Ow ja maat 98 is dat vestje, 96 bestaat helemaal niet...quote:Op maandag 10 november 2008 22:40 schreef p_iglet het volgende:
Ik gooide hem dicht met de opmerking, waarom mensen in vredesnaam kraamcadeautjes in maat 92 of 98 geven. Met een beetje pech is je kind al kleuter voordat dat past...
Hier kwamen die bruik& trui van mijn oud-tante (zus van overleden opa). Ze is inmiddels ruim over de 80, dus heeft nogal last van ouderdomskwaaltjes. En ze weet wat voor stevige beren er in de familie rondlopenquote:Op maandag 10 november 2008 22:40 schreef p_iglet het volgende:
Ik gooide hem dicht met de opmerking, waarom mensen in vredesnaam kraamcadeautjes in maat 92 of 98 geven. Met een beetje pech is je kind al kleuter voordat dat past...
of een baby-veiligheidsspeld aan de rits. Helpt ook goed. Maud is vaak een rugslaper en met de rits halverwege d'r rug ligt ze niet echt rust. Met de slaapzak die ze nu heeft kan het ook niet..dubbele met mouwen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Nijna jammer dat je niet kon zwemmen. Maar ik zou het ook niet gedaan hebben. De heenreis gaat misschien nog wel, maar de terugreis zijn ze vaak moe, en om dan een half uur verplicht stil te zitten in de bus![]()
Karin, ik zou dat zwemmen ook niet forceren. Ze went vanzelf wel. En te watervrij is ook niet handig.
Maud, nog maar 1 nachtje![]()
Kersjes, een keer een suikerbom kan toch niet zoveel kwaad.. Zolang het niet dagelijks is.
Stiemie, lastig he, deze periode.. Chris zit ook echt tussen 1 en 2 slaapjes in. Donderdag en gisteren redelijk goed op 1 slaapjes gedaan. En nu ligt hij ook aan zijn 1e slaapje. Hij moet nog "leren" om dat ene slaapje lang te maken. Gisteren sliep hij maar 1,5 uur. En dat is best kort voor een hele dag. En dat terwijl opa&oma overdag aan het oppassen waren. Maar dat ging allemaal prima. Chris is goed bezig gehouden, en dan gaat het prima zonder slaap. Opa&oma werden helemaal natgekust toen ze weer naar huis gingen
Maar ik ben hier gezegend met een kereltje dat 's nachts wel goed slaapt (mits geen tandjes/verkoudheidjes). Vanochtend lekker tot 8 uur.. Bij papa was het gisteren half 7![]()
Mental note to me: Als Chris zijn slaapzak uit kan doen, de slaapzak omdraaien
Ik ga zo snel mogelijk weer aan de slag idd. Er ligt een afstudeeropdracht op me te wachten. Ik ga nu langzaam bezig met de opdrachtsomschrijving, en vanaf 1 december ga ik echt parttime aan die slag. Ik wil minimaal 3 dagen(avonden/nachten) studeren, zodat ik voor volgend jaar kerst klaar ben met de hele studiequote:Op zaterdag 15 november 2008 15:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Chris bijna naar het kdv. begin je dan ook met je studie weer?
in eerste instantie ging dat idd om haar band met papa, daar hebben we aan gewerkt, en dat gaat super!quote:Op maandag 17 november 2008 14:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
De aanpak vd wvk heeft toch wel geholpen ?
Dat had toch te maken met meer dingen met je vriend ?
En het op schoot zitten is toch iets anders ? Ik zou wel voorzichtig zijn om Meike haar "zin" hierin te geven...snap je wat ik bedoel ?
nou de wvk interpreteert het wel zo geloof ikquote:Op maandag 17 november 2008 14:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik dacht dat het even op schoot zitten ook onder de noemer "aan mama kleven viel"..maar zo te horen is dat niet zo!
Geslacht zegt niets hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Davinia, hier ook zo'n lief groot knufelbeertje. Hij was bij 14 maand ook over de 12 kiloMaar ja, jongens he..
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Mibos2 het volgende:
Beaker moet je een klein schupke onder uw kont??? Jet is niks anders dan een ander kindje en je hoeft je echt niet onzeker te voelen omdat ze nog een beetje watervrees heeft. Ben je helemaal mal... Sorry ik hoor hier niet meer
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:56 schreef jellyrose het volgende:
Beaker, geen reden voor onzekerheid; volgens mij doe je het hartstikke goed en is Jet een hele fijne meid, so what dat ze niet wil zwemmenKop op!
![]()
Ethan praat nog helemaal niet en gebruikt alleen z'n handen om te etenMaar ik maak me nog geen zorgen (toch?), ik heb me ook bijna een jaar afgevraagd of ie wel tanden zou krijgen en die zijn er ook gekomen (met 8 tegelijk)
Lief!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:26 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ Beaker...
Er waren een 2 flenzenmeiden die zeggen de godganse dag "poes",
gaan dolgraag in bad, maar HATEN de douche.
Haren wassen is ok,uitspoelen doen ze met een plastic mok,
ze gaan al gillen bij het zien vd douchekop.....
Zwemmen ? Mhwah, niet echt leuk en zeker nog onbekend,
in de speeltuin zijn ze beter in hun element.
Dus je lieve Jet,
gaat ooit ook lekker zwemmen met heel veel pret.
Misschien nu nog even niet,
das maar goed dat haar mama dat gewoon ziet.
Alles op zijn tijd,
ze wordt al te snel een grote meid.
X
ik zou zeggen kijk op haar sitequote:Op donderdag 20 november 2008 20:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Eva en Amaranta..Jullie zijn stiekum het topic binnengeslopen
Fijn dat alles goed gaat met Eva.. Maaruh, ben nieuwsgierg, wat is enorm?
En eigen willetjes zijn leuk
Snap jij dat? Ik heb bij biologie toch echt geleerd dat bruin dominant is. Maar nee, ik heb een 'hoogblonde' dochter met iets van blauwige ogen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk zeg, die Eva! Ik vind haar wel wat van Linde hebben trouwens!
Wel grappig, ik had echt een meisje met donker haar verwacht....nee het is echt een blondine!
En dat hield hun moeder ook consequent vol ?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef p_iglet het volgende:
Agossie Linde
hihi amaranta, ik vind het juist wel grappig als broertjes en zusjes helemaal niet op elkaar lijken.
Mijn broertje en ik zijn tegenwoordig 2 druppels water, zeker sinds mijn broertje lang haar heeft.
Heb als coach ooit 2 broertjes in mijn honkbalteam gehad, 1tje bruin haar, bruine ogen, klein, mollig, heel rustig en bedachtzaam, de ander rood haar, sproeten, blauwe ogen, lang, dun, en super druk en praatgraag.
Als je ze naast elkaar zag zou je ze nog geen verre neefjes geven, maar het waren echt volle broertjes.
KPquote:
Pien kwam niet mee spelen. Zij was druk met sokken opruimen,quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:08 schreef Deepfreeze het volgende:
KP, komt Pien niet meedoen dan? Of doen ze ook echt genoeg alleen?
In principe zitten ze op dezelfde groep, maar af en toe gaat er 1 vd 2 een dagje ergens anders.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:33 schreef DaviniaHR het volgende:
KP, zitten P&F niet op dezelfde groep?
Ze gaan met mij mee naar school ( montessori ).quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef Deepfreeze het volgende:
KP, hebben jullie scholen in de buurt met 2 klassen per leerjaar? Zal de "grote" stad wel zijnMaar wel goed dat ze lekker hun eigen gang kunnen/durven/mogen gaan.
Yoghi mocht hier juist helemaal niet. Idd door de suiker en kleurstof enzo. Hier hadden zie liever melk met roosvicee.quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
*komt even om een hoekje spieken*
Ik heb nog een maandje te gaan in het andere topic, maar deze vraag past beter hier gok ik.
Sasha mag nu ook andere dingetjes drinken en de wvk noemde oa. yoghi. Is het nou 'goed' om bijv. die vitalinea-zooi te geven zonder suiker enzo? Of denk ik dan te spastisch en kan gewone yoghi ook prima?
Yoghi lijkt me zo vreselijk zoet en extra gesuikerd, maar die vitalinea lijkt me dan weer zo 'droog'. Het kind mag natuurlijk best ergens zijn vetjes en zijn voedingswaarde vandaan halen.
Wat doen jullie?
Ja, da's ook een beetje mijn insteek eigenlijkquote:Op maandag 24 november 2008 17:44 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ze krijgen er vast ooit genoeg van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |