abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63543909
Gezien ik met een Fietsplan mee kan gaan doen en voor lange afstanden een ATB niet geheel praktisch is doe ik mijn fiets weg.

We gaan het hier hebben over een Gazelle Ultimate FS volledig geveerde en aluminium Y-Frame fiets.

De fiets is in nieuwstaat ondanks zijn leeftijd (7 jaar) er is een hele tijd niet op gefietst i.v.m. auto en scooter vervoer maar het laatste jaar heb ik hem weer even flink gebruikt.

Deze fiets is nog nooit in een off-road gebied geweest altijd gebruikt op de openbare weg. Ook altijd zijn onderhoudsbeurten gehad bij de dealer. Onderhoudsboekje en bon ben ik helaas wel kwijtgeraakt tijdens een verhuizing. Het is eventueel wel mogelijk voor mij om een kopie bon bij de dealer nog te krijgen.

Even de specificaties:

Voorvork geveerd door Rockshox 'Judy' schokbrekers
Hydraulische schijfremmen voor en achter, blokjes zijn in goede staat. Bijvullen alleen met DOT3 of DOT4 vloeistof.
24 versnellingen (Shimano Deore afgemonteerd)
Gasgedempte acherveer.
Volledig Alu Y-Frame.
Gel zadel met wat kleine beschadigingen (scheurtje erin en een hapje eruit)
Voor en achterlicht van Frog (buigzame led verlichting) blauw voor rood achter
Kleur: Velgen zijn Oranje, Frame is Blauwachtig/Grijs
Banden zijn in goede staat.
Frame hoogte is 51.
Afneembaar voor en achterspatbord.
Kabelslot.
Tandwielbeschermkap (voor bescherming van je kleding tegen smeer)
Makkelijk uitneembaar voor en achterwiel, handig als je band eens lek is hoef je niet heel je fiets mee te nemen.
Velgen zijn in uitstekende staat geen krommingen of slagen erin.
Afneembaar Sigma sport fietscomputertje.

Ik ben de enige eigenaar van deze fiets geweest en in de periode dat ik er mee rij heb ik nog geen zelfde fiets gezien, ook google levert bijna nooit iets op.

Ik zie dus deze fiets ook als een beperkt geproduceerde fiets. Mijn dealer heeft van deze fiets er ook maar 1 verkocht c.q. geleverd gehad.

Ik heb er destijds in euro's een 1499,00 euro voor betaald.

Mijn vraagprijs is om en nabij de 475 euro.

De aandachtspuntjes:

Zoals je op de foto's kan zien zijn de boutjes her en der gaan roesten, deze zouden eventueel vervangen moeten worden.
De fiets is 1x omgevallen door harde wind en precies op de trapper welke hierdoor een stukje kleiner is geworden omdat er een stuk van de trapper is afgebroken. Er is gewoon mee te fietsen de ene trapper is alleen wat smaller dan de ander.

Wat ik er eventueel aan wil doen voor dat hij naar de nieuwe eigenaar gaat is hem nog een servicebeurt geven en ik wil proberen om de boutjes e.d. al voor je te vervangen.

De Fiets fietst momenteel rond in de omgeving Nieuwpoort (nabij Schoonhoven)

En dan de foto's.

ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_63562835
niks mis mee met gazelles mountainbikes. Ik heb zelf een gazelle skyhawk uit 1999 2000
Alleen jammer dat er geen deore XT achterdereaileur op zit voor die nieuw prijs

verders succes met de verkoop
  donderdag 27 november 2008 @ 19:32:39 #3
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_63573469
Spooky, ik heb je 2 dagen terug een PM gestuurd, heb je die ontvangen?
pi_63581369
Heb je ook een detailfoto van de trapper die beschadigd is?

Eventueel interesse!
pi_63585848
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef BIGGI het volgende:
Heb je ook een detailfoto van de trapper die beschadigd is?

Eventueel interesse!
Die kan ik wel maken vandaag. Zal hem ergens vandaag posten.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
pi_63606502
En hier dan de foto's van de trappers:

De hele trapper:

De kapotte trapper:

Zoals je kan zien zijn het precies de 2 buitenste ijzertjes die zijn afgebroken. Er is gewoon op te fietsen zonder problemen.
pi_63726716
Ik bied ¤ 375,00
pi_63728234
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef t0n het volgende:
Ik bied ¤ 375,00
Genoteerd

Doe ik een leuk tegenbod 425 euro zitten we precies middenin en aangezien ik ook niets meer van Biggi verneem en al een aantal dagen alleen maar kicks heb genoteerd.

Indien we overeen komen kan ik hem deze week nog wel laten nalopen @ de dealer en zou hij zaterdag of zondag denk ik wel overdraagbaar moeten wezen

Ik zag je reactie maar was nog aan het editten indien je bij je bod blijft dan blijft hij staan tot aan vrijdag ok?

[ Bericht 54% gewijzigd door SpookY22 op 03-12-2008 16:38:08 ]
pi_63728422
... tot wanneer laat je de notitie staan?
  woensdag 3 december 2008 @ 16:44:04 #10
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_63728596
zie mijn reactie erboven
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:22:00 #11
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_63792785
t0n heeft inmiddels een PM, ik wacht zijn antwoord even af, nog andere gegadigden misschien?
pi_63793782
Ik vraag me af welke lichaamslengte bij die framemaat 51past... Ik wil misschien wel 400 bieden als die opgeknapt is en bij me lengte past
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:18:22 #13
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_63794295
ik ben zelf ongeveer 1m90 en het fietst voor mij prima. En er valt weinig aan op te knappen behalve die boutjes, onderhoudsbeurt krijgt hij morgen al.
  zondag 7 december 2008 @ 17:35:20 #14
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_63828144
nog geen reactie van t0n gehad. dus hij gaat er weer een weekje op.

Status:

Onderhoudsbeurt: check
Verroeste boutjes: vervangen
Versnellingen: Afgesteld
Grote poetsbeurt: Check
batterijen vervangen van verlichting en fietscomputer: check.

Kortom fiets staat er tip top in orde weer bij.
pi_63849957
Heyz,

Wegens sinterklaas and shit ben ik 't afgelopen weekend niet echt online geweest.

Helaasch, mijn keuze is gevallen op een Bianchi mutt.

Toch bedankt voor je PM e.d.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 9 december 2008 @ 09:06:49 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63870377
Rare vraag misschien, maar hoe goed werken die spatborden?
Of zitten ze er meer voor de show op???
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:44:36 #17
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_63872724
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Rare vraag misschien, maar hoe goed werken die spatborden?
Of zitten ze er meer voor de show op???
Ze werken fatsoenlijk zolang de maar recht zitten... de achterste kan namelijk gewoon draaien maar heb nog nooit een vuile reet of rug gehad wegens opspattend vuil aan de achterzijde.
pi_63885608
Ik haak ook even af, succes met de verkoop
pi_63897045
kickerdekick prijsverlaging 425 euro
pi_64078929
staat in de weg, prijsverlaging naar 325 euro!
pi_64183066
TVP
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 22 december 2008 @ 11:13:24 #22
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_64238645
kick
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:07:46 #23
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_64275212
kick
pi_64395327
bod van 275 via PM gehad. hij blijft tot maandag 20:00 dan gaat hij naar de hoogste bieder.
  maandag 29 december 2008 @ 08:29:21 #25
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_64455642
kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')