maar je deed het toch want je had al betaaldquote:TS: Nou lekker joh, hier betaal ik niet voor. Flinke tegenvaller dit.
Dat is weer een ander verhaal, maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:41 schreef SuperAttie het volgende:
Je hebt waarschijnlijk ook 20 euro of zo betaald voor die pizza terwijl dezelfde pizza, bij een andere zaak beter/lekkerder is voor 7 euro.
New York pizza
.
Primadeluxe lijkt me.quote:Prima, doe maar die tweede pizza, maar bezorg 'm maar morgen rond 18 uur. Dan heb je weer sla
Jij laat de bezorger altijd wachten totdat je de pizza met smaak hebt opgegeten?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef SpecialK het volgende:
Breaking it down:
4. Fooi geven aan bezorgers voordat je de pizza hebt opgegeten en zeker weet dattie wel lekker/naar wens is
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef SpecialK het volgende:
Breaking it down:
4. Fooi geven aan bezorgers voordat je de pizza hebt opgegeten en zeker weet dattie wel lekker/naar wens is
Je laat ze gewoon toekijken hoe jij die pizza langzaam aan naar binnen werkt. Ze moeten wel een beetje hun best doen voor dat geld.
Ja die fooi moet je bij mij gewoon verdienen. Moet je die hongerige oogjes soms zien. Prachtig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij laat de bezorger altijd wachten totdat je de pizza met smaak hebt opgegeten?
Sla en 500 euro.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef mafkees01 het volgende:
idd, voor de volgende keer
Onbegrijpelijk nog steeds. Adverteren met iets wat je niet hebt. Het gaat om het principe. Dat snappen jullie niet!
Straks gaat het om je salaris. We bieden je 3500 euro bruto per maand. Aan het eind van de maand: "Ja we hebben geen geld. Hier is 3000 euro!"
Dat gaat er dus niet in hč!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef SpecialK het volgende:
Je laat ze gewoon toekijken hoe jij die pizza langzaam aan naar binnen werkt. Ze moeten wel een beetje hun best doen voor dat geld.
En dan zeggen ze we geven je wel het dubbele en dan zeg jij: Nee ik wil 3500 euro bruto .quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef mafkees01 het volgende:
idd, voor de volgende keer
Onbegrijpelijk nog steeds. Adverteren met iets wat je niet hebt. Het gaat om het principe. Dat snappen jullie niet!
Straks gaat het om je salaris. We bieden je 3500 euro bruto per maand. Aan het eind van de maand: "Ja we hebben niet genoeg geld. Hier is 3000 euro!"
Dat gaat er dus niet in hč!
LOLquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:03 schreef SpecialK het volgende:
Ja die fooi moet je bij mij gewoon verdienen. Moet je die hongerige oogjes soms zien. Prachtig.
Al dan niet de volgende dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef SHE het volgende:
ben je dom? hij was bereid een nieuwe te sturen. Met je sla
rotkonijn
je doet je naam eer aan. wel de suggesties lezen he!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef mafkees01 het volgende:
idd
Doosopschrift komen ze niet na. Want wat ik wil is wat hun aanbieden. Echter door gebrek aan grondstoffen kunnen ze het niet nakomen. Dat is de klacht dus ook! Want ik wil een damn goede pizza, en dat is ie alleen maar met sla!
Wel lezen hč!
dat je ontslagen bent bij de ny pizzeria (quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef mafkees01 het volgende:
Alsof ze hem de volgende dag bezorgen. Dat doen ze dus niet. LogischEn dan volgende dag weer bellen dat je niet tevreden ben, en dan de volgende dag weer een nieuwe krijgen. Zo werkt het helaas niet
Jij snapt het niet zoalshetis, want zoals het wel is, is dat ze mij NOOIT een damn goede pizza kunnen bezorgen. Omdat ik dan weer bel dat ik me sla mis en zullen zij mij weer een nieuwe aanbieden. Zo blijf ik bezig en stonden er dan nu al 20 dozen. Zo is het!
quote:TS: Op de doos, ik citeer: "This pizza better be damn good. If not? Give us a call, and we'll bring you a new one for free!"
NY: Oh, nouja, ik kan je wel een nieuwe sturen, maar ik heb nog steeds geen sla.
Bij mijn lokale NYP zetten ze gewoon in het systeem dat je nog 1 van ze tegoed hebt. Zelfs een half jaar later nog.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:25 schreef Sjibble het volgende:
Kon je niet afspreken dat je die morgen kreeg?
Jij bent echt dom!
Ontslagen bij een pizzeriaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat je ontslagen bent bij de ny pizzeria () is niet mijn probleem. op de doos staat waar je recht op hebt. is er geen sla, dan heb je pech of een tegoedbon.
ik zou nooit een autist voor het jellybeans-assortiment zetten.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:43 schreef Biels het volgende:
Een pizza met sla. Zelfs Gordon lacht je uit
.
toch een goede les voor je. koop je turkse pizza's bij een turk en laat je nypizza's (quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ontslagen bij een pizzeriaEn dat heet dan zoalshet is
Ah oke, dus als ik recht heb op een nieuwe pizza, maar hun grondstoffen zijn op en dus kunnen ze mij niet leveren wat ze wel moeten doen, dan heb ik dus recht op pech?Dat zeg je nu.
Ik snap dan ook niet waarom jij nog bij het jellybeans-assortiment staat!
@hierboven: Dat was dus ook 1 van mijn klacht. Want hij was zo onbeschoft als het maar zijn kon![]()
laat het en keer bezorgen door een pizzeria die ook een houtvuuroven heeft. dan weet je waarom je nooit of te nimmer meer bij nypizzeria of domino's moet bestellen. vieze panpizza's, al zijn ze nog zo dun.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef mafkees01 het volgende:
Doe ik altijd. Alleen beetje verandering is nooit weg. En waarom gaan halen als ze het ook brengen?
Kheb geen zin om de deur uit te gaan, en voor 8 euro heb je bij die andere gasten geen vreten + thuisbezorging
je maakt je boos om niks. je kan niet verwachten dat iemand altijd alles heeft klaarstaan. misschien zijn er veel bestellingen geweest en had de plaatstelijke franchisenemer net even geen sla meer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:47 schreef mafkees01 het volgende:
Toevallige vorige week bij Domino's nog bestelt. Dat ging goed. En bij zo'n pizzeria die zoalshetis noemt heb ik ook weleens bestelt. Maar dat was echt heel slecht dus daarom heb ik nu voor nypizza gekozen.
Ik ben er nu ook klaar mee. Wat een service. En dan nog adverteren ermee ook. Sorry hoor, maar als je al nieteens kan aanbieden waarmee je adverteert en het dan nog afraffelt aan de telefoon, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Nee, voor mij geen nypizza meer. Maja, dat moge duidelijk zijn. Onbeschofte hork aan de telefoon
nee, op een gegeven moment moet je kunnen onderbouwen waarom de pizza niet goed is en moet je alle kosten betalen. ook de gerechtelijke kosten. rechters gaan erg hard lachen om sla als je weer een andere pizza hebt gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
Denk ik heel simpel:
TS besteld pizza.
Pizza is niet goed.
Ts krijgt weer gratis pizza.
Pizza is weer niet goed.
Pizza is weer niet goed.
Pizza is weer niet goed.
Pizza is weer niet goed.
Pizza is weer niet goed.
Pizza is weer niet goed.
Pizza is weer niet goed.
Pizza is weer niet goed.
enz.
nee klopt en ze nemen de moeite om je een pizza zonder sla (de overige dus) te geven voor niks, noppes, nada en zonder bezorgkosten. dan hebben zij voldaan aan hun plicht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:19 schreef GizartFRL het volgende:
Als je Pizza met sla besteld en ze leveren je een pizza zonder sla, dan is de pizza toch niet darn good?
2 * (1/2) = 1/4quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef mafkees01 het volgende:
Lezen pauper! helemaal niet.
Ik wil met sla, wat moet ik met 2 pizza's. Ik wil 1 complete ipv 2 halve!
grin. jij schopt het nog wel eens tot mod of fa.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Nosh het volgende:
Dat ding is sowieso niet te vreten, en die sla maakte het geheel alleen nog maar verdrietiger, dus eigenlijk ben je best goed af. Groot gelijk dat je geen tweede wilt.
2 halve maakt samen 1 hele.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef mafkees01 het volgende:
Lezen pauper! helemaal niet.
Als ie het niet lekker vindt, dan gaat ie toch lekker ergens anders heen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grin. jij schopt het nog wel eens tot mod of fa.
2 halve maakt 1 helequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
2 halve maakt samen 1 hele.
Dus weer faal je hard kankerdebiel
Nee jij hebt het over wielen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
2 halve maakt 1 hele![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHA, dus als ik twee banden heb, dan heb ik 1 compleet wiel? (Lees: een wiel is een band + velg)
Zal het ff toelichten, want blijkbaar is jouw niveau dusdanig laag dat jij dat niet begrjipt
2 halve maakt 1 hele.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHA, dus als ik twee banden heb, dan heb ik 1 compleet wiel? (Lees: een wiel is een band + velg)
Zal het ff toelichten, want blijkbaar is jouw niveau dusdanig laag dat jij dat niet begrjipt
Als je hier al compleet dubbel om ligt, op fok nog wel zegt dat meer over je zelf denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef mafkees01 het volgende:
WHAHA echt OH MY FUCKING GOD!
Ik lig hier gewoon echt compleet dubbel over het niveau van sommige users hier. Ik ga echt compleet out van het feit dat sommige users gewoon zo stom zijn, dat ze deze simpele posts niet juist kunnen interpreteren en ontleden.
Waar moet dit heenIk vermaak me kostelijk hierzo
Ik bedoel maar even TSquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
2 halve maakt 1 hele.
2 banden maakt geen wiel
jij faalt wederom weer
ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik hier voor de computer lig te schuddebuiken van het lachen he?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef mafkees01 het volgende:
Zoalshet is, jij hebt echt nix te doen he
Ik neem gewoon geen genoegen met minder. Lekker makkelijk he. En de volgende keer dan? Een pizza shoarma bestellen en dan zeggen aan de deur: "Ja de shoarma was op."
Je lult echt teveel zoalshetis. En al helemaal zoals het jou uitkomt.
En dit stukje:
nee, op een gegeven moment moet je kunnen onderbouwen waarom de pizza niet goed is en moet je alle kosten betalen. ook de gerechtelijke kosten. rechters gaan erg hard lachen om sla als je weer een andere pizza hebt gehad.
Alsjeblieft gastHoe oud ben je? 13?
haha OMG, dit bewijst gewoon perfect hoe intelligent je bent. Stop maar gewoon met die kansloze posts, want wat jij aanhaalt, is hetzelfde als dat je een nieuwe auto koopt en geen wielen krijgt omdat deze ff "op" waren, omdat daarvoor een bedrijf 10 auto's terplekke heeft overgekocht, en dus konden ze mij geen wielen leveren.
Stil maar gewoon aub, want je posts raken kant noch wal. Gelukkig begrijpt de rest beter, dat je recht hebt op waarvoor je betaald
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef SHE het volgende:
ben je dom? hij was bereid een nieuwe te sturen. Met je sla
rotkonijn
*eensch*quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik hier voor de computer lig te schuddebuiken van het lachen he?
Ik had verwacht dat je dit wel in groep 3 hebt geleerd maar blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap het maar je hebt nu wel 1 verkeerde helftquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je dit wel in groep 3 hebt geleerd maar blijkbaar niet.
ik heb even de plaatjes bijgepakt dus kijk goed en leer ervan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap het maar je hebt nu wel 1 verkeerde helft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHA OMGquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap het maar je hebt nu wel 1 verkeerde helft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zjin kapotquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:05 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] ≠ [ afbeelding ]
ik ben blij dat jij kan lachen om jouw domheidquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:04 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
WHAHAHA OMG
Dit was masterlijk![]()
![]()
Zie je wel dat 2 halve geen 1 makenWHAHA
GODVER Hé, ik lag echt keihard dubbel. Wat een topic dit. Topic van het jaar voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:06 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij kan lachen om jouw domheid
je bent zelfs te dom om mijn naam goed te typenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef mafkees01 het volgende:
Bedankt elixabeth voor deze post. Ik begrijp het helemaal
als je die 2 halve nou aan elkaar plakt heb je 1 helequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:10 schreef mafkees01 het volgende:
Om je gerust te stellen:
Ik zei:
Dus 1 complete, en geen 2 halve, want dat is geen 1 complete pizza. Heb je geen wiskunde voor nodig.
Toch bedankt voor deze post. Maakt mijn dag meer dan goed
Natypen... Een hele strijd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:12 schreef mafkees01 het volgende:
Dies tricky Rxmundi. Ik schakel mijn hulplijn in. Ik kies voor elixabeth
je doet voor voor de lol mee dus falen maakt niet uit vandaag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:12 schreef mafkees01 het volgende:
Dies tricky Rxmundi. Ik schakel mijn hulplijn in. Ik kies voor elixabeth
En dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je doet voor voor de lol mee dus falen maakt niet uit vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |