quote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Razorfist het volgende:
[TK] Pioneer TS-WX22A
Verkocht! Dus hij mag dicht
Alvast vriendelijk bedankt
Ja hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:32 schreef woutf het volgende:
[TK]Fujitsu Siemens Amilo Pi 2550
Zou een mod de vraagprijs in de OP willen aanpassen? (¤450-->¤400)
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef RacerDKB het volgende:
[TK] Gothic top
Je zou hem haast mergen met het SC topic
Kan het dan ook uit de OP? Ik kan hem zelf niet meer editten, blijkbaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef NanKing het volgende:
Dat kan
Ik ga het in de gaten houden.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[TK] PS2 + Spellen + (GRATIS) PS1 + Spellen
[ afbeelding ]vraag
Donequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef Mextor het volgende:
[TK] Sneakers. Sz 43/44
Kan iemand de eerste 2 schoenen verwijderen ze zijn verkocht.
En mischien de prijs in de startpost veranderen naar 100 exclusief voor alle 3?
Dank u:)
Nope dat is niet toegestaan. Je bepaald voor jezelf of je het wilt verkopen of niet, en voor welke prijs, als die prijs niet geboden wordt hoef je het uiteraard niet te verkopen. Alleen niet dat je een topic opent, en even peilt wat ervoor gegeven wordt, en dan pas gaat bedenken of je het wel wilt verkopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:41 schreef OG-Loco het volgende:
Mag ik ook een zgn. feeler openen?
Dus een topic om te zien of er überhaupt animo is voor het te verkopen goed, en dat ik dan pas beslis of ik hem daadwerkelijk verkoop?
Wat het belangrijkste is is dat je iets te koop zet...met het idee het te verkopen. Dus stel voor jezelf een vraagprijs en dan kan je gewoon een topic openen hoor. Maar niet dat je wilt weten wat het zou kunnen opleveren, en het dan toch niet verkopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:49 schreef OG-Loco het volgende:
Dus de marktwaarde kan ik het beste testen door te kijken wat er geboden wordt, uiteraard wel voorafgegaand aan een richtprijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |