Gezien ik met een Fietsplan mee kan gaan doen en voor lange afstanden een ATB niet geheel praktisch is doe ik mijn fiets weg.
We gaan het hier hebben over een Gazelle Ultimate FS volledig geveerde en aluminium Y-Frame fiets.
De fiets is in nieuwstaat ondanks zijn leeftijd (7 jaar) er is een hele tijd niet op gefietst i.v.m. auto en scooter vervoer maar het laatste jaar heb ik hem weer even flink gebruikt.
Deze fiets is nog nooit in een off-road gebied geweest altijd gebruikt op de openbare weg. Ook altijd zijn onderhoudsbeurten gehad bij de dealer. Onderhoudsboekje en bon ben ik helaas wel kwijtgeraakt tijdens een verhuizing. Het is eventueel wel mogelijk voor mij om een kopie bon bij de dealer nog te krijgen.
Even de specificaties:
Voorvork geveerd door Rockshox 'Judy' schokbrekers
Hydraulische schijfremmen voor en achter, blokjes zijn in goede staat. Bijvullen alleen met DOT3 of DOT4 vloeistof.
24 versnellingen (Shimano Deore afgemonteerd)
Gasgedempte acherveer.
Volledig Alu Y-Frame.
Gel zadel met wat kleine beschadigingen (scheurtje erin en een hapje eruit)
Voor en achterlicht van Frog (buigzame led verlichting) blauw voor rood achter
Kleur: Velgen zijn Oranje, Frame is Blauwachtig/Grijs
Banden zijn in goede staat.
Frame hoogte is 51.
Afneembaar voor en achterspatbord.
Kabelslot.
Tandwielbeschermkap (voor bescherming van je kleding tegen smeer)
Makkelijk uitneembaar voor en achterwiel, handig als je band eens lek is hoef je niet heel je fiets mee te nemen.
Velgen zijn in uitstekende staat geen krommingen of slagen erin.
Afneembaar Sigma sport fietscomputertje.
Ik ben de enige eigenaar van deze fiets geweest en in de periode dat ik er mee rij heb ik nog geen zelfde fiets gezien, ook google levert bijna nooit iets op.
Ik zie dus deze fiets ook als een beperkt geproduceerde fiets. Mijn dealer heeft van deze fiets er ook maar 1 verkocht c.q. geleverd gehad.
Ik heb er destijds in euro's een 1499,00 euro voor betaald.
Mijn vraagprijs is om en nabij de 475 euro.
De aandachtspuntjes:
Zoals je op de foto's kan zien zijn de boutjes her en der gaan roesten, deze zouden eventueel vervangen moeten worden.
De fiets is 1x omgevallen door harde wind en precies op de trapper welke hierdoor een stukje kleiner is geworden omdat er een stuk van de trapper is afgebroken. Er is gewoon mee te fietsen de ene trapper is alleen wat smaller dan de ander.
Wat ik er eventueel aan wil doen voor dat hij naar de nieuwe eigenaar gaat is hem nog een servicebeurt geven en ik wil proberen om de boutjes e.d. al voor je te vervangen.
De Fiets fietst momenteel rond in de omgeving Nieuwpoort (nabij Schoonhoven)
En dan de foto's.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer