Denk dat je de heer Van D. bedoelt. Zal zijn colleges over zijn jack russels, als Sinterklaas en als foute Fransoos met een gestolen fiets nooit vergeten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:05 schreef Sessy het volgende:
Kale? Nee hij was niet kaal geloof ik. Wel gemillimeterd. Met een bril met een erg dikke rand in ik geloof neongroen of zo?

dat kan je wel zeggen ja. De werkcolleges/hoorcolleges stampen ze je helemaal vol met noodweer en al die dingen eromheen en dan vragen ze op het tentamen naar dingen die ze nooit van tevoren hebben besproken. De oefententamens waren iig stukken makkelijker. Ik hoop wel op een klein 6jequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:40 schreef aardappel het volgende:
pfff, tentamen strafrechtelijke aansprakelijkheid @ uvt was niet echt een succes... mja, morgen de boeken weer in voor goederenrecht -_-

Inderdaad. Prachtvak.quote:

het kan me anders op dit moment gestolen worden.quote:

Ik vind 't 2 jaar na het behalen van het vak nog steeds kut.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:46 schreef hmmmz het volgende:
wanneer ik het ooit haal vind ik het ook een prachtvak, tot die tijd blijft het kut

Maar je moet ook wel wat historie kennen zoals wat conversiebepalingen bij de invoering van het nieuw BW.
 Maar je moet ook wel wat historie kennen zoals wat conversiebepalingen bij de invoering van het nieuw BW.

ik ga het eerst wel een keer proberen zonder dat 600 paginas dikke boek door te lezen, ik hoorde dat je het er andere jaren tenminste nog mocht bijhouden.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
In Tilburg dat laatsteMaar je moet ook wel wat historie kennen zoals wat conversiebepalingen bij de invoering van het nieuw BW.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |