quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:15 schreef Metin_7 het volgende:
[..]Leuk om te merken dat jullie me nog niet zijn vergeten mensen, en ik vind het ook jammer dat ik jullie niet dagelijks meer kan vervelen met mijn kutcartoons.
Dit weekend voor de verandering geen kutcartoon van Sevensheaven maar een lulcartoon, net nu je dacht dat het niet banaler meer kon! Ik verheug me nu al op de e-mails van brave moraalridders.
Gegroet,
M7
Metin!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:23 schreef Trancelocator het volgende:
En Metin voegt de daad bij het woord.![]()
[ afbeelding ]
Nope. Helaas niet.quote:Op maandag 1 december 2008 14:16 schreef kasper het volgende:
[..]
Heb je nog een reactie ontvangen van nu.nl op je email?
Dank dat je het nog even uitlegt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:23 schreef James1988 het volgende:
Nu alleen Lectrr nog hier en het feest is compleet. Maar Lectrr kennende kan hij niet tegen kritiek (zie ook de copyrightissue, volgens mij een poging om de kritiek in de kiem te smoren). Metin is tenminste tof
Het is ook wel een ander verhaal nu he.. eerst werd Metin 5 van de 6 cartoons per week afgezeken om z'n simpele poppetjes, flauwe grappen, teveel tekst e.d., nu is die ene per week niet belachelijk slecht en wordt 'ie de hemel ingeprezen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef James1988 het volgende:
Eerst waren we wel sarcastisch als we dat zeiden, maar tegenwoordig menen we het (meestal). Z'n kwaliteit is erop vooruitgegaan, en 't is een verademing tegenover de hele week Lectrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |