abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63448991
Meike heeft een hoektand gekregen....dus daarom had ze blijkbaar koorts met koortsstuipen
Goh
Leuke nieuws is dat er nog 3 te gaan zijn
Ze is wel weer koortsvrij, en wat beter te pas, maar wil niet eten. Maar goed, ze drinkt wel.

Oh Anna, als bruidsmeisje, wat zal dat een plaatje zijn zeg

En al die pratende dreumesjes...lief is dat he! Meike begint nu ook echt zinnetjes te maken...
bijv. Mama oppe bank titten..
En als je vraagt wat ze wil drinken zegt ze: aa-bei-janja!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63449846
Ik heb me net rot gelachen...

Zo af en toe zet ik de babyfoon aan, gewoon om ze af te luisteren

De dames kwamen moeilijk in slaap, dus rond 13.30 ging ik me er maar eens mee bemoeien. Ze lagen al 45 minuten te keten, dus de hoogste tijd !
Ik kom hun kamer ingelopen en zie ze allebei in bed staan. Keihard lachen! Ik pak Pien en leg haar bij Floor in bed en ik loop weg..

Beneden drink ik koffie onder het genot van de mega slappe lach vd dames . Na mijn koffie ga ik naar boven, terwijl ze in koor " Kapen, lapen, kapen, appel, poes, aap, uit, kapen "roepen....

Hoogste tijd om te tukken , want kapen is SLAPEN
pi_63449970
Werkelijk, dat is me toch een stel die pannenkoekjes-kids!!

En trouwens, Pepijn in het wasrek mag er ook wel wezen! Had je geen behang bij de hand??? Tja dan is een wasrek ook een goede optie is hier nu bewezen

Trouwens, gister nog even aan de wandel geweest, en toen kwamen we 2 pieten tegen....
Meike scoorde flink wat pepernoten, en was weer een ervaring rijker (want...nog geen live-piet gezien dit jaar)
Savonds kon ze niet slapen, dus nog even eruit, en papa en mama keken naar Popstars. Toen kwam Naomi in beeld.....Meike: "piet!!" oeps

[ Bericht 55% gewijzigd door XXXKarinXXX op 23-11-2008 14:54:25 ]
pi_63450535
Karin fijn dat het beter gaat met Meike!

Pepijn Ik zie Anna al helemaal voor me in haar jurk Als jij niet kan Memmel neem ik het wel voor je waar hoor

Floor en Pien wanneer ga ik jullie weer eens zien, en dan wat langer ??

Hier komt de sneeuw met bakken uit de hemel dus wij gaan naar buiten met de camera!
Is kijken wat ze er van vind

sneeuw rules .....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 23 november 2008 @ 15:20:16 #255
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63451139
Meike
Wij hebben op het werk een client die een tulband draagt. Een tijdje terug zat hij in de wachtruimte en er kwam een jochie binnen met zijn moeder: "Kijk, Alladin!" De moeder werd knal- en knalrood....

Jet, veel plezier in de sneeuw!
Hier dwarrelt het als een gek naar beneden maar het blijft niet liggen helaas.

Oeh Memmel, ben reuze benieuwd naar Anna in d'r feestkleding! En ook naar jou, tegen die tijd hoogzwanger in een mooie jurk

K_P met je gekke meiden
.... met gevoel voor drama....
pi_63451856
Jet vond het leuk maar wel erg koud! Wij overigens ook dus we zijn al weer binnen!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_63452744
Mirte vond de sneeuw maar niks. Erin staan was tot daaraan toe, maar met je hand in de sneeuw... wat koud wat koud
Fake it till you make it...
pi_63453211
Nijna van harte zeg!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_63457935
Jeetje die stuipjes kwamen door een hoektand Da's niet fijn als je weet dat er nog 3 moeten volgen. Hopelijk heeft Meike van de andere hoektanden minder last.

Als ik 2 van zulke gezellige flensjes had zou ik ook soms stiekem gaan luisteren hoor K_P! Het klinkt wel heel erg leuk

En Pepijn in het wasrek Klimmen is hier ook ineens favoriet. Ik hou m'n hart vast en laat het plaatje van Pepijn maar niet aan Linde zien

En alle kindjes die lekker in de sneeuw zijn gaan spelen... was het leuk? Helaas geen sneeuwspeeltaferelen hier. Linde logeert een avondje bij mijn schoonouders ivm oppasruiltaferelen. Mijn vriend gaat dinsdag namelijk optreden met zijn band en dan gaat ze weer bij andere opa en oma logeren. En daarna wil ik mijn lekkere meisje gewoon weer even lekker een tijdje voor mezelf. Vind het helemaal niet leuk dat ze nu weg is ondank dat Linde er erg veel zin in had en net lekker door de telefoon aan het brabbelen was toen ik belde
pi_63457976
Ohhh Nijna wat leuk! Ik lees het nu net pas. Gefeliciteerd! Een brusje voor Mirte

En ik was nog maar net bijgekomen van het 2e streepje van Miss_sly
  maandag 24 november 2008 @ 10:23:46 #261
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63471635
Nijna! Wat super! Gefeliciteerd meid!

Meike (mijn moeder vertelt nog steeds in geuren en kleuren het verhaal dat ik in een bomvolle tram tegen een willekeurige man in een gewaad zei "heeeee.. Jezus! maar u bent toch dood!?" )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 24 november 2008 @ 11:13:55 #262
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63472985
Rachel komt zich vandaag officieel aanmelden in dit topic, vandaag 1 jaar geleden mochten we haar verwelkomen in ons warm en liefdevol nestje ( 24-11-2007)

Liefs
Rachel en Maffemuts
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 24 november 2008 @ 11:31:09 #263
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63473396
Hoi Rachel!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

NIjna, hier ook een hartelijke voor je zwangerschap. Voelt deze beter dan de vorige? (Er staat me iets bij dat je al een onwennig gevoel had vanaf het begin, dat bleek te kloppen. ik hoop dat je dat nu niet hebt! en dat dat ook klopt )

Meike, wat naar die koortsstuipjes door hoektanden Heb je er niet meteen ook al een kies bij? Zoveel ellende voor 1 tand, moet niet kunnen, vind ik!

Het leed is geleden, de sprong is gesprongen, en het was een 1-dagsvirusje. Resultaat: een blije, vrolijk eli, die opeens anders brabbelt en torens bouwt, en niet meer kotst. hij eet ook geen avondeten meer, maar dat terzijde. hij lijkt misselijk te zijn s avonds of zo
mss ook een kies? ik weet het niet, ik geloof het pas als ik er 1 zie zitten.

(Over foute verhalen... Mijn zus (toen een jaartje of 5, 6) was eens in Artis met mijn oma, ze hebben daar zeer geïnteresseerd naar de apen en oerang oetangs en zo gekeken. in de bus naar huis stapt een grote, donkere, dame binnen. Mijn zus blij: "AAP! AAP!" )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 24 november 2008 @ 12:13:27 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63474481
Dat zijn best genante verhalen, ja

Hier zijn de laatste werklui vertrokken, is mijn tas gepakt, mijn iPod opgeladen (inclusief een lading foto's van Anna), ik ben ingecheckt, er liggen setjes kleren klaar van dinsdag tot en met zondag, instructies voor het eten, aanwijzingen voor haren kammen, een lijst noodtelefoonnummers enzovoorts. Ik ben klaar voor een weekje Boston met mijn moeder! Misschien kan ik daar nog wel Internetten om een beetje bij te blijven, maar misschien ook niet. Ik mis Anna nu al en ik vertrek pas morgenochtend...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63474579
Heel veel plezier!!
En je gewoon gaan verheugen op alle leuke dingen die je daar gaat shoppen
pi_63474858
wow, een weekje Boston! heel veel plezier memmel! maar ik kan me voorstellen dat je opziet tegen 't missen.

haha davinia, zo zei een neefje van me in artis heel enthousiast tegen z'n moeder "kijk mem, ze hebben hier ook negers!" (en inderdaad, die had je bij hun in 't durp niet).
  maandag 24 november 2008 @ 12:32:06 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63474995
*komt even om een hoekje spieken*
Ik heb nog een maandje te gaan in het andere topic, maar deze vraag past beter hier gok ik.
Sasha mag nu ook andere dingetjes drinken en de wvk noemde oa. yoghi. Is het nou 'goed' om bijv. die vitalinea-zooi te geven zonder suiker enzo? Of denk ik dan te spastisch en kan gewone yoghi ook prima?

Yoghi lijkt me zo vreselijk zoet en extra gesuikerd, maar die vitalinea lijkt me dan weer zo 'droog'. Het kind mag natuurlijk best ergens zijn vetjes en zijn voedingswaarde vandaan halen.

Wat doen jullie?
pi_63475311
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
*komt even om een hoekje spieken*
Ik heb nog een maandje te gaan in het andere topic, maar deze vraag past beter hier gok ik.
Sasha mag nu ook andere dingetjes drinken en de wvk noemde oa. yoghi. Is het nou 'goed' om bijv. die vitalinea-zooi te geven zonder suiker enzo? Of denk ik dan te spastisch en kan gewone yoghi ook prima?

Yoghi lijkt me zo vreselijk zoet en extra gesuikerd, maar die vitalinea lijkt me dan weer zo 'droog'. Het kind mag natuurlijk best ergens zijn vetjes en zijn voedingswaarde vandaan halen.

Wat doen jullie?
Yoghi mocht hier juist helemaal niet. Idd door de suiker en kleurstof enzo. Hier hadden zie liever melk met roosvicee.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63475389
Anna heeft dat geen van allen gedronken thuis. Op het kdv wel melk, met roosvicee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63475445
Nijna, gefeliteerd!! Hoe voel je je?

En Rachel gefeliciteerd met je verjaardag! Welkom hier, maffemuts, met je dreumesje

groep 0 is voor kindjes die het volgend schooljaar niet naar groep 2 gaan toch?
En die twee flensje blijven leuk!

Davinia, fijn dat het bij jullie weer goed gaat!

Hoe gaat het nu met Devin?

En Anna als mooi bruidsmeisje.. We wachten op de foto's
Veel plezier in Boston.

BE, yoghi vind ik ook nogal heftig qua suikers en andere gekke stofjes. Maar je hebt wel roosvicee voor in melk (ok ook suiker en prut).. Wij houden het lekker bij melk, karnemelk, roosvicee, sap, thee en water. En tegenwoordig heel soms een schepje nesquick in een flesje warme melk Ik dacht dat er ook een roze versie van nesquick bestond om yoghi van je melk te maken. Dan kun je er zoveel indoen als je wil..

En Meike zoveel koorts van een hoektand. Het zijn rotdingen, maar dat ze zoveel ellende kunnen veroorzaken.. Hopelijk valt het bij de andere 3 mee.

Chris is vanochtend naar het KDV geweest te wennen. Even een uurtje. Hij heeft in ieder geval niet gehuild, en we vonden hem met zijn groep terug in het speellokaal. Daar zat hij gewoon tussen de andere kindjes. We wilden even stiekem om het hoekje kijken, maar toen Chris ons zag kwam hij op ons af gestormd
En Chris (en zijn papa ) werden nog flink geknuffeld door een lief klein meisje. Chris kreeg zelfs een zoentje
Woensdag gaat hij de hele ochtend, en dan maandag voor het echie!
pi_63475466
ik zou eerder karnemelk met roosvicee doen (of liever nog zonder). niet teveel laten wennen aan zoet, des te moeilijker leert hij dat later weer af. vreemd advies van de wvk!
pi_63475748
Be wat ik af en toe doe voor de oudste is yoghurt verdunnen met melk en dan wat roosvicee bij. dat vind ze echt lekker. ik heb het nooit zo op drinken uitpakken voor de dames. ze drinken hier gewoon melk, roosvicee en ik haal altijd in duitsland 'speciale drinken' daar zitten geen suikers enzo in. is pure vruchtensap en veeeeeeeel goedkoper dan in nederland.

maffemuts gefeliciteerd met je dochter.

memmel veel plezier.

wat een verhalen!!!whaha.
mama van 3 kids!
pi_63475840
En geen vitalinea of optimel spul voor kinderen. Zoetstoffen zijn zooi. Kun je kinderen beter gewoon suiker geven, dat verbruiken ze wel gewoon.
pi_63475953
hmm, toch niet woensdag wennen.. Ze hadden handen te weinig, en nog een nieuw kindje, en Chris had het vanochtend ook goed gedaan. Dus we maken er maandag een kort dagje van, van 9.15 (na het brengen van de rest), tot 4 uur (voordat de rest wordt opgehaald). Hopen dat dat goed gaat. Ik blijf in ieder geval thuis werken, dan ben ik er met 5 minuten fietsen..
  maandag 24 november 2008 @ 13:13:37 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63475979
Thanks, dat van die vitalinea dacht ik dus idd ook p_iglet, maar wat de anderen zeggen dus ook. Yoghi is zo vreselijk zoet.
Nou zei ze het gewoon en het rijtje sap, thee, water, melk etc. etc. Dus niet 'geef hem de hele dag yoghi' maar wel als optie.
Melk met siroop klinkt dan beter idd. Hou ik het daar lekker op.
Het is toch voornamelijk diksap hier nog steeds en dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven.

*weer weg is...
pi_63476056
Je kunt ook yoghurt verdunnen met water tot drinkdikte. Evt wat gepureerd fruit of diksap erdoor en je hebt ook yoghi.
  maandag 24 november 2008 @ 13:22:31 #277
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63476210
BE, ik ben inderdaad ook geen voorstander van Yoghi kant en klaar, en vitalinea zou ik overigens ook goed mee uitkijken zoetstoffen wat in de meeste producten zitten waar light o.i.d opstaat worden zelfs afgeraden tot 4 jaar.
Maar een handige oplossing kan zijn zoals eerder aangegeven, roosvicee/melk/yoghurt shakeje maken, roosvicee kun je ook vervangen door vers fruit trouwens als je gebruik maakt van een blender bv aardbeien, kersjes banaan en ga zo maar door, is zuivel + extra vitamientjes.
Hier is de blender al maanden een onmisbaar iets in huis, de vreemdste vruchten shakes gaan er door heen en worden uitgeserveerd en ik kan niet anders zeggen dat dat Rachel (welke een slechte drinker is) t heerlijk vind en zo toch haar minimale vocht binnen krijgt.
Ik laat bij Rachel de yoghurt weg omdat zij niet te veel "prikkels" mag hebben bij een maaltijd. en er maximaal voorlopig maar 2 dingen tegelijk gegeven mogen worden tot ze weer volledig op het "normale" patroon zit.

Zelf zuiveldrankjes maken is en blijft het lekkers in mijn ogen, bij tijd gebrek of onder weg kun je misschien beginnen met de pakjes van ik geloof nutricia (die hebben onderandere pyamapapje en fruitdrankje geloof ik om je kindje langzaam te laten wennen aan de "nieuwe" smaken)
Melk met diksap mengen is overigens geen succes, het gaat vies lijken en schiften.
Gewoon n stuiterballetje
pi_63478641
Halloooo! Ik kom hier ook aankloppen!
Yana is 2 dagen geleden 1 geworden! Joehoe! Was een geweldig leuke dag en ze is lekker verwend.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_63478951
Yana en Rachel! Hoi!

Hihi ik moest wel erg lachen om Jezus en al die apen! whihihih

Memmel, veel plezier in Boston! Jee wat een reis!
pi_63480315
Welkom Yana en Rachel Nu alweer 1 jaar oud!

BE Yoghi gaan hele melkgebitten aan kapot volgens ons cb. En die zooi met zoetstoffen is zeker geen aanrader voor kindjes onder de 4. Nou wat de rest zegt dus eigenlijk We hebben trouwens van Jacob Hooy frambozenkruidenthee dat is net limonade zo zoet. Gaat er hier in als koek en lekker gezond!

Die apen en Jesus Sta je toch wel even flink met je mond vol tanden als je uk zoiets roept

Memmel naar Boston wat leuk! Al is Anna missen wel minder natuurlijik. Gelukkig deel je eerlijk met J. Allebei een kindje bij je

Pff de laatste tijd denken we ook steeds vaker aan een brusje voor Linde Maar als ik er dan eens over begin hoor ik alleen maar bezwaren van iedereen. Dan moeten ze namelijk samen op 1 kamer (zo'n 10 m2) en vooral van mensen die de leeftijd van mijn ouders hebben hoor ik dat het veel te snel is. Dat er minstens 4 jaar tussen moet zitten want dat is zo handig want dan gaat de ene naar school en heb je tenminste tijd voor de baby. Maar is dat nou echt zo erg als er minder tijd tussen zit? Pff lastig zo
pi_63480403
Als jullie het willen, is het toch goed? Die anderen hoeven er niet voor te zorgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 24 november 2008 @ 16:04:41 #282
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63480686
Hoi Yana en Rachel! Welkom

Memmel, have fun! Boston lijkt me ook een erg gave stad!

Geven jullie jullie dreumesjes trouwens nog een (melk)fles (of voeding) voor het slapen gaan? Wij doen het nog wel (vaak een halve fles), maar ik vraag me af of het nog wel echt 'nut' heeft (met fles gaat ie rustig slapen, dus dat is wel nuttig voor ons, daar niet van ) of dat we er nu toch beter mee kunnen gaan stoppen / afbouwen? Wat doen jullie?
Red de zeehond!
pi_63480778
Yppy dat is eigenlijk wel zo, maar ik ben zo'n doos die daardoor weer erg gaat twijfelen

Linde krijgt geen fles mee naar bed en na het tanden poetsen krijgt ze alleen nog water. Wil ze dat niet drinken, dan heeft ze blijkbaar ook geen echte dorst Als ze 's avonds echt slecht gegeten heeft, bv bij tandenpijn, dan maken we nog wel eens een papflesje maar dat is echt zelden.
pi_63483120
Memmel..PM...GAP...hahaha....winkelen....eventueel ????
pi_63483487
stiemie ga daar echt niet door twijfelen hoor.
die van mij slapen ook op 1 kamer en het gaat super ze schelen precies 15 maanden. ik zou je zeggen ik had dit niet willen missen. die twee zijn echt aan elkaar verknocht.

van het cb moesten ze wel appart slapen maar die kunnen me de bomen. ik kom er alleen voor de prikken en de rest zoek ik zelf wel uit. maar hier slapen de dames echt niet zonder elkaar, 's morgens is het gezellig vergaderen.

yana alweer 1 jaar wow wat snel!!! gefeliciteerd.

hier ben ik gelijk met 1 jaar overgegaan op gewone melk dus ook 's avonds,
maar heel soms als zusje een flesje pap krijgt, krijgt zij hem ook. verder gewone normale maaltijden en fruit. niks geen extra's.
mama van 3 kids!
  maandag 24 november 2008 @ 17:43:51 #286
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63483518
Jellyrose, Rachel is net een jaar, maar blijft behoefte houden aan haar laatste voeding (tussen 23:00 en 0:00 ) dit hoogstwaarschijnlijk niet alleen voor t drinken zelf hoewel ik daar heel blij mee ben maar ook voor t pappa knuffel momentje. Pappa gaat om 6:30 de deur uit en komt rond 18:30/18:45 weer thuis, Rachel is dan onwijs moe ook al heeft ze geslapen in de middag, en wil dan eigenlijk alleen maar haar papje van pappa en dan naar bed. dan zijn we dus ergens 18:45 max 19:00. in het weekend laten we het zowieso van haar zelf afhangen wordt ze wakker krijgt ze m gewoon slaapt ze door, ons ook om t even, raar genoeg hoor je haar dan niet of pas als 1 van ons naar toilet gaat welke aan haar kamer grenst. Wij vinden het totaal niet erg en dat is ook n mooi moment om n luierwisseltje te doen voor de nacht, een bijkomend voordeel is dat Rachel van zich zelf uit nooit n echte nachtbraker is geweest behalve als ze ziek is of pijn heeft. al vanaf week 2 sliep ze al de nachten door dus ja elk kindje eigen ritme denk ik.
Volg je gevoel en natuurlijk de reactie van je kind is denk ik het enige advies wat ik je kan geven.
Gewoon n stuiterballetje
pi_63483542
Hier krijgen ze rond 18.30/19.00 uur nog 180 ml opvolgmelk.
Lekker onderuit gezakt tegen mij of Manny aan !
Ze krijgen er vast ooit genoeg van.
  maandag 24 november 2008 @ 17:48:39 #288
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63483644
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:44 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ze krijgen er vast ooit genoeg van.
Ja, da's ook een beetje mijn insteek eigenlijk maar blij om te horen dat er nog meer mensen zijn die nog steeds aan een after-dinner-bottle doen

En Linde is een bikkel, zo zonder fles
Red de zeehond!
  maandag 24 november 2008 @ 18:35:02 #289
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63484779
Anna houdt ook heel erg van haar after-dinner fles!

K_P, PM maar idd. Kan maar beperkt goederen meenemen natuurlijk he! Maar er is altijd wel ruimte voor iets!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63486176
Hoi Yana en soepstengel.. ook alweer een hele dreumes, Wat gaat het hard zeg!

Chris krijgt ook nog een flesje warme halfvolle melk voor het slapengaan. Hij gaat vaak rond 8 uur naar bed, dus dat is even aftanken en dan lekker maffen.. Maar wij zitten ook te denken om af te bouwen. Hij krijgt redelijk wat zuivel binnen over een dag. 's ochtends 200cc in zijn pap, 50-100cc als toetje en 150 voor het slapengaan. Daar komt straks op KDV dagen nog eens 100+ cc bij.. Eigenlijk wel erg veel. Omdat melk ook honger stilt, en ze dus minder goed echte voeding gaan eten. Ik dacht dat de richtlijn zo'n 300 cc was?
Ik wil proberen of we hem kunnen overtuigen met een flesje warme thee voor het slapengaan. Maar dan moet hij eerst wat beter zijn thee gaan drinken. Ik denk dat we het deze week maar eens moeten proberen..
pi_63486634
Ooohhhh ik val om van verliefheid....

*KP gaat meiden nog ff onder deken leggen*

maar de meiden slapen nog niet. Ze liggen allebei lekker met hun knuffel te rommelen. En dan !

" Ik ga kapen....doeiiii "... sjesus wat lieffff
pi_63486887
" Ik ga kapen....doeiiii "... Om te smelten

Ik ga Linde bijna zielig vinden zo zonder avondfles Maar ja ze heeft eigenlijk nooit echt meer trek als ze naar bed gaat. Niet zo gek als je de porties eten ziet die ze 's avonds wegwerkt en dan volgt er ook altijd nog een bakje yoghurt/danoontje.

Bij sommigen zie ik ook opvolgmelk staan, die krijgt ze ook al sinds ze 1 is niet meer. Sinds die tijd drinkt ze geitenmelk en soms gewone melk.

Popples bedankt voor je ervaring. Klinkt zo inderdaad als totaal geen probleem. We gaan er nog maar eens goed over nadenken. In ieder geval is het kamer-delen geen probleem dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Stiemie op 24-11-2008 21:00:39 ]
pi_63487354
Deepfreeze, ik voel me prima. Af en toe een vlaagje misselijk, maar dat mag de pret niet drukken. Heb vanmorgen de vk ook gebeld en krijg nog voor de kerst een echo .
Wat goed dat Chris het naar zijn zin heeft gehad op het KDV.

BE, yoghi zou ik niet zo gauw doen nog geloof ik. Of een keer bij uitzondering.
Mirte krijgt melk, water of roosvicee te drinken.

Soep en Yana, welkom!!!

Stiemie, jullie keuze, dus als het goed voelt voor gaan en anderen maar laten kletsen. Er zitten denk ik overal voor en nadelen aan qua leeftijdsverschil. Ik scheel 4,5 jaar met mn broertje en ik vind het wat veel. Maar doe hierin vooral wat jullie zelf willen hoor!

Jelly, wij geven Mirte nog 80cc (gewone) melk voordat ze naar bed gaat (is vrij kort op het avondeten bij ons, dus meer vind ik ook niet echt nodig). Maar is volgens mij meer ritueel dan nodig... Ze krijgt tussen de middag zo'n 150cc en 's morgens nog 200cc opvolgmelk met pap tot het pak opvolgmelk leeg is.
pi_63489175
Nijna, fijn dat je je goed voelt..

KP. wat heerlijk, die 2 flensjes Hopelijk kapen jullie nu lekker!

Tussen mij en mijn zusje zit bijna 4 jaar. Aan de ene kant prettig, want je kunt allebei je eigen gang gaan met dingen, maar je hebt ook weinig aan elkaar (tijdens je jeugd).
Het rammelt hier ook af en toe, maar Chris zal toch moeten wachten tot mijn studie zo goed als klaar is. Dat zal hopelijk eind volgend jaar zijn. Dus dan zal Chris op zijn vroegst zo'n 3 jaar zijn voordat er een brusje komt.

Maar Stiemie, op 1 kamer slapen is toch niet zo erg. Eventueel kun je de kleinste nog bij jullie op de kamer laten slapen in het begin (nachtvoedingen). Mensen kunnen vanalles zeggen, maar er zijn zat kinderen opgegroeid met gedeelde kamertjes.. Als je het daarom zou laten?
  maandag 24 november 2008 @ 23:26:42 #295
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63493966
P&F, lekker kapen!!

Yana en s_oepstengel en S_oepballetje ( ) nog van harte gefeliciteerd!
En uiteraard Rachel en maffemuts en bijbehorende papa ook

Stiemie, lekker doen wat je zelf wilt, qua gezinsplanning. waar een wil is, is een weg.
enig "punt" wat ik me kan bedenken is jouw huidige werksituatie. maar als dat geen issue is, waarom niet?
(Gaan we weer ballenbakken binnenkort?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:08:45 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63501094
Welkom nieuwe dreumessen en mama's

Devin drinkt diksap (vooral de tropische vruchten-versie van het Kruidvat vindt hij heerlijk) en bv. Water blijven we aanbieden, maar dat weigert hij vrijwel altijd. Behalve als hij het uit mama's felsje mag morsen drinken, dan is het natuurlijk prima!
Af en toe krijgt hij een pakje Capri Sonne, vindt 'ie heerlijk, en heel soms een beetje warme melk of kant en klare pap in een fles. Bij mijn moeder krijgt hij 1 fles Nutrilon 3 (1x in de week) die hij de ene keer leegdrinkt en de andere keer weigert. Thee lust hij niet zo, maar koffie daarentegen Hij is gek op de lepeltjes van de koffie die hij dan smakkend aflebbert.

Pffffff, ik kan geen poep meer zien of ruiken! Heb ik hem net verschoond, hoor je luid gepruttel en zit hij weer tot aan zijn enkels onder de vloeibare stinkderrie
Hij is echt ziek, mega verkouden, buikpijn, geen eetlust whatsoever, niet willen spelen en veel jammeren en huilen... Gelukkig slaapt hij al 2 nachten door, da's al heel wat, maar hij is gewoon zo sneu en zieligjes verder
.... met gevoel voor drama....
pi_63502238
He Kersjes, hier ook een caffeine junky Maar meer dan een theelepeltje aflikken zit er voorlopig niet in.
Chris is tegenwoordig ook verzot op versgeperste sinaasappelsap. Lekker met een rietje drinkt hij zo een heel glas op!

Arme Devin een virusje onder de leden .. Hopelijk gaat dat snel weer over.. Dreumesje horen vrolijk te spelen
pi_63502502
Devin, snel opknappen hoor .

DF, ik ging vroeger van sinaasappelsap zo aan de race dat ik het bij Mirte nog niet heb uitgeprobeerd...

Ze is trouwens weer druk aan het oefenen, je kan namelijk ook op handen en voeten staan. Puntje jammer is wel dat het dan paniek is omdat ze niet weet hoe ze verder op terug moet... Hopelijk krijgt ze dat ook onder de knie. We hebben net weer de halve marathon achter de loopkar afgelegd en ze ligt nu te spelen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:07:27 #299
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63504384
Oi Devin, snel beter worden kerel
Red de zeehond!
pi_63504441
Wat is dat toch met kids en koffie.
Ik had laatst per ongeluk de verkeerde sojamelk in geschonken. De mokka versie ipv de chocomel. Nou Pepijn vind het geweldig!! (Chocomel ook trouwens, dat is het enige wat hij goed drinkt, maar dan ehfet meneer pech want dat krijgt hij echt niet dagelijks)

Grrrr en waarom moet iedereen zich altijd zo nodig met je opvoeding bemoeien?
Net weer met boodschappen doen.
Pepijn blijft absoluut niet zitten in het karretje, daar klimt hij uit, met alle gevaarlijke gevolgen van dien.
Dat probeer ik dus 1 of 2x, werkt dat niet dan loopt hij verder mee. En als hij heel stront vervelend is dan gaat hij op mijn rug, maar dat staat garant voor krijsen.
Meelopen gaat vaak super netjes, hij blijft keurig van alle schappen af. Pakt alleen maar wat ik aanwijs. En blijft netjes binnen een straal van een meter of 10 op zichtafstand.
En daar zat vanochtend dus het probleem. Ik kreeg herhaaldelijk te horen dat het onverantwoord was dat hij los liep, en niet dicht naast me. En straks zou hij weglopen enz.
Dat het veel te vies is op de vloer van de supermarkt, te gevaarlijk en weet ik wat nog meer.
Met als toppunt de filliaal manager of bedrijfsleider ofzo die kwam melden dat kinderen onder de 2 niet los mogen in de supermakt Die zouden in een buggy of het karretje moeten.
Hallo, waar bemoeien mensen zich mee!!! Als hij nou alle schappen leeg zou trekken ofzo dan vind ik het wat anders, maar dat doet hij dus niet! Hij banjerd gewoon wat rond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')