Jij laat de bezorger altijd wachten totdat je de pizza met smaak hebt opgegeten?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef SpecialK het volgende:
Breaking it down:
4. Fooi geven aan bezorgers voordat je de pizza hebt opgegeten en zeker weet dattie wel lekker/naar wens is
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef SpecialK het volgende:
Breaking it down:
4. Fooi geven aan bezorgers voordat je de pizza hebt opgegeten en zeker weet dattie wel lekker/naar wens is
Je laat ze gewoon toekijken hoe jij die pizza langzaam aan naar binnen werkt. Ze moeten wel een beetje hun best doen voor dat geld.
Ja die fooi moet je bij mij gewoon verdienen. Moet je die hongerige oogjes soms zien. Prachtig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij laat de bezorger altijd wachten totdat je de pizza met smaak hebt opgegeten?
Sla en 500 euro.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef mafkees01 het volgende:
idd, voor de volgende keer
Onbegrijpelijk nog steeds. Adverteren met iets wat je niet hebt. Het gaat om het principe. Dat snappen jullie niet!
Straks gaat het om je salaris. We bieden je 3500 euro bruto per maand. Aan het eind van de maand: "Ja we hebben geen geld. Hier is 3000 euro!"
Dat gaat er dus niet in hè!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef SpecialK het volgende:
Je laat ze gewoon toekijken hoe jij die pizza langzaam aan naar binnen werkt. Ze moeten wel een beetje hun best doen voor dat geld.
En dan zeggen ze we geven je wel het dubbele en dan zeg jij: Nee ik wil 3500 euro bruto .quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef mafkees01 het volgende:
idd, voor de volgende keer
Onbegrijpelijk nog steeds. Adverteren met iets wat je niet hebt. Het gaat om het principe. Dat snappen jullie niet!
Straks gaat het om je salaris. We bieden je 3500 euro bruto per maand. Aan het eind van de maand: "Ja we hebben niet genoeg geld. Hier is 3000 euro!"
Dat gaat er dus niet in hè!
LOLquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:03 schreef SpecialK het volgende:
Ja die fooi moet je bij mij gewoon verdienen. Moet je die hongerige oogjes soms zien. Prachtig.
Al dan niet de volgende dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:38 schreef SHE het volgende:
ben je dom? hij was bereid een nieuwe te sturen. Met je sla
rotkonijn
je doet je naam eer aan. wel de suggesties lezen he!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef mafkees01 het volgende:
idd
Doosopschrift komen ze niet na. Want wat ik wil is wat hun aanbieden. Echter door gebrek aan grondstoffen kunnen ze het niet nakomen. Dat is de klacht dus ook! Want ik wil een damn goede pizza, en dat is ie alleen maar met sla!
Wel lezen hè!
dat je ontslagen bent bij de ny pizzeria (quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef mafkees01 het volgende:
Alsof ze hem de volgende dag bezorgen. Dat doen ze dus niet. LogischEn dan volgende dag weer bellen dat je niet tevreden ben, en dan de volgende dag weer een nieuwe krijgen. Zo werkt het helaas niet
Jij snapt het niet zoalshetis, want zoals het wel is, is dat ze mij NOOIT een damn goede pizza kunnen bezorgen. Omdat ik dan weer bel dat ik me sla mis en zullen zij mij weer een nieuwe aanbieden. Zo blijf ik bezig en stonden er dan nu al 20 dozen. Zo is het!
quote:TS: Op de doos, ik citeer: "This pizza better be damn good. If not? Give us a call, and we'll bring you a new one for free!"
NY: Oh, nouja, ik kan je wel een nieuwe sturen, maar ik heb nog steeds geen sla.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |