Had je maar niet zo afwachtend moeten zijn en wat meer assertiviteit moeten laten zien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Nielez het volgende:
De_Kardinaal doet meer pope dan de dope was leuker geweest.
Hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Nielez het volgende:
De_Kardinaal doet meer pope dan de dope was leuker geweest.
Zet t in de OP zou k zeggen. Wiki staat in de OP.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar kan ik ergens een motie indienen dat elk nieuw topic voorzien moet worden van naakte billetje ipv die eeuwige tetten?
Hoi! Ik ben Joost en ik snap geen kut van wat je zegt!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Nielez het volgende:
[..]
Zet t in de OP zou k zeggen. Wiki staat in de OP.
Verander de wiki:quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Joost en ik snap geen kut van wat je zegt!
stel je anders even voor nieuwelingquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp
Kidman?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Nielez het volgende:
[..]
Verander de wiki:
"Regels: In de fipo zal en moet een naakt billetje komen te staan. Geschiedde dit niet direct, dan zal het door de betreffende poster binnen korte tijd veranderd moeten worden."
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik werd vandaag uitgelachen omdat ik geen blikje redbull in mijn mond geschoven kreeg, blijkbaar kan iedereen dat
(klinkt als een PUB topic)
Koffie ligt redelijk zwaar op de maagquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:38 schreef Nielez het volgende:
Heeft iemand ervaring met veel koffie vóór t sporten?
Werkt dat?
[/misschien_naief]
Not bad, not bad at all!quote:
Ja maar k doe niet zoveel aan suikers enzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koffie ligt redelijk zwaar op de maagWaarom zou je dat doen dan? Kan je beter redbull nemen of iets van dien aard!
Gezond enzo? Man, ik spoel zelfs mijn banaan nog weg met een glas frietvetquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ja maar k doe niet zoveel aan suikers enzo.
Ofja..
Wel suiker dat in fruit zit enzo, maar weinig snoep/koek/suikertroep/meuk.
Gezond enzo.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gezond enzo? Man, ik spoel zelfs mijn banaan nog weg met een glas frietvet
Dat zal ''vast' ook niet helemaal kloppenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef swarmahoer het volgende:
vloeibaar vet is ''gezond'' vast vet niet
te groot?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef swarmahoer het volgende:
als ik er van hield zou ik ze wel vet vindenmaar te groot
Het zijn ook basketbalschoenenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef swarmahoer het volgende:
als ik er van hield zou ik ze wel vet vindenmaar te groot
Hoeveel gaatjes heb je? Ik zie meer mogelijkheden!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, ik kan de tandarts afzeggen! Swarmi wil mijn gaatje wel vullen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |