whehequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]
RTL Video: Willem Middelkoop: is het Plunge Protection Team ingestapt?
Willem Middelkoop.
2.000 miljard dollar... Link?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:59 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Het is wel een zeer goede verklaring voor de 2.000 miljard waarvan de FED niet wil verklaren waar het heengegaan is.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601085&sid=aH1fXh6BAGH4&refer=europequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:31 schreef At-EZ het volgende:
Ik overweg 700 aandelen Mittal, koers zit zo'n beetje op z'n bodem en dat het een vrij stabiel bedrijf is. Eind december weer verkopen.
Raadzaam?
Mittal is zeker interessant, maar ik zie het aandeel begin 2009 nog wel naar de 12 euro gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:31 schreef At-EZ het volgende:
Ik overweg 700 aandelen Mittal, koers zit zo'n beetje op z'n bodem en dat het een vrij stabiel bedrijf is. Eind december weer verkopen.
Raadzaam?
Heel RTLZ is down... Plunge Protection Team heeft RTL Z overgekocht?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Willem Middelkoop.
Nee hoor, ik luister nog altijd non-stop naar de stream.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Heel RTLZ is down... Plunge Protection Team heeft RTL Z overgekocht?
Overnamegesprekken werden beëindigd. Een of ander Amerikaans bedrijf wilden ze mogelijk overnemen.quote:
Post jij ze live?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Zijn jullie klaar voor de retail sales van oktober (over 10 minuutjes)?![]()
De verwachting is wel al heel slecht (-2,1%, zonder auto's -1,2%)
Ik denk eerder dat de beurs omhoog knalt volgende week ivm de G20 top dit weekend.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:23 schreef Lemans24 het volgende:
Aegon ook uit m'n portefeuille geflikkerd, dat aandeel valt zwaar tegen op dit moment!
Ik stap wel weer in nadat we even hard onderuit zijn gegaan volgende week.
Volgens Bloomberg gaan ze niets doen, maar wachten ze op Obamaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de beurs omhoog knalt volgende week ivm de G20 top dit weekend.
Aegon doet het vandaag iig prima met +4%.
De detailhandelsverkopen in de Verenigde Staten zijn in oktober voor de vierde maand op rij gedaald. Op maandbasis namen de verkopen met 2,8% af, zo blijkt vrijdag uit cijfers van het Amerikaanse ministerie van handel. Exclusief autoverkopen daalden de verkopen met 2,2%.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Zijn jullie klaar voor de retail sales van oktober (over 10 minuutjes)?![]()
De verwachting is wel al heel slecht (-2,1%, zonder auto's -1,2%)
bron?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:51 schreef SjonLok het volgende:
[..]
De detailhandelsverkopen in de Verenigde Staten zijn in oktober voor de vierde maand op rij gedaald. Op maandbasis namen de verkopen met 2,8% af, zo blijkt vrijdag uit cijfers van het Amerikaanse ministerie van handel. Exclusief autoverkopen daalden de verkopen met 2,2%.
De daling is sterker dan verwacht. Door Dow Jones geraadpleegde economen rekenden op een daling van 2,4%. Het cijfer voor september werd bijgesteld naar een afname van 1,3%, van een eerder gemelde daling van 1,2%.
De maandelijkse detailhandelsverkopen worden nauwlettend gevolgd door de financiele markten, omdat zij een indicator zijn voor de consumentenuitgaven. De consumentenuitgaven op hun beurt zijn goed voor tweederde van het Amerikaanse bruto binnenlands product.
doet het weerquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Willem Middelkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |