalde dingen je toch uiteindelijk opvallen....quote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het een beetje overdreven allemaal. Wat kan jou het nou boeien waar zij d'r poes mee dweilt?
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
whehehe
[ afbeelding ]
ik moet even wat fijns zien posten om dat gore beeld uit m`n kop te krijgen
Dáár kan ik écht niet tegen!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
Naast het feit dat ze onhygienisch is, heeft ze ook ranzige gewoontes! Zo laat ze haar vieze lange haren in de badkuip liggen.
....auw!...quote:Op woensdag 12 november 2008 10:21 schreef Slarioux het volgende:
Die veegde zijn reet wel af met de foldertjes die elke dag in de brievenbus zaten.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |