Dit is natuurlijk een schot voor open doel.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef pberends het volgende:
Kan iemand me duidelijk het verschil uitleggen tussen ASMi en AMSL?
quote:
Ik beleg pas sinds een paar weken.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:13 schreef LXIV het volgende:
Maar je verhandelt dus wekelijks dat hele vermogen? Dus je koopt en verkoopt 100%?
lijkt me prima toch.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik beleg pas sinds een paar weken.
Meestal verdeel ik het geld over 2 tot 4 fondsen.
Heb je wel gekeken wat het cumulatief volume was voordat je GM kocht?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:27 schreef SjonLok het volgende:
Ik heb ook een turbo short op General Motors gekocht. Weet niet precies hoe dat ding werkt, want er wordt nu niet in gehandeld. Misschien dat ' ie 1 keer per dag wordt geupdate omdat het een Dow Jones fonds is.
hmmm nee. Wat betekent dat?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:36 schreef Public_NME het volgende:
Heb je wel gekeken wat het cumulatief volume was voordat je GM kocht?
ASML maakt waferscanners (apparatuur voor chipfabricanten, het is zelf dus geen chipfabrikant zoals hierboven werd geopperd).quote:Kan iemand me duidelijk het verschil uitleggen tussen ASMi en AMSL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |