Ik ga het eens doorlezen.quote:Op zondag 9 november 2008 12:54 schreef Insallah het volgende:
[..]
Pechtold is.
![]()
Wat wil D66
Vrijzinnige liberalen
Yes, Wageningen-Hoog. Jij bent een Wageninger?quote:Op zondag 9 november 2008 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga het eens doorlezen.Woont Pechtold nog steeds in Wageningen trouwens? Dan ga ik eens een keertje langs.
Nee ik woon in Rhenen, ligt ernaast.quote:Op zondag 9 november 2008 12:56 schreef Insallah het volgende:
[..]
Yes, Wageningen-Hoog. Jij bent een Wageninger?
Jaquote:Op zondag 9 november 2008 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik woon in Rhenen, ligt ernaast.Kom jij ook uit die regio dan?
Welke plaats dan? Arnhem?quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef Insallah het volgende:
[..]
JaVandaar dat ik het vroeg... Veluwe
![]()
Ik zie werkelijk niet wat er mis is met het volkslied zingen en een vlag ophangen.quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef Yildiz het volgende:
"Dit voorjaar pleitte het CDJA ervoor om in elke schoolklas de Nederlandse vlag te plaatsen en de leerlingen dagelijks het Wilhelmus te laten zingen. Dit om Nederlanders weer trots te laten zijn op hun land en cultuur."!!!
Bel CDJA opquote:Op zondag 9 november 2008 13:05 schreef Yildiz het volgende:
Zeg, niet zo slowchatten graag. Ik wil graag weten hoe CDJA'ers het voor elkaar krijgen om 'kleine overheid' en 'overheid gaat zingen Volkslied verplichten' in een mening weten te plaatsen.
Daar is ook niets mis mee, maar wel als de overheid het moet bepalen. Dat terwijl CDJA'ers juist voor een kleine overheid zijn. Ik snap niet hoe dat rijmt. (Als iemand het uit eigen initiatief wil doen, moet ie dat vooral doen.)quote:Op zondag 9 november 2008 13:06 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niet wat er mis is met het volkslied zingen en een vlag ophangen.
Nee, ik bedoel ook relativisme. De relativisten willen zo min mogelijk kleine Nederlandertjes zodat ze meer vreemdelingen kunnen toelaten en zo de Nederlandse identiteit meer kunnen wegrelativeren.quote:Op zondag 9 november 2008 13:21 schreef DennisMoore het volgende:
Waar je 'relativisme' zegt, bedoel je eigenlijk 'nuance'?
Het Grote Complot-denkenquote:Op zondag 9 november 2008 13:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
De relativisten willen zo min mogelijk kleine Nederlandertjes zodat ze meer vreemdelingen kunnen toelaten en zo de Nederlandse identiteit meer kunnen wegrelativeren.
Hmm, en ik maar denken dat Polen iha conservatieve katholieken zijn, potentieel CDA-stemvee.quote:Op zondag 9 november 2008 13:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onder invloed van linkse ideeën zijn die Polen inderdaad toegelaten.
Pssst, Wolffenstein was daarom ook voor de toelatingquote:Hmm, en ik maar denken dat Polen iha conservatieve katholieken zijn, potentieel CDA-stemvee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |