Als je hier al compleet dubbel om ligt, op fok nog wel zegt dat meer over je zelf denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef mafkees01 het volgende:
WHAHA echt OH MY FUCKING GOD!
Ik lig hier gewoon echt compleet dubbel over het niveau van sommige users hier. Ik ga echt compleet out van het feit dat sommige users gewoon zo stom zijn, dat ze deze simpele posts niet juist kunnen interpreteren en ontleden.
Waar moet dit heenIk vermaak me kostelijk hierzo
Ik bedoel maar even TSquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
2 halve maakt 1 hele.
2 banden maakt geen wiel
jij faalt wederom weer
ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik hier voor de computer lig te schuddebuiken van het lachen he?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef mafkees01 het volgende:
Zoalshet is, jij hebt echt nix te doen he
Ik neem gewoon geen genoegen met minder. Lekker makkelijk he. En de volgende keer dan? Een pizza shoarma bestellen en dan zeggen aan de deur: "Ja de shoarma was op."
Je lult echt teveel zoalshetis. En al helemaal zoals het jou uitkomt.
En dit stukje:
nee, op een gegeven moment moet je kunnen onderbouwen waarom de pizza niet goed is en moet je alle kosten betalen. ook de gerechtelijke kosten. rechters gaan erg hard lachen om sla als je weer een andere pizza hebt gehad.
Alsjeblieft gastHoe oud ben je? 13?
haha OMG, dit bewijst gewoon perfect hoe intelligent je bent. Stop maar gewoon met die kansloze posts, want wat jij aanhaalt, is hetzelfde als dat je een nieuwe auto koopt en geen wielen krijgt omdat deze ff "op" waren, omdat daarvoor een bedrijf 10 auto's terplekke heeft overgekocht, en dus konden ze mij geen wielen leveren.
Stil maar gewoon aub, want je posts raken kant noch wal. Gelukkig begrijpt de rest beter, dat je recht hebt op waarvoor je betaald
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef SHE het volgende:
ben je dom? hij was bereid een nieuwe te sturen. Met je sla
rotkonijn
*eensch*quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik hier voor de computer lig te schuddebuiken van het lachen he?
Ik had verwacht dat je dit wel in groep 3 hebt geleerd maar blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
2 halve maakt 1 hele![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHA, dus als ik twee banden heb, dan heb ik 1 compleet wiel? (Lees: een wiel is een band + velg)
Zal het ff toelichten, want blijkbaar is jouw niveau dusdanig laag dat jij dat niet begrjipt
Ik snap het maar je hebt nu wel 1 verkeerde helftquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je dit wel in groep 3 hebt geleerd maar blijkbaar niet.
ik heb even de plaatjes bijgepakt dus kijk goed en leer ervan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap het maar je hebt nu wel 1 verkeerde helft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHA OMGquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap het maar je hebt nu wel 1 verkeerde helft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zjin kapotquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:05 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] ≠ [ afbeelding ]
ik ben blij dat jij kan lachen om jouw domheidquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:04 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
WHAHAHA OMG
Dit was masterlijk![]()
![]()
Zie je wel dat 2 halve geen 1 makenWHAHA
GODVER Hé, ik lag echt keihard dubbel. Wat een topic dit. Topic van het jaar voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:06 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij kan lachen om jouw domheid
je bent zelfs te dom om mijn naam goed te typenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef mafkees01 het volgende:
Bedankt elixabeth voor deze post. Ik begrijp het helemaal
als je die 2 halve nou aan elkaar plakt heb je 1 helequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:10 schreef mafkees01 het volgende:
Om je gerust te stellen:
Ik zei:
Ik wil met sla, wat moet ik met 2 pizza's. Ik wil 1 complete ipv 2 halve!
Dus 1 complete, en geen 2 halve, want dat is geen 1 complete pizza. Heb je geen wiskunde voor nodig.
Toch bedankt voor deze post. Maakt mijn dag meer dan goed
Natypen... Een hele strijd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:12 schreef mafkees01 het volgende:
Dies tricky Rxmundi. Ik schakel mijn hulplijn in. Ik kies voor elixabeth
je doet voor voor de lol mee dus falen maakt niet uit vandaag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:12 schreef mafkees01 het volgende:
Dies tricky Rxmundi. Ik schakel mijn hulplijn in. Ik kies voor elixabeth
En dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je doet voor voor de lol mee dus falen maakt niet uit vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |