quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:48 schreef kasper het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vind 'm echt niet leuk.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:26 schreef jordeeeh het volgende:
Wat was er dan met een bus in arnhem? Kan er niks over vinden..
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1791426&c=12
Dit misschien?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef kasper het volgende:
Is er iemand die de cartoon van vandaag wel leuk vindt?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef DaMart het volgende:
HIj had beter Gouda als voorbeeld kunnen nemen, actueler en duidelijker lijkt me.
Dat is actueel...quote:Op woensdag 12 november 2008 09:00 schreef kasper het volgende:
Waarom typisch een Amerikaanse president?
Oh, nou dan had Lectrr beter de (voormalige) Taiwanese President als voorbeeld kunnen nemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:04 schreef Jovatov het volgende:
Dat is actueel...
Gewoon een leuke grap was ook wel okay geweestquote:Op woensdag 12 november 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis iets... een originele leuke grap.
Je hebt het onderwerp goed geraden, de grap nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef James1988 het volgende:
En zal je zien dat Metin morgen hiermee komt: een volière met een bordje 'kabinet' (o.i.d.) erop, en een open deurtje.
N.a.v. het vertrek van Ella Vogelaar.
Simpel, maar toch wel grappig. Een 6,5.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het onderwerp goed geraden, de grap niet.
[ afbeelding ]
Metin heeft trouwens wel eens mooiere poppetjes gemaakt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou ze donuthanden hebben?
Whehehehequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou ze donuthanden hebben?
Ik vind 'm echt dramatisch. Dat 'ongeschikt' kom je bij ongeveer elk nieuwsbericht op de frontpage tegenquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Simpel, maar toch wel grappig. Een 6,5.
En op alle andere nieuwsblogs. Hij had er ook '-1' bij kunnen zetten, ook zo'n vreselijke Spitsnieuwsreactie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt dramatisch. Dat 'ongeschikt' kom je bij ongeveer elk nieuwsbericht op de frontpage tegen
Ik vind het hoe dan ook een enorme verbeteringquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef kasper het volgende:
Toen Lectrr net het stokje had overgenomen van Metin was (bijna) iedereen laaiend enthousiast.
Die tijden zijn voorbij...![]()
We kijken uit naar morgen.
Deze: http://forum.fok.nl/user/history/219345 ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Best jammer, Metin post(te) gewoon lekker zelf mee
Inderdaad, maar dat is al even geleden, derde deel zag ik. En ook bijna zijn enigste post.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:22 schreef Rikketik het volgende:
Nee, een andere, Jump.Iets met Seven erin geloof ik. Metin_Seven misschien?
Maar hij heeft één keer in deze reeks gepost of zo.
quote:From: James1988
Sent: maandag 24 november 2008 22:51
To: 'redactie@nu.nl'
Subject: Cartoon
Beste redactie,
Al gedurende lange tijd volg ik iedere dag de cartoon die op uw website werd geplaatst. Ook volg ik hierover een discussiereeks op het u misschien bekende FOK!Forum. In den beginne werden de cartoons vervaardigd door Metin Seven van Sevensheaven, en hoewel de beeldkwaliteit soms wat te wensen overliet, zorgde de cartoon (of de discussie erover) altijd wel voor een lach op mijn gezicht.
Sinds enkele weken worden de cartoons echter gedaan door Lectrr, sinds die tijd is het wat mij betreft ook gedaan met de lach op mijn gezicht. Lectrr’s cartoons zijn niet grappig, zitten te vol met tekst, en de bijbehorende plaatjes voegen niets toe. Ook de discussie op het FOK!Forum is niet leuk meer, op de cartoons wordt amper gereageerd door de bezoekers. Kennelijk ben ik niet de enige die Lectrr’s cartoons niet de moeite waard vind.
Tevens heeft Lectrr verzocht zijn cartoons niet meer op FOK! te laten verschijnen, i.v.m. een inbraak op zijn copyright. Waar die inbraak precies zit is mij niet geheel duidelijk, aangezien er een bronvermelding bij staat. Maar dat is buiten het onderwerp van dit mailtje.
Ik wil u langs deze weg verzoeken om ons, de lezers van uw cartoon, meer Metin en minder Lectrr te geven, en mij mijn dagelijkse lach terug te bezorgen. Met mij zullen er vele lezers zijn die hiervan zullen genieten.
Met vriendelijke groet,
James1988
Leuk dat je in je eentje probeert een andere cartoonist te 'promoten' maar bedenk wel dat dan de topictitel de lading niet meer dekt. Maak er dus even een ander topic voor aan zou ik zeggen.quote:
Na overleg achter de schermen, is besloten om ook parodieën op de Lectrr-strips niet toe te staan.quote:Op maandag 24 november 2008 23:15 schreef GizartFRL het volgende:
*edit: na overleg achter de schermen weggehaald. Zie mijn volgende post.
vind ze best aardigquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef James1988 het volgende:
Cartoon: minder populaire sinterklaasgeschenken
Cartoon: alweer bloedbad op Afghaans huwelijksfeest
Zonde, waar ligt de grens?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na overleg achter de schermen, is besloten om ook parodieën op de Lectrr-strips niet toe te staan.
Zoals Jump al aangaf, is er een e-mail binnengekomen waarin gevraagd wordt om de cartoons van Lectrr te verwijderen. Als zo'n verzoek binnenkomt, werkt FOK! daar aan mee. Een parodie of anderszins bewerkt plaatje is in de basis nog steeds dezelfde cartoon. Daarom hebben we nu afgesproken dat we geen plaatjes van Lectrr laten staan. Dit voorkomt ook onduidelijkheid over waar de scheidslijn ligt.quote:
We hebben Metin toch nog!quote:
Duidelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals Jump al aangaf, is er een e-mail binnengekomen waarin gevraagd wordt om de cartoons van Lectrr te verwijderen. Als zo'n verzoek binnenkomt, werkt FOK! daar aan mee. Een parodie of anderszins bewerkt plaatje is in de basis nog steeds dezelfde cartoon. Daarom hebben we nu afgesproken dat we geen plaatjes van Lectrr laten staan. Dit voorkomt ook onduidelijkheid over waar de scheidslijn ligt.
Overigens mogen links naar de cartoons op nu.nl gewoon geplaatst worden, zo lang de cartoons maar niet direct op FOK! zichtbaar zijn.
Plaatjes van Metin mogen gewoon worden geplaatst. De reden waarom die van Lectrr niet meer als zichtbaar mogen worden geplaatst is, zoals gezegd, dat namens hem een verzoek is gekomen om ze niet meer te tonen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:55 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Duidelijk.
2tal vragen nog:
Link naar een parodie/spoof mag wel?
Metin mag gewoon op het forum geplaatst worden?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:13 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ]
ok...hij is slecht maar lecter is slechter
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:15 schreef Metin_7 het volgende:
[..]Leuk om te merken dat jullie me nog niet zijn vergeten mensen, en ik vind het ook jammer dat ik jullie niet dagelijks meer kan vervelen met mijn kutcartoons.
Dit weekend voor de verandering geen kutcartoon van Sevensheaven maar een lulcartoon, net nu je dacht dat het niet banaler meer kon! Ik verheug me nu al op de e-mails van brave moraalridders.
Gegroet,
M7
Metin!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
En Metin voegt de daad bij het woord.![]()
[ afbeelding ]
Nope. Helaas niet.quote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef kasper het volgende:
[..]
Heb je nog een reactie ontvangen van nu.nl op je email?
Dank dat je het nog even uitlegt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:23 schreef James1988 het volgende:
Nu alleen Lectrr nog hier en het feest is compleet. Maar Lectrr kennende kan hij niet tegen kritiek (zie ook de copyrightissue, volgens mij een poging om de kritiek in de kiem te smoren). Metin is tenminste tof
Het is ook wel een ander verhaal nu he.. eerst werd Metin 5 van de 6 cartoons per week afgezeken om z'n simpele poppetjes, flauwe grappen, teveel tekst e.d., nu is die ene per week niet belachelijk slecht en wordt 'ie de hemel ingeprezen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef James1988 het volgende:
Eerst waren we wel sarcastisch als we dat zeiden, maar tegenwoordig menen we het (meestal). Z'n kwaliteit is erop vooruitgegaan, en 't is een verademing tegenover de hele week Lectrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |