Hoi hoi, ik heb de cartoons van lectrr weggehaald ivm met een copyright mailtje dat we ontvangen hebben. Gelieve ze ook verder niet te plaatsen aangezien er dan gewoon een tweede mailtje zal komen.
 Hoi hoi, ik heb de cartoons van lectrr weggehaald ivm met een copyright mailtje dat we ontvangen hebben. Gelieve ze ook verder niet te plaatsen aangezien er dan gewoon een tweede mailtje zal komen. 

Deze: http://forum.fok.nl/user/history/219345 ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Best jammer, Metin post(te) gewoon lekker zelf mee

Iets met Seven erin geloof ik. Metin_Seven misschien?
 Iets met Seven erin geloof ik. Metin_Seven misschien? 

Inderdaad, maar dat is al even geleden, derde deel zag ik. En ook bijna zijn enigste post.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:22 schreef Rikketik het volgende:
Nee, een andere, Jump.Iets met Seven erin geloof ik. Metin_Seven misschien?
Maar hij heeft één keer in deze reeks gepost of zo.

. Dan moeten we in het vervolg maar gaan linken naar zijn slechte comics.
. Dan moeten we in het vervolg maar gaan linken naar zijn slechte comics.

quote:From: James1988
Sent: maandag 24 november 2008 22:51
To: 'redactie@nu.nl'
Subject: Cartoon
Beste redactie,
Al gedurende lange tijd volg ik iedere dag de cartoon die op uw website werd geplaatst. Ook volg ik hierover een discussiereeks op het u misschien bekende FOK!Forum. In den beginne werden de cartoons vervaardigd door Metin Seven van Sevensheaven, en hoewel de beeldkwaliteit soms wat te wensen overliet, zorgde de cartoon (of de discussie erover) altijd wel voor een lach op mijn gezicht.
Sinds enkele weken worden de cartoons echter gedaan door Lectrr, sinds die tijd is het wat mij betreft ook gedaan met de lach op mijn gezicht. Lectrr’s cartoons zijn niet grappig, zitten te vol met tekst, en de bijbehorende plaatjes voegen niets toe. Ook de discussie op het FOK!Forum is niet leuk meer, op de cartoons wordt amper gereageerd door de bezoekers. Kennelijk ben ik niet de enige die Lectrr’s cartoons niet de moeite waard vind.
Tevens heeft Lectrr verzocht zijn cartoons niet meer op FOK! te laten verschijnen, i.v.m. een inbraak op zijn copyright. Waar die inbraak precies zit is mij niet geheel duidelijk, aangezien er een bronvermelding bij staat. Maar dat is buiten het onderwerp van dit mailtje.
Ik wil u langs deze weg verzoeken om ons, de lezers van uw cartoon, meer Metin en minder Lectrr te geven, en mij mijn dagelijkse lach terug te bezorgen. Met mij zullen er vele lezers zijn die hiervan zullen genieten.
Met vriendelijke groet,
James1988

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |