quote:
Ik ookquote:Op maandag 10 november 2008 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Geweldig.Ik moest soms hardop lachen.
![]()
quote:
Dat weet Joran toch nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 02:41 schreef mirved het volgende:
televisionised zou het dan moeten zijn
/spellingnazi mode
Hij staat op de voorpagina van de Metro van gisteren, die kun je in tegenstelling tot de andere gratis krantjes niet gratis bekijken in het archief. Ik heb 'm nagemaakt:quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef mime_negert het volgende:
TVP, maar wat stond er eigenlijk echt op z'n visitekaart?
FUCKING GOED!!!!!quote:
Geniaalquote:
Die link legde ik dan wel weerquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh dan zal
[ afbeelding ]
wel helemaal ingewikkeld zijn
Wijnincident, letterlijk uitspreken ofwel vertalen
Het is later...quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:23 schreef santax het volgende:
Vet verdiende TVP voor later, als ik inspiratie heb. Prachtig topic
Zal kijken of ik vanavond nog wat inspiratie heb... Als anderen me niet voor zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef charleen het volgende:
Téééééringgggg, wat zijn jullie grappig!!! dank jullie wel!!!!!
![]()
ik mis nog iets over die aangekomen 15 kilo, weight watchers of sonja bakker, whaahaha..
Ik weet. Ik wilde deze topic al kronen met bazentopic term. 4 bazenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:36 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
jwt, dat kaartje heeft ie van onur gekregen
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:52 schreef charleen het volgende:
Téééééringgggg, wat zijn jullie grappig!!! dank jullie wel!!!!!
![]()
ik mis nog iets over die aangekomen 15 kilo, weight watchers of sonja bakker, whaahaha..
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:17 schreef MotionalFB het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
TSJAAKAAAAA!quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:50 schreef Keukenprinsesje het volgende:
[..]
Hier lijkt hij veel op Emiel Ratelband
Je mag 'm zeker niet?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Sorry ik overdrijf maar ik mag hem gewoon nie je weetzzzzzz toch?
[ afbeelding ]
Jij wel dan?quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 23:03 schreef MaGNeT het volgende:
Hier enkele (geleende) voorbeelden ter inspiratie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Han_som_reiste het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal ook nog een Sinterklaas afbeelding maken.
quote:
Ik vind 't meevallenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Mijn matige fotoshopkunsten
[ afbeelding ]
Die is recyclebaar!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef bjekkit het volgende:
[ afbeelding ]
dat niemand deze postte
Welke photosoep?quote:
Ja dus? Dat doe je toch niet met Word?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:25 schreef lipboutje het volgende:
[..]
Welke photosoep?
Ik zie steeds dezelfde plaatjes,foto blijft hetzelfde, alleen tekst is anders!!
Ik best hoor, maar moet ie eerst weer geconverteerd worden naar img bestand, maar dit noem ik niet photosoepen, ja 1 of twee, die zwarte piet en die met die bananenboot.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja dus? Dat doe je toch niet met Word?
als je die tekst/logos er een beetje fatsoenlijk in wil krijgen dan zou ik toch gaan voor fotosoep of een gelijkwaardig progjequote:Op donderdag 27 november 2008 17:56 schreef lipboutje het volgende:
[..]
Ik best hoor, maar moet ie eerst weer geconverteerd worden naar img bestand, maar dit noem ik niet photosoepen, ja 1 of twee, die zwarte piet en die met die bananenboot.
edit:quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:47 schreef babybel het volgende:
[..]
als je die tekst/logos er een beetje fatsoenlijk in wil krijgen dan zou ik toch gaan voor fotosoep of een gelijkwaardig progje
Haha..quote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef bjekkit het volgende:
[ afbeelding ]
dat niemand deze postte
het is conő geen conjo of conoquote:Op maandag 10 november 2008 23:03 schreef MaGNeT het volgende:
Hier enkele (geleende) voorbeelden ter inspiratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:42 schreef Herald het volgende:
[..]
Hij staat op de voorpagina van de Metro van gisteren, die kun je in tegenstelling tot de andere gratis krantjes niet gratis bekijken in het archief. Ik heb 'm nagemaakt:
[ afbeelding ]
En ja, er staat echt Steve Stifler op zijn visitekaartje.
KUTKICKquote:Op maandag 10 november 2008 23:02 schreef Rbnn het volgende:
topic
tevens tvp
FIPO GEMACHT IN EINZ GUTER TOPIQUE JAA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom zo aandachtshoerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:18 schreef AdvancedPower het volgende:
* AdvancedPower wacht tot er een over hem komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |