quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef RickoKun het volgende:
KANKER OP MAN, DE AFGELOPEN 20 TOPICS HADDEN DIE KUTMEETING ALS THEMA GODVERDOMME
Hou ons op de hoogte.quote:
dat hoeft toch nietquote:Op zondag 9 november 2008 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou zo mogen ze mij ook wel eens photoshoppen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef gers het volgende:
[..]
dat hoeft toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
[..]
dat hoeft toch niet
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Nou vooruit.quote:
[..]
dat hoeft toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Heb je bikini pics van jezelf dan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou zo mogen ze mij ook wel eens photoshoppen!
Wie heeft die nou niet?quote:Op zondag 9 november 2008 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je bikini pics van jezelf dan?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik zo plassen, kwam poesje de badkamer binnenlopen.
Ik zo, "Hoi Misa"
Zij zo "Miauw"
quote:Op zondag 9 november 2008 20:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vergeten je poes mee te nemen als je gaat plassen....die is episch!!!!!!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt waarschijnlijk ook geen bikini?
Stuur me maar een ananas met de postquote:Op zondag 9 november 2008 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
BT, wanneer komt die foto van jou met een ananas nou?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
BT, wanneer komt die foto van jou met een ananas nou?
Dat klopt.quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt waarschijnlijk ook geen bikini?
GRAAG GEDAAN, RICKOKUN!quote:
Bikini dit, man dit, vrouw dit, zoja man: homo opmerking. zoja vrouw: props.quote:
Kan 'm geen ongelijk geven. Trek in een vurige gehaktstaaf.quote:Op zondag 9 november 2008 20:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HEHEHE....walter is eindelijk terug van bier halen, meneer ging nog ff een kroket halen....
quote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bikini dit, man dit, vrouw dit, zoja man: homo opmerking. zoja vrouw: props.
Dus je bedoelt hiermee te zeggen dat ik props krijgquote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bikini dit, man dit, vrouw dit, zoja man: homo opmerking. zoja vrouw: props.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan 'm geen ongelijk geven. Trek in een vurige gehaktstaaf.![]()
[]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |