quote:Op zondag 9 november 2008 09:36 schreef Clesar03 het volgende:
Ik vind het behoorlijk verdacht dat iemand als wendytje die normaal zo actief is, nu ineens niets meer post, en niet eens gestemd heeft (en dus ook niet op maffia) Bij deze dus:
## vote wendytje
Clesar03 (2) SiestaGuru, dorpsoudste
wendytje (1) Clesar03
ja inderdaad. Allemaal: ja dat is een leuk spel, maar meedoen Ho maar!quote:Op zondag 9 november 2008 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Dat er nog niet JA DIT IS NET ZOIETS ALS WEERWOLVEN in de OP staat zeg
quote:
1 nog.quote:Op zondag 9 november 2008 12:10 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus, jullie maken er wel een lang potje van he?
Nog 2 maffia?
Vind je het vreemd als je zulke kutreacties krijgtquote:Op zondag 9 november 2008 10:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja inderdaad. Allemaal: ja dat is een leuk spel, maar meedoen Ho maar!
He, wie zegt dat ik niet mee wil doen?quote:Op zondag 9 november 2008 10:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja inderdaad. Allemaal: ja dat is een leuk spel, maar meedoen Ho maar!
Nou midden..quote:Op zondag 9 november 2008 13:23 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
He, wie zegt dat ik niet mee wil doen?Ik zie alleen dat jullie er nog middenin zitten, dus lijkt me een beetje onmogelijk =)
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef DuTank het volgende:
En eeehm, wie vindt er ook dat de Good en Bad Cop eruit moet?
Ik ZEI het toch, dat jij mob wasquote:
Je kunt ervoor kiezen om de tijden te veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 14:55 schreef DuTank het volgende:
Alleen zijn de maffiakills wat meer een probleem als mijn ouders gaan zeiken dat ik om 22.00 nog achter de computer zit..![]()
De mobs zijn op.quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ZEI het toch, dat jij mob was
Maarre, waarom is het nu afgelopen?
toen jij me verdacht was ik (officieel) nog geen mobquote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ZEI het toch, dat jij mob was
Maarre, waarom is het nu afgelopen?
Luiheidquote:Op zondag 9 november 2008 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
Die links staan toch altijd in de OP, waarom moet iedereen t er dan weer zelf bij zoeken? Het is niet alsof er ineens 10 weggaan en 10 nieuwe bijkomen of zo
quote:Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef Trevland het volgende:
1) Prince_Polly Profiel History
2) Clesar03 Profiel History Fotoboek
3) Harajuku. Profiel History Fotoboek
4) CaLex Profiel History Fotoboek
5) Sheepcidus Profiel History Fotoboek
6) Lekiamh Profiel History Fotoboek
7) Isdatzo Profiel History Fotoboek
8) Ladidadida Profiel History Fotoboek
9) SiestaGuru Profiel History Fotoboek
10) Wouser Profiel History Fotoboek
11) Majo Profiel History Fotoboek
12) Jaeuh Profiel History Fotoboek
13) Trevland Profiel History Fotoboek
14) Silentalarm Profiel History Fotoboek
Willen jullie zo vriendelijk zijn dit bericht te quoten en dan even zelf je Profiel, History en Fobo erachter te zetten?
DuTank, maar ik denk dat hij vanavond niet te lang achter de computer mocht zitten. Zal wel stout zijn geweest ofzo.quote:Op zondag 9 november 2008 20:27 schreef Silentalarm het volgende:
doodheid trouwens. Wie is SL nu eigenlijk ?
Ja slimmerd, zo kan ik het niet meer quotenquote:
We beginnen toch pas morgen of niet dan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
DuTank, maar ik denk dat hij vanavond niet te lang achter de computer mocht zitten. Zal wel stout zijn geweest ofzo.
je bedoelt: je deelt morgen de rollen uitquote:Op zondag 9 november 2008 21:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
We beginnen toch pas morgen of niet dan?
Ho kanker. Ik zal het even verbeteren.quote:Op zondag 9 november 2008 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja slimmerd, zo kan ik het niet meer quoten
Voor mij ook de eerste keer, maar welke rol willen jullie in de plaats voor Good/Bad Cop? Een extra velddokter, zoals al eerder werd gezegd hier?quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je bedoelt: je deelt morgen de rollen uit
Ik zou ipv Goodcop/badcop een tweede rechercheur instellen als ik jullie wasquote:Op maandag 10 november 2008 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor mij ook de eerste keer, maar welke rol willen jullie in de plaats voor Good/Bad Cop? Een extra velddokter, zoals al eerder werd gezegd hier?
quote:Op maandag 10 november 2008 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik trouwens alsjeblieft dorpeling zijn? Dat is de enige rol die ik nog niet gehad heb
quote:
Ik zie je ook niet tussen de deelnemerslijst staan..quote:
Aaah vandaar.quote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie je ook niet tussen de deelnemerslijst staan..
CLESAR CLESAR GOOOOOOOOOOOOOOO CLESAR!!quote:Op maandag 10 november 2008 20:01 schreef Clesar03 het volgende:
## vote Silentalarm
Ladidadida (1), timmmmm
Lekiamh (0)
Silentalarm (1) Clesar03
Neuj.quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef jaeuh het volgende:
Dutank wil je even een lijstje maken met welk rollen er nu wel en niet zijn.. En hoeveel maffia en stemmen ed?
Hoeveel maffia.. Hoeveel stemmen?quote:Op maandag 10 november 2008 20:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Neuj.
Er zijn 2 rechercheurs. De Bad/Good Cops zijn weg.
Tenzij ik als major gekozen word, dan word het een eitjequote:Op maandag 10 november 2008 20:31 schreef PrincePolly het volgende:
5 mafia totaal. Suc6 voor het dorp iig. No chance.
Ik heb een zusje?quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel me, wederom, niet beschikbaar als burgemeester.. maar ik wil wel even melden dat mijn stem -evenals voorgaande rondes- te koop is.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel me, wederom, niet beschikbaar als burgemeester.. maar ik wil wel even melden dat mijn stem -evenals voorgaande rondes- te koop is.
En wie maken we dan mayor?quote:Op maandag 10 november 2008 20:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tenzij ik als major gekozen word, dan word het een eitje
Yay,quote:Op maandag 10 november 2008 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEE TIMMIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Extra videobanden coming your way!
En beter bij Nederlands moeten opletten, ik spot namelijk ook een 'dt' fout in de betreffende post.quote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Misschien had ik toch naar dat optionele engels vak moeten gaan wat bij ons werd aangeboden.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En beter bij Nederlands moeten opletten, ik spot namelijk ook een 'dt' fout in de betreffende post.
*noteert: zinsopbouw, stijlfouten, etcetera etcetera.*quote:Op maandag 10 november 2008 20:59 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Nu ja, dat is meer omdat ik niet al mijn geleerde regeltjes ga toepassen op een post op fok, die ik graag binnen de 10 seconden getypt heb.
Nee, jouw post is een toonbeeld van een goede zinsopbouw..... "moet je niet over na hoeven denken"...quote:Op maandag 10 november 2008 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*noteert: zinsopbouw, stijlfouten, etcetera etcetera.*
Maar over zulk soort dingen moet je niet over na hoeven denken, dat hoort automatisch goed te gaan.
Mwah, 'moet je niet over na hoeven denken' is gewoon volledig correct hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 21:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nee, jouw post is een toonbeeld van een goede zinsopbouw..... "moet je niet over na hoeven denken"...![]()
Maar eeuh, ik bied een stem op jou, mocht je, je ooit als BM kandidaat opgeven.
Volgende keer zal ik trevland stemmen!quote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook voor de BM(ja al weer moet toch een keer lukken)
Yippiequote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik trevland stemmen!
Dat klinkt spannendquote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Sheepcidus het volgende:
## vote Ladidadida
For reasons I can not disclose![]()
Ladidadida (2), timmmmm, sheep
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(0)
Trevland(0)
Ik vote altijd op zelfde manier.quote:Op maandag 10 november 2008 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend
Zeg dan gewoon dat ze het spel zo goed kent
(tevens ladidadidareclame)
I know, maar ik ga er gewoon elke keer leuk op inquote:Op maandag 10 november 2008 21:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vote altijd op zelfde manier.
quote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, 'moet je niet over na hoeven denken' is gewoon volledig correct hoor.Persoonlijk zou ik eerder over de twee keer 'over' struikelen. Maar wat jij aanhaalde is gewoon correct en levert geen verwarring op
.
Bod afgewezen trouwens.
Sowieso moet je een lynchstem naar keuze niet weggeven, maar gewoons stemmen op degene die maffia is, misschien is degene die je dat beloofd wel maffia, en dwingt ie je op dorp te stemmen, niet doen dus!quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je zal mijn wraak voelen!
Of niet...
Maar uuh, wat zou je wel accepteren dan? Tenzij iemand velddokter ofzo is, kunnen ze je weinig concreets geven, en een lynchstem naar keuze ofzo is ook erg vaag, en je moet er maar op vertrouwen dat ze dat idd doen.
Daarom bied ik dat ook niet aan natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso moet je een lynchstem naar keuze niet weggeven, maar gewoons stemmen op degene die maffia is, misschien is degene die je dat beloofd wel maffia, en dwingt ie je op dorp te stemmen, niet doen dus!
W00t!quote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef Susi het volgende:
## vote Lekiamh dan maar he
Ladidadida (1), timmmmm
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
Nu wil ik ook een persoonlijk bedankje !
Kopieen van ladi's spannende tapes heb ik in de aanbiedingquote:Op maandag 10 november 2008 22:59 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Daarom bied ik dat ook niet aan natuurlijkMisschien wil hij wel wat anders... Filmpjes van vrouwelijke fok leden die zich laten gaan ofzo
We staan voorquote:Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik stem ook ladi
##Vote Ladidadida
Ladidadida (3), timmmmm, sheep, MaJo
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(0)
Trevland(0)
Och, dat doet ie vanaf ronde 3 al ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef CaLeX het volgende:
Ladi vertrouw ik nooit meer(grapje) maar Timmmm is weer lekker aan het charteren, iets te, als je het mij vraagt. Ik gaat nog een nachtje nadenken over mijn stem tot hoelaat mogen we stemmen??
Als ik voor iemand stem, dan ga ik er ook helemaal voorquote:Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef CaLeX het volgende:
Ladi vertrouw ik nooit meer(grapje) maar Timmmm is weer lekker aan het charteren, iets te, als je het mij vraagt. Ik gaat nog een nachtje nadenken over mijn stem tot hoelaat mogen we stemmen??
Ik had vorige ronde anders aardig ruzie gekregen dat ik der aan het boycotten was, omdat lynda een betere keus wasquote:Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, dat doet ie vanaf ronde 3 al ofzo
TimmmmmLadidadida
true, maar zo erg ook? (valt me nu pas op)quote:Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, dat doet ie vanaf ronde 3 al ofzo
TimmmmmLadidadida
Dunno.. misschien deze ronde toch iets fanatieker jaquote:Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
true, maar zo erg ook? (valt me nu pas op)
Of zijn ze nu de vruchten aan het plukken.
Ik hou alleen f de opties open, morgen maar ff verder kijken en op wie we deze ronde gaan gokken![]()
Nou, ten eerste zeg ik helemaal niet dat ze fantastisch geweldig en perfect is als burgemeester, ik zeg dat ze de beste keus is, en ik wil best uitleggen waarom ik dat denkquote:Op maandag 10 november 2008 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dunno.. misschien deze ronde toch iets fanatieker ja![]()
Maar euh, timmmmm, leg eens uit warom Ladidadida zo'n goede fan-tas-ti-sche burgemeester zou zijn?
quote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We staan voor
Kijken of ik nog wat meer stemmen weet te rochellen, ik eis na al mijn inspanningen wel deputy mayor te worden!
Mocht van lynda vorige ronde ook al niet!
Volgende ronde ga ik gewoon passief meekijken, en laat ik het jullie onderling maar uitvechten! (Bluf! Volgende keer trevland for mayor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Om wat timmmmm al zei!quote:Op maandag 10 november 2008 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
Maar euh, timmmmm, leg eens uit warom Ladidadida zo'n goede fan-tas-ti-sche burgemeester zou zijn?
Yippie volgens mij ga ik het record vestigen van de meeste keer met 0 stemmenquote:Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik stem ook ladi
##Vote Ladidadida
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(0)
Trevland(0)
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!Ik meld me meteen af voor de hele dag! Sta vanavond in Paradiso met school, dus het is chaos enzo
Ik stem op ## Trevland
omdat ik niemand 0 stemmen gun
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
En omdat ik ook niemand 0 stemmen gun ##Vote SiestaGuru
Lekiamh (2) Susi, Hara
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(1) PS
Och, een stem is een stem, waarom die ook gegeven isquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dank u!
![]()
![]()
![]()
Wel jammer dat het een beetje uit medelijden is
leer moment voor jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze is goed met de hints oplossen, maar weet ook (hebben we vorige ronde gezien) wanneer het verstandiger is haar mond te houden
Hoeft helemaal niet, vorige keer waren het de lynda's of de ladida's en was daar ook niemand maffia vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Noh, komma, wie is mafia
De Ladida's of de Lekiamhs
Was sarcasmequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, vorige keer waren het de lynda's of de ladida's en was daar ook niemand maffia van
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:59 schreef timmmmm het volgende:
Op lekiam??? die is er nooit
Stem dan in ieder geval op SilentAlarm, of SiestaGuru, of zelfs Trevland, als je niet op ladi wil stemmen, maar pak niet iemand die er zelden is, dat is gewoon dom
Niets! Ik zeg zelfs dat je deze keer niet de slechtste keus bent! Dat is vooruitgangquote:
*mompelmompel: Maar dat deed ik toch alquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:06 schreef -SG- het volgende:
Hara probeerde zich in te dekken timmmmm!
Niet zeuren Timmmmm.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:59 schreef timmmmm het volgende:
Op lekiam??? die is er nooit
Stem dan in ieder geval op SilentAlarm, of SiestaGuru, of zelfs Trevland, als je niet op ladi wil stemmen, maar pak niet iemand die er zelden is, dat is gewoon dom
Hara stemt op mij... Dus ik KAN gewoon geen mafia zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Noh, komma, wie is mafia
De Ladida's of de Lekiamhs
Misschien ligt dat aan jou?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat lekiam zoveel stemmen heeft
Zo ben ik altijd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan jou?
Sorry, maar ben met je eens dat Ladi een sterke speelster is, maar door jou gedrag vertrouw ik er geen zak van.
Dat is nog van het vorige spel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:38 schreef Trevland het volgende:
@TS
Kan je ff de sperlers lijst ff aan passen want bij mijn weten leeft iedereen nogsteeds.
quote:1) PrincePolly Profiel History
2) Clesar03 Profiel History Fotoboek
3) Harajuku. Profiel History Fotoboek
4) CaLex Profiel History Fotoboek
5) Sheepcidus Profiel History Fotoboek
6) Lekiamh Profiel History Fotoboek
7) Isdatzo Profiel History Fotoboek
8) Ladidadida Profiel History Fotoboek
9) SiestaGuru Profiel History Fotoboek
10) Wouser Profiel History Fotoboek
11) Majo Profiel History Fotoboek
12) Jaeuh Profiel History Fotoboek
13) Trevland Profiel History Fotoboek
14) Silentalarm Profiel History Fotoboek
15)Puntenslijpsel Profiel History Fotoboek
16) Susi Profiel History Fotoboek
17) Timmmmm Profiel History Fotoboek
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BOE!!!
Maar ik ben wel meteen weer weg!
Whut? mooi en alles, maar 5 maffia is toch 3 kills? als je eenmaal 5 maffia's hebt, moet je ze ook hun kills geven, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:00 schreef DuTank het volgende:
Doe ik.
Mensen met speciale rollen kunnen uiteraard alles al insturen he!
Voor de maffia, we doen eerste avond twee kills, anders wordt het misschien wat te lastig voor het dorp.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whut? mooi en alles, maar 5 maffia is toch 3 kills? als je eenmaal 5 maffia's hebt, moet je ze ook hun kills geven, eerlijk is eerlijk
Whehe, als ik maffia zou zijn, had ik het gewoon over PM gedaan hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
en gelijk in de verdediging, ik heb mijn eerste lynch vote al klaar.
2 kills is prima, normaal hadden we 20 deelnemers en nu 17 dus als je 3 aanhoudt kom je gelijk op 14 (waarvan 5 mafia)
Eens, deden we vorige ronde ook!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom niet gewoon tot 19:00, burgemeester verkiezing kunnen we zelf wel tellen.
waarom vote je dan niet voor mij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
##vote Lekiamh
Lekiamh (4) Susi, Hara, Calex, Isdatzo
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(1) PS
Waarom? Omdat ik Ladiadididadidiada en Timmmmm een beetje verdacht vind.
WTF dat kan niet, post dat dan eens evenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb net zitten rekenen en er is maar 1 dorp in dit spel.
Gelukkig ligt het niet aan mij dat lekiam echt de slechtste keus is uit het rijtjequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef PrincePolly het volgende:
## niemand.
Op Lekiamh stemmen is echt het meest belachelijke wat ik dit spel heb gezien. Die dude heeft in totaal denk ik 6x gepost en 34 deeltjes Mafia. Flikker toch op, daar klopt echt geen zak van.
Zelfs als je mafia met hem bent, dan krijg je nog geen pm's of whatever.
mafia 5quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
WTF dat kan niet, post dat dan eens even
Inderdaad.. we kunnen ook collectief switchen naar SiestaGuru, Silentalarm of Trevland. Zo lang ladidiadia maar geen burgemeester wordt maakt het mij weinig uit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
mafia 5
Rech 2
BG 2
NW,Doudste,Velddoc, Zom, Bom, Spion, Cupido
is 16 stuks :p
Wat mijn stem op Lekaim betreft, als er een betere kandidaat voordoet hoor ik het graag (niet van jou Tim) maar vooralsnog is dat voor mij een betere gok.
aja, zo, ik was de bom vergeten! Van mij hoef je niet eens zo nodig op Ladi te stemmen, alleen lekiam is veel te inactief voor burgemeester, siestaguru en SilentAlarm zijn dan ook veel beter! (sorry lekiam)quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
mafia 5
Rech 2
BG 2
NW,Doudste,Velddoc, Zom, Bom, Spion, Cupido
is 16 stuks :p
Wat mijn stem op Lekaim betreft, als er een betere kandidaat voordoet hoor ik het graag (niet van jou Tim) maar vooralsnog is dat voor mij een betere gok.
Dan doe ik mee, alleen lekiam is écht een slechte keusquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inderdaad.. we kunnen ook collectief switchen naar SiestaGuru, Silentalarm of Trevland. Zo lang ladidiadia maar geen burgemeester wordt maakt het mij weinig uit.
Dus zeg 't maar.
*aaait* nee hoor, maar op iemand anders stemmen had geen zin, want dan maakte ik geen verschilquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar goed, je wil het niet van mij horen, de pest is alleen dat PP net precies hetzelfde zei, daar zal je alleen wel overheen gelezen hebben dan
Goh en nu noemt ie mij niet eens meer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
aja, zo, ik was de bom vergeten! Van mij hoef je niet eens zo nodig op Ladi te stemmen, alleen lekiam is veel te inactief voor burgemeester, siestaguru en SilentAlarm zijn dan ook veel beter! (sorry lekiam)
Maar goed, je wil het niet van mij horen, de pest is alleen dat PP net precies hetzelfde zei, daar zal je alleen wel overheen gelezen hebben dan
##Unvote Lekiamhquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:28 schreef timmmmm het volgende:
Ladidadida (2), sheep, MaJo
Lekiamh (4) Susi, Hara, Calex, Isdatzo
Silentalarm (3) Clesar03, timmmmm, wouser
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(1) PS
Kom op dan, calex, nu heeft je stem wel zin, ook als je niet op lekiam stemt
Haha.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef PrincePolly het volgende:
## niemand.
Op Lekiamh stemmen is echt het meest belachelijke wat ik dit spel heb gezien. Die dude heeft in totaal denk ik 6x gepost en 34 deeltjes Mafia. Flikker toch op, daar klopt echt geen zak van.
Zelfs als je mafia met hem bent, dan krijg je nog geen pm's of whatever.
des de kans groter is dat je het weer bent^^quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:37 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Haha.Ik ben 1x mafia geweest, mijn eerste spel. Was ook meteen dood bij de eerste lynch... Daarna ben ik dorpeling of velddoctor geweest.
Ieder zijn keus hoor, ik ga verder niet proberen de heersende gedachte over mij hier weg te nemen.
Ik blijf bij jou, hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:37 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Haha.Ik ben 1x mafia geweest, mijn eerste spel. Was ook meteen dood bij de eerste lynch... Daarna ben ik dorpeling of velddoctor geweest.
Ieder zijn keus hoor, ik ga verder niet proberen de heersende gedachte over mij hier weg te nemen.
Dan zal ik PP's post even corrigeren, toen je Spion was, nam je nadat je tijd om was niet eens contact met de maffia.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:37 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
VOOOR DE LAATSTE KEER, DAAR KUN JE HELEMAAL NEITS OVER ZEGGENquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
des de kans groter is dat je het weer bent^^
Timmmm... Op zich doe je het niet onaardig...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
aja, zo, ik was de bom vergeten! Van mij hoef je niet eens zo nodig op Ladi te stemmen, alleen lekiam is veel te inactief voor burgemeester, siestaguru en SilentAlarm zijn dan ook veel beter! (sorry lekiam)
Wat een onzin. Dat is net zo random als voor ieder ander die meedoet aan het spel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
des de kans groter is dat je het weer bent^^
Er zijn nog mensen die realistisch zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik blijf bij jou, hoorLAat die sletten maar weer naar de volgende gaan, ik ben monogaam
Hier ga ik niet eens meer op in, of je moet het verhaal wat ik geschreven heb toendertijd nog maar eens lezen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zal ik PP's post even corrigeren, toen je Spion was, nam je nadat je tijd om was niet eens contact met de maffia.
En nu moet ik rennen, om 4 uur moet ik in bergen op zoom zijn
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
VOOOR DE LAATSTE KEER, DAAR KUN JE HELEMAAL NEITS OVER ZEGGEN
En hij zei het alleen maar omdat PP iets zei, niet a la 'ik ben geen mafia want' DUS!
Wat happen jullie toch weer heerlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:41 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat is net zo random als voor ieder ander die meedoet aan het spel.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:46 schreef SiestaGuru het volgende:
Ladidadida (2), sheep, MaJo
Lekiamh (3) Susi, Hara, Calex,
Silentalarm (4) Clesar03, timmmmm, wouser, Isdatzo
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(2) PS, SiestaGuru
Omdat hij ook op mij stemde
* Lekiamh is ontroerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:44 schreef CaLeX het volgende:
En nu maakt mijn stem niet meer uit
*aait Lekiamh; rood wit blauw, ik blijf bij jou*
Ik was nu eenmaal in een happige stemming.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Wat happen jullie toch weer heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bedankt voor alles stemmen!
OMGquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:50 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik was nu eenmaal in een happige stemming.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ladidadida (1) MaJo
Lekiamh (3) Susi, Hara, Calex,
Silentalarm (4) Clesar03, timmmmm, wouser, Isdatzo
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(3) PS, SiestaGuru, Sheepcidus
Trevland for change we can believe in!
Nono dear Sheepcidus!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Trevland for change we can believe in!
Bom alertquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nono dear Sheepcidus!
Vote Lekiamh, because he will bomb the mob!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trevland voor BM!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Sheep, wat doe je. Luister naar mij
Mensen die op mij gestemd hebben, bedankt!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef DuTank het volgende:
- tot 16.30 stemmen.
- 3 maffiakills dan.
Ha! Beat you to it!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Na een dag met harde wind en veel regen moest er toch gestemd worden. De Fok!-towners gingen toch maar naar de stembus en hebben Silentalarm verkozen tot hun burgemeester!
Wat is dan de deadline voor de maffia? 22:00?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef DuTank het volgende:
Ooh ja. Ik wil graag één PM van de maffia.
Voorbeeld:
maffia 1: dorp 1
maffia 2: dorp 2
maffia 3: dorp 3
Denk de normalequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wat is dan de deadline voor de maffia? 22:00?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |