quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Moest een zaterdag ook zijn C-B leeg drinkenquote:Op maandag 10 november 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha dan moet ik nog even iets memoreren van vrijdag avond.
Jordy en Jos zitten flink bier te tanken, totdat Jordy besluit over te gaan op de berenburg cola. Maar aangezien jordy altijd bij de barman zeikt dat er te weinig berenburg in zit besloot de barman nu 50/50 te mengen. En toen ging jordy vragen of er nog wat cola bij mocht![]()
![]()
En de redder in nood, jawel afcajos heeft toen zijn C-B tje maar opgedronken in 1 teug.
Ehm nee?quote:Op maandag 10 november 2008 17:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moest een zaterdag ook zijn C-B leeg drinken
Haha wat een massive falerquote:Op maandag 10 november 2008 17:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moest een zaterdag ook zijn C-B leeg drinken
Reageer nu eens op mijn post, over je C-B faal van vrijdagquote:
Ehm ja, toen je weg moest... je had in je buik or something.quote:
Ja wilde k net doen. Traag kanker fok.quote:Op maandag 10 november 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Reageer nu eens op mijn post, over je C-B faal van vrijdag
Maar die was ook fucking ranzig veel manquote:Op maandag 10 november 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jordy en Jos zitten flink bier te tanken, totdat Jordy besluit over te gaan op de berenburg cola. Maar aangezien jordy altijd bij de barman zeikt dat er te weinig berenburg in zit besloot de barman nu 50/50 te mengen. En toen ging jordy vragen of er nog wat cola bij mocht![]()
![]()
En de redder in nood, jawel afcajos heeft toen zijn C-B tje maar opgedronken in 1 teug.
Mensen die dat gelovenquote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef gers het volgende:
maarre noorsbloed ga je dan niet trippen enzo als je paddo's ophebt dat je denkt dat je kunt vliegen enzo
Oh klopt ja, die kankersteken in m'n borstquote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ehm ja, toen je weg moest... je had in je buik or something.
En dat C-B verhaal heb je mij ook verteld, dat van jos.
Je gaat zeker trippen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef gers het volgende:
maarre noorsbloed ga je dan niet trippen enzo als je paddo's ophebt dat je denkt dat je kunt vliegen enzo
Veel plezierquote:Op maandag 10 november 2008 17:24 schreef Silentalarm het volgende:
kut ik was laat. Maar nu moet ik weg naar de fysio om dat ik kanker in me knie heb ofzo.
Boehoequote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar die was ook fucking ranzig veel man
En toen wilde jij ook nog eens gaan waardoor ik dat snel op moest drinken
Jordy en snel drinken =, dus nee dat doen we maar niet
Haha, die omschrijving van onze Ananas wordt met iedere post 'waarder'!quote:Op maandag 10 november 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
![]()
Hahahaquote:Op maandag 10 november 2008 17:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je gaat zeker trippen.
Maar ik heb nooit gedacht dat ik kon vliegen.
Wat ik wel een keer had was :
Ik lag op een gegeven moment op bed met de intentie om te slapen.
* Noorsbloed gaat lekker liggen maar kan niet in slaap komen.
Plots zag ik schapen over mij heen springen, en ik kon ze ruiken en aanraken en was echt supervet.
* Noorsbloed begon ze te tellen.
Toen ik bijna sliep sprong er een schaap op mijn borstkas sloeg mij met zijn hoef in het gezicht en brulde :
JA JE MOET WEL BLIJVEN TELLEN.
En toen heb ik nog ik weet niet hoelang lopen tellen
* Noorsbloed sliep uiteindelijk wel heel lekker
quote:Op maandag 10 november 2008 17:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je gaat zeker trippen.
Maar ik heb nooit gedacht dat ik kon vliegen.
Wat ik wel een keer had was :
Ik lag op een gegeven moment op bed met de intentie om te slapen.
* Noorsbloed gaat lekker liggen maar kan niet in slaap komen.
Plots zag ik schapen over mij heen springen, en ik kon ze ruiken en aanraken en was echt supervet.
* Noorsbloed begon ze te tellen.
Toen ik bijna sliep sprong er een schaap op mijn borstkas sloeg mij met zijn hoef in het gezicht en brulde :
JA JE MOET WEL BLIJVEN TELLEN.
En toen heb ik nog ik weet niet hoelang lopen tellen
* Noorsbloed sliep uiteindelijk wel heel lekker
Goed, laat jij op de meet dan maar zien hoe goed jij kan drinken, heldquote:Op maandag 10 november 2008 17:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Cushi, cushi, wat is-ie toch schattig!
Gup, wij gaan nog een keer paddo's doen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:32 schreef Gupje het volgende:
[..]zelf nog nooit zulke vage dingen mee gemaakt. Zag alleen een modderpoel aan voor het mooiste meer ooit gezien, bijna in gaan zwemmen maar werd gelukkig tegen gehouden
hehehehequote:Op maandag 10 november 2008 17:32 schreef Gupje het volgende:
[..]zelf nog nooit zulke vage dingen mee gemaakt. Zag alleen een modderpoel aan voor het mooiste meer ooit gezien, bijna in gaan zwemmen maar werd gelukkig tegen gehouden
Alsof hij naar de meet durft te komen...quote:Op maandag 10 november 2008 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goed, laat jij op de meet dan maar zien hoe goed jij kan drinken, held
Is goed, plaats, datum and i will be there.quote:Op maandag 10 november 2008 17:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gup, wij gaan nog een keer paddo's doen.
Daarom juistquote:Op maandag 10 november 2008 17:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof hij naar de meet durft te komen...
Mja daar moet k nog even over nadenkenquote:Op maandag 10 november 2008 17:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is goed, plaats, datum and i will be there.
12,50 de portie, hawaiaanse.quote:Op maandag 10 november 2008 17:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja daar moet k nog even over nadenken
Hoeduur zijn paddo's btw?
Ah okquote:Op maandag 10 november 2008 17:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
12,50 de portie, hawaiaanse.
Maar je hebt nog vele soorten maar begin daar mee.
Dat zijn wel goed ja !quote:Op maandag 10 november 2008 17:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
12,50 de portie, hawaiaanse.
Maar je hebt nog vele soorten maar begin daar mee.
Je gaat zeker doodquote:Op maandag 10 november 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat het rijen iets later dan 18:00 zal worden, alles staat vast.
Kanker1e rijles in donker kutweer tijdens de spits.
Maar later zaten we op een steen reservaat, waar allemaal stenen legen vanuit de ijstijd zit hier bij ons in het bos.quote:Op maandag 10 november 2008 17:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehehehe
Mirre dacht een keer dat de wc pot tegen der praatte
Dat was wel hilarisch
Lol das minder grappig ja.quote:Op maandag 10 november 2008 17:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar later zaten we op een steen reservaat, waar allemaal stenen legen vanuit de ijstijd zit hier bij ons in het bos.
Daar ben ik hem niet zo fraai gegaan, begon in eens over me zelf te denken hoe ik zo mensen onder ogen moest zien en naar me werk moest gaan. Reden daar van was dat me gedachte zijden dat ik nu voor altijd zou blijven trippen.
Kijk er nu ook niet negatief tegen op, kijk er zelfs positief tegen op heeft laten zien wat de wereld allemaal nog voor ons verbergt.quote:Op maandag 10 november 2008 17:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol das minder grappig ja.
Ik heb het zelf al wel tientallen keren gedaan.
Maar nog nooit een slechte ervaring gehad
quote:Op maandag 10 november 2008 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
Dank voor de rips alvast.
Als morgen in het nieuws staat dat er een neger dood is gereden en een automobilist en insteucteur om een boom hangen weten jullie wie.
eeuhmquote:
smakelijk en morgennacht bagger ik met je meequote:Op maandag 10 november 2008 17:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar ik ga even voedsel tot mij nemen.
En vannacht weer werken
Gelukkig reageer je ook op de rest wat ik zegquote:Op maandag 10 november 2008 17:46 schreef Emimich het volgende:
Ik moet het een keer eens zijn met jordeeeeeeeeeh, je eerste rijles in de spits in het donker!
-1 kudoquote:
Hoe baas ben je dan!quote:Op maandag 10 november 2008 17:37 schreef jordeeeh het volgende:
In de spits je 1e rijles doenEn dan ook nog in het donker ook
Een intake voor rijlessen? Word je afgewezen als je je auto vaker dan 3x laat afslaan ofzo?quote:Op maandag 10 november 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1 intake les van 1,5 uur overdag.
Surequote:Op maandag 10 november 2008 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mocht ik terug komen rond 20:00 verwacht ik baas erende reacties.
Zal me jeuken. Pwner dat ik ben 0 maal laten afslaan.quote:Op maandag 10 november 2008 17:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een intake voor rijlessen? Word je afgewezen als je je auto vaker dan 3x laat afslaan ofzo?
Die lui waren best lache,quote:
Was zeker een automaat?quote:Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal me jeuken. Pwner dat ik ben 0 maal laten afslaan.
Was wel een diesel though. Easy.
Je moet ook wel heel goed je best doen om een diesel te laten afslaan.quote:Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal me jeuken. Pwner dat ik ben 0 maal laten afslaan.
Was wel een diesel though. Easy.
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je moet ook wel heel goed je best doen om een diesel te laten afslaan.
Daarom, op laten komen en gaan met die bak.quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mij in ieder geval nog nooit gebeurd.quote:
Dus jij beweert dat je in je rijles tijd nooit je auto uit had.quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 18:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat je in je rijles tijd nooit je auto uit had.
Don't worry, mijn instructeur was ook ALTIJD te laat!quote:Op maandag 10 november 2008 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
Het is 18:00.
Volgens mij staat hij kei in de file.
quote:Op maandag 10 november 2008 18:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
das best knap toch? ik zou het niet weten, treiene slaan niet vaak af voor zover ik weet!
[..]
das best knap toch? ik zou het niet weten, treiene slaan niet vaak af voor zover ik weet!
Baas!quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
Hmkay.quote:Op maandag 10 november 2008 18:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Don't worry, mijn instructeur was ook ALTIJD te laat!
Erg leerzaam ookquote:Op maandag 10 november 2008 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
Gaat een relaxte les worden, beetje file rijden.
[..]
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, zal een beetje binnen de bebouwde kom boeken worden.
Snelweg is nog iets te.
Snelweg is moeilijk hoor!quote:Op maandag 10 november 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, zal een beetje binnen de bebouwde kom boeken worden.
Snelweg is nog iets te.
Snelweg is makkelijkste wat er is iedereen tuft door en geen kanker fietsers en spelende kinderen.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 18:18 schreef Gupje het volgende:
Somebody there there ere re e... ego hier gewoon.
quote:Op maandag 10 november 2008 18:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik monitoor je vanaf een afstandje!!!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:
dat gaat weer een ban opleveren van remstreepquote:
Alsof je haar daarom niet zou doen..quote:Op maandag 10 november 2008 18:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wijven die zich beter moeten scheren
Right..quote:Op maandag 10 november 2008 18:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat gaat weer een ban opleveren van remstreep
Ik hou van jequote:
Hebben wij op school ook. Is heel simpel uit te zettenquote:Op maandag 10 november 2008 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ze gaan het internet bij ons monitoren (althans, ze kunnen dat tegenwoordig), zo kan het zijn dat er sites gesloten kunnen gaan worden....de nieuwe server is ook wat trager dan de oude dus mogen we geen radio/video-streams meer gebruiken....
HET IS GVD 2008!!!!! EN DAN GEEN SNELLER INTERNET KUNNEN REGELEN, FALERS!!!![]()
![]()
![]()
subklacht: ik zit teveel op fok en dat kunnen ze dus zien en dan dichtgooien!
Post je tieten als bewijs.quote:
Oh...quote:
Hihiquote:Op maandag 10 november 2008 18:44 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Aziatische chick met grote tetten die honkbal spelen!
en hupeloos gezakt voor je toetsquote:
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:06 schreef De_Ananas het volgende:
BT gaat haar tieten laten signeren door mij op de meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er een keer een evaluatie van de SC?quote:Op maandag 10 november 2008 19:08 schreef remlof het volgende:
Tvp
Ha familielidquote:Op maandag 10 november 2008 19:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb stamppot andijvie gehadbest lekker.
Die bovenste !quote:
ow 5 maarquote:Op maandag 10 november 2008 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee, voor die ene niet, voor die andere wel.
Heb jij ook van die 5 meerkeuze formulieren?
Je komt er nu pas achter dat andijviestamppot best lekker is?quote:Op maandag 10 november 2008 19:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb stamppot andijvie gehadbest lekker.
Jij bent best vrolijk hehquote:Op maandag 10 november 2008 19:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
![]()
HALLO!!!! JA DAAR IE WEE
R HOOR\, DIE KALI!!!
EVEN ZWAAIEN HEBBEN WE AT OO WEER GEHAD!!!
quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je komt er nu pas achter dat andijviestamppot best lekker is?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Komt er een keer een evaluatie van de SC?
Ik doe alleen met spek eten en rookworstquote:Op maandag 10 november 2008 19:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb hem laatst met spek (uiteraard) gegeten maar daar zaten ook kleine vierkantjes kaas doorheen![]()
Klinkt onheilspellend.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Evaluatie van de SC: Boem-Dikkie is Tof, De_Ananas is tof, BT is tof, jordeeeh is tof, Kali is tof, BP is tof, Emimich is kankeraap, noorsbloed is tof, fascination is tof, remlof is tof, biogarde is tof, 4EBE is tof, Cypress is tof, Gers is tof.
Wie mis ik?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Evaluatie van de SC: Boem-Dikkie is Tof, De_Ananas is tof, BT is tof, jordeeeh is tof, Kali is tof, BP is tof, Emimich is kankeraap, noorsbloed is tof, fascination is tof, remlof is tof, biogarde is tof, 4EBE is tof, Cypress is tof, Gers is tof.
Wie mis ik?
Die 15 avatars kunnen we hier net wegtrappen die zijn er toch nooit.quote:
Je begrijpt het ook nogquote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie mis ik?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die 15 avatars kunnen we hier net wegtrappen die zijn er toch nooit.
quote:Op maandag 10 november 2008 19:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je begrijpt het ook nog
Gupje is ook tof btw.
quote:Op maandag 10 november 2008 19:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat wij tof zijn valt ook moeilijk te ontkennen!!!
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:33 schreef gers het volgende:
die nieuwe mod zal wel een klb newbie zijn
quote:
mijquote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie mis ik?
Hap hap.quote:Op maandag 10 november 2008 19:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Die kerel met een m en nog wat die je Line & Sinker linkte!
Mag ik niet aan jouw biddy zitten danquote:Op maandag 10 november 2008 19:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo was het niet bedoelt, geloof me!
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Mag ik niet aan jouw biddy zitten dan
mijquote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie mis ik?
Jij hoort er nog niet bij hoor. Leer eerst maar een topic te openen.quote:
quote:
Jij komt ook 2 keer per dag hallo zeggen. Het spijt me zeer dat ik je niet tot de zeer actieve toffe KLB-ers rekende oh zo superloike afcajosquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij hoort er nog niet bij hoor. Leer eerst maar een topic te openen.
quote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je smiley verraad al wat ik wil zeggen dus ik bespaar mijzelf de moeite
quote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij komt ook 2 keer per dag hallo zeggen. Het spijt me zeer dat ik je niet tot de zeer actieve toffe KLB-ers rekende oh zo superloike afcajos
Nou nouquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij komt ook 2 keer per dag hallo zeggen. Het spijt me zeer dat ik je niet tot de zeer actieve toffe KLB-ers rekende oh zo superloike afcajos
[..]
En wie de fak ben jij nou weer?
quote:
Kali is toch wat minder een happer als jou.quote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En wie de fak ben jij nou weer?
De enige reden dat ik zou komen koekeloeren is Bt. En als ik daar zou zijn, zou ik haar ook meteen playen. Maar ja, gaat een beetje lastig als jullie er als een stel aasgieren omheen staan!quote:
Gastquote:Op maandag 10 november 2008 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
De enige reden dat ik zou komen koekeloeren is Bt. En als ik daar zou zijn, zou ik haar ook meteen playen. Maar ja, gaat een beetje lastig als jullie er als een stel aasgieren omheen staan!
quote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd...en nu HOP!! weer verder met koeien melken!!!
Mij, grote faalhaas.quote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie mis ik?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
De enige reden dat ik zou komen koekeloeren is Bt. En als ik daar zou zijn, zou ik haar ook meteen playen. Maar ja, gaat een beetje lastig als jullie er als een stel aasgieren omheen staan!
Hou je bek over negers ja, de tofste users van de SC zijn negers (bp + rv)!quote:
Voordat jij ook eenmaal de kans krijgt om naar haar te kijken heb ik haar al verkracht en vermoord.quote:
quote:
Hap hap.quote:Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hou je bek over negers ja, de tofste users van de SC zijn negers (bp + rv)!
HAI KALI.quote:Op maandag 10 november 2008 20:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HALLO BP, BLIJ ME TE ZIEN???????????????????????????????
LEKKER GE-OTOOT??????
Doe ik haar daarna.quote:Op maandag 10 november 2008 20:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Voordat jij ook eenmaal de kans krijgt om naar haar te kijken heb ik haar al verkracht en vermoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA, IQM IS NEGER EN STELDE ZO'N VRAAG OMDAT HIJ BANG WAS GEFLAMED TE WEURDENquote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik had er alleen nooit een neger achter gezocht.Maar dat heb ik wel met meerdere users gehad.
Ik heb al een keer gezegd wat ik ben.quote:Op maandag 10 november 2008 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, IQM IS NEGER EN STELDE ZO'N VRAAG OMDAT HIJ BANG WAS GEFLAMED TE WEURDEN
Ik ben ook een neger.quote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik had er alleen nooit een neger achter gezocht.Maar dat heb ik wel met meerdere users gehad.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe ik haar daarna. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:
IK BEN JE GROTSTE FANquote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 pinkt traantje weg; ziet dat BP al 3 caps posts achter elkaar heeft gemaakt!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 10 november 2008 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK BEN JE GROTSTE FAN
GROTSTE?
JA
GROTSTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ineens maakt dat accent een stuk minder uit!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ik hedde ol zoiets gedenkt.quote:Op maandag 10 november 2008 20:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ineens maakt dat accent een stuk minder uit!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Geen idee, maar die duim is gewoon fucking vetquote:
Meteen uitdoen dus.quote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
d'r zitten rafels aan der onderbroek...
quote:Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]Nope, lente is nog eventjes weg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, maar die duim is gewoon fucking vet
en een duim als PI en eenals post betekend:
[ afbeelding ]
[..]
Sorry dat ik te slim voor je ben hoorquote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dit heeft werkelijk de logica van een falende waterput in zuidoost eritrea....
quote:Op maandag 10 november 2008 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope, lente is nog eventjes weg....
Wat hij zegtquote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dit heeft werkelijk de logica van een falende waterput in zuidoost eritrea....
Ik kan anders niet wachten tot de zomer woar alle vruchten al aanwezig zijn.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry dat ik te slim voor je ben hoor
Volgens mij probeer jij mij in het ootje te nemen.quote:Op maandag 10 november 2008 20:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kan jij ook niks aan doen, ik zou maar eens gaan praten met je ouders waarom ze je zo GVDomme slim hebben gemaakt, ik bedoel, dit werkt toch niet?????
quote:Op maandag 10 november 2008 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan anders niet wachten tot de zomer woar alle vruchten al aanwezig zijn.
Mij en dat betreur ik ten zeerste.quote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie mis ik?
Vikingz0r.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 10 november 2008 20:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij mij in het ootje te nemen.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vikingz0r.![]()
Ick ben wiederzuruckgekeard na das auto rijten.Broekpaling !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te zien dat je het overleeft hebt !
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op maandag 10 november 2008 20:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij mij in het ootje te nemen.
Jammer van die 4 negers en een flipspaal though.quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Broekpaling !
Goed om te zien dat je het overleeft hebt !
boem-dikkie is dan ook de enige KLB-SC-newbie uit dat lijstje van hem.quote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
2 keer per dag hallo zeggenIk kom hier met regelmaat jong!! en als ik niet actief ben in de SC ben ik het wel in klb zelf
Happer.quote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kali is toch wat minder een happer als jou.
Wie mis ik was ook meer een soort lokroep tot het oproepen van namen die ik gemist heb.quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mij en dat betreur ik ten zeerste.
Dan hadden ze maar moeten lachen !quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer van die 4 negers en een flipspaal though.
Carice is erg geilquote:
Ik kijk met mijn modrechten even in je editgeschiedenis en zie dat je een samurai edit pleegde.quote:Op maandag 10 november 2008 20:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb liever Carice van Houten ofzo.
Carice ownt Angelina. Simpel.quote:Op maandag 10 november 2008 20:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik kijk met mijn modrechten even in je editgeschiedenis en zie dat je een samurai edit pleegde.
Mij ook misschien. Als ze een beetje moeite doet.quote:
Bwehehe.quote:Op maandag 10 november 2008 20:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar moeten lachen !
Dat maakt je nog geen mindere newbie hier in KLB-SC!quote:Op maandag 10 november 2008 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik lees al mee op FOK! sinds ze bestaan maar besloot me nu toch maar eens aan te melden.
Wie bende jij?quote:Op maandag 10 november 2008 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik lees al mee op FOK! sinds ze bestaan maar besloot me nu toch maar eens aan te melden.
Als ik klaar ben met haar, moet ze voor alles moeite doen. Zitten, lopen, ademen...quote:Op maandag 10 november 2008 20:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mij ook misschien. Als ze een beetje moeite doet.
In de SC begint iedereen onderaan.quote:
Welke alien?quote:Op maandag 10 november 2008 20:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Afblijven. Ga jij maar geilen op die alien van je.
Daar kan ik inkomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op maandag 10 november 2008 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met haar, moet ze voor alles moeite doen. Zitten, lopen, ademen...
Broekpaling dat lijkt mij een prima ideequote:Op maandag 10 november 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik m'n raibewais heb ga ik in mijn etje heul stoer in mijn oude wagon naar Viking rijden en me daar bezatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |