Voorzien van een slotje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef ChickenSpikey het volgende:
Wordt vanavond opgehaald, dus mag dicht:
[TK] Nokia 2310
Heb nog geen geld van hem, en het leuke is dat ik hem nu niet kan contacterenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef NanKing het volgende:
Al zijn accounts zijn geprullebakiseert. Ik heb echt zo ontzettend veel PM's gestuurd naar 'm en van tijd tot tijd kreeg ik netjes antwoord en beloofde hij weer van alles.
Ik heb nog 1 optie om hem te contacteren en dat is een email adres waarvan ik niet zeker van ben of hij 't nog gebruikt. (maar ik heb een sterk vermoeden van wel)
Het enige wat ik nu wel kan zeggen is dat hij de vorige keren wél alles heeft opgelost al heeft dat ook maanden geduurd.
Ik heb vandaag contact met hem gehad, hij zegt nog 2 mensen iets tegoed te hebben dat zijn jij en tommoi denk ik?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb nog geen geld van hem, en het leuke is dat ik hem nu niet kan contacteren
Donequote:Op zaterdag 13 december 2008 10:50 schreef RD4 het volgende:
[TK/TR] Samsung Omnia i900 Black *NIEUW* mag een slotje op, Blaze en ik zijn er uit
Dicht.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:05 schreef deedeetee het volgende:
[TK] Claudio Ferrici schoudertas
Mag op slot, is verkocht !
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:03 schreef Dokay het volgende:
[TK] Heilig Boek "Bhagavad Gita" is dicht
OKquote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[TK][gitaar] Epiphone SG Special [zwart] mag wel dicht
Je hebt nog een geinteresseerdequote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef DancePlaza het volgende:
[TK] Danceplaza's opruiming [/dP] sluiten maar
ik zag het.. maar het topic mag echt op slotquote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt nog een geinteresseerde? Nelisb is nog actief op het forum dus misschien kan je nog iets regelen met hem? Of wil je je topic echt op slot
Okeee slotje zit erop, fijne dagen alvastquote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ik zag het.. maar het topic mag echt op slotthxn alvast
quote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Razorfist het volgende:
[TK] Pioneer TS-WX22A
Verkocht! Dus hij mag dicht
Alvast vriendelijk bedankt
Ja hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:32 schreef woutf het volgende:
[TK]Fujitsu Siemens Amilo Pi 2550
Zou een mod de vraagprijs in de OP willen aanpassen? (¤450-->¤400)
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef RacerDKB het volgende:
[TK] Gothic top
Je zou hem haast mergen met het SC topic
Kan het dan ook uit de OP? Ik kan hem zelf niet meer editten, blijkbaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef NanKing het volgende:
Dat kan
Ik ga het in de gaten houden.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[TK] PS2 + Spellen + (GRATIS) PS1 + Spellen
[ afbeelding ]vraag
Donequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef Mextor het volgende:
[TK] Sneakers. Sz 43/44
Kan iemand de eerste 2 schoenen verwijderen ze zijn verkocht.
En mischien de prijs in de startpost veranderen naar 100 exclusief voor alle 3?
Dank u:)
Nope dat is niet toegestaan. Je bepaald voor jezelf of je het wilt verkopen of niet, en voor welke prijs, als die prijs niet geboden wordt hoef je het uiteraard niet te verkopen. Alleen niet dat je een topic opent, en even peilt wat ervoor gegeven wordt, en dan pas gaat bedenken of je het wel wilt verkopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:41 schreef OG-Loco het volgende:
Mag ik ook een zgn. feeler openen?
Dus een topic om te zien of er überhaupt animo is voor het te verkopen goed, en dat ik dan pas beslis of ik hem daadwerkelijk verkoop?
Wat het belangrijkste is is dat je iets te koop zet...met het idee het te verkopen. Dus stel voor jezelf een vraagprijs en dan kan je gewoon een topic openen hoor. Maar niet dat je wilt weten wat het zou kunnen opleveren, en het dan toch niet verkopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:49 schreef OG-Loco het volgende:
Dus de marktwaarde kan ik het beste testen door te kijken wat er geboden wordt, uiteraard wel voorafgegaand aan een richtprijs...
Okiquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:32 schreef Rutger1983 het volgende:
[TK] Nintendo Wii + toebehoren + 6 spellen mag dicht.
Is zojuist verkocht.
Mooi dat het geregeld is, en een fijne 4e kerstdag (ja ik vier het hier nog, vanavond fonduenquote:Op zondag 28 december 2008 12:19 schreef RD4 het volgende:
[TK] HP L1950g Is verkocht, heb mijn vader er een plezier mee kunnen doen!
[TK] Code voor TW Steel Watch TWV ¤199 mag ook op slot, als het goed is staat het geld morgen op mijn rekening,
Hey Gamer,quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef Gamer_V het volgende:
[TK/TR][DS][360][Wii][PS3] o.a Sonic, Castlevania, Lair
Shigeru is geen handelaar - hij runt een gamesite en dan hou je nog wel eens wat games over. Het is niet eens handel te noemen aangezien het maar één exemplaar is van een game is maar om hem meteen te bannen vind ik nogal zwak. Jaja, bans worden niet besproken, blabla.
Donequote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef dahei het volgende:
[TK] Linksys Wireless G Ethernet Bridge mag dicht
Weggehaaldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:07 schreef Remake het volgende:
[GEZ] Nokia 9300i
Daarin staat mijn mailadres, zou iemand de post kunnen aanpassen en het adres kunnen weggummen?
Last van spam namelijk.
Alvast bedankt!
Aangepastquote:Op maandag 5 januari 2009 09:19 schreef 1080 het volgende:
[TK] Nike Air Max 1 Supreme Mid-Autumn Festival D.S.
Maat graag veranderen van 42,5 naar 42
Bedankt!
Thanks, inderdaad niet toegestaanquote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef Ynske het volgende:
[TK] Replica Voetbalshirts dit lijkt op handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |