Ik zie je ook niet tussen de deelnemerslijst staan..quote:
Aaah vandaar.quote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie je ook niet tussen de deelnemerslijst staan..
CLESAR CLESAR GOOOOOOOOOOOOOOO CLESAR!!quote:Op maandag 10 november 2008 20:01 schreef Clesar03 het volgende:
## vote Silentalarm
Ladidadida (1), timmmmm
Lekiamh (0)
Silentalarm (1) Clesar03
Neuj.quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef jaeuh het volgende:
Dutank wil je even een lijstje maken met welk rollen er nu wel en niet zijn.. En hoeveel maffia en stemmen ed?
Hoeveel maffia.. Hoeveel stemmen?quote:Op maandag 10 november 2008 20:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Neuj.
Er zijn 2 rechercheurs. De Bad/Good Cops zijn weg.
Tenzij ik als major gekozen word, dan word het een eitjequote:Op maandag 10 november 2008 20:31 schreef PrincePolly het volgende:
5 mafia totaal. Suc6 voor het dorp iig. No chance.
Ik heb een zusje?quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel me, wederom, niet beschikbaar als burgemeester.. maar ik wil wel even melden dat mijn stem -evenals voorgaande rondes- te koop is.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel me, wederom, niet beschikbaar als burgemeester.. maar ik wil wel even melden dat mijn stem -evenals voorgaande rondes- te koop is.
En wie maken we dan mayor?quote:Op maandag 10 november 2008 20:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tenzij ik als major gekozen word, dan word het een eitje
Yay,quote:Op maandag 10 november 2008 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEE TIMMIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Extra videobanden coming your way!
En beter bij Nederlands moeten opletten, ik spot namelijk ook een 'dt' fout in de betreffende post.quote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Misschien had ik toch naar dat optionele engels vak moeten gaan wat bij ons werd aangeboden.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En beter bij Nederlands moeten opletten, ik spot namelijk ook een 'dt' fout in de betreffende post.
*noteert: zinsopbouw, stijlfouten, etcetera etcetera.*quote:Op maandag 10 november 2008 20:59 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Nu ja, dat is meer omdat ik niet al mijn geleerde regeltjes ga toepassen op een post op fok, die ik graag binnen de 10 seconden getypt heb.
Nee, jouw post is een toonbeeld van een goede zinsopbouw..... "moet je niet over na hoeven denken"...quote:Op maandag 10 november 2008 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*noteert: zinsopbouw, stijlfouten, etcetera etcetera.*
Maar over zulk soort dingen moet je niet over na hoeven denken, dat hoort automatisch goed te gaan.
Mwah, 'moet je niet over na hoeven denken' is gewoon volledig correct hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 21:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nee, jouw post is een toonbeeld van een goede zinsopbouw..... "moet je niet over na hoeven denken"...![]()
Maar eeuh, ik bied een stem op jou, mocht je, je ooit als BM kandidaat opgeven.
Volgende keer zal ik trevland stemmen!quote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook voor de BM(ja al weer moet toch een keer lukken)
Yippiequote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik trevland stemmen!
Dat klinkt spannendquote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Sheepcidus het volgende:
## vote Ladidadida
For reasons I can not disclose![]()
Ladidadida (2), timmmmm, sheep
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(0)
Trevland(0)
Ik vote altijd op zelfde manier.quote:Op maandag 10 november 2008 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend
Zeg dan gewoon dat ze het spel zo goed kent
(tevens ladidadidareclame)
I know, maar ik ga er gewoon elke keer leuk op inquote:Op maandag 10 november 2008 21:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vote altijd op zelfde manier.
quote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, 'moet je niet over na hoeven denken' is gewoon volledig correct hoor.Persoonlijk zou ik eerder over de twee keer 'over' struikelen. Maar wat jij aanhaalde is gewoon correct en levert geen verwarring op
.
Bod afgewezen trouwens.
Sowieso moet je een lynchstem naar keuze niet weggeven, maar gewoons stemmen op degene die maffia is, misschien is degene die je dat beloofd wel maffia, en dwingt ie je op dorp te stemmen, niet doen dus!quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je zal mijn wraak voelen!
Of niet...
Maar uuh, wat zou je wel accepteren dan? Tenzij iemand velddokter ofzo is, kunnen ze je weinig concreets geven, en een lynchstem naar keuze ofzo is ook erg vaag, en je moet er maar op vertrouwen dat ze dat idd doen.
Daarom bied ik dat ook niet aan natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso moet je een lynchstem naar keuze niet weggeven, maar gewoons stemmen op degene die maffia is, misschien is degene die je dat beloofd wel maffia, en dwingt ie je op dorp te stemmen, niet doen dus!
W00t!quote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef Susi het volgende:
## vote Lekiamh dan maar he
Ladidadida (1), timmmmm
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
Nu wil ik ook een persoonlijk bedankje !
Kopieen van ladi's spannende tapes heb ik in de aanbiedingquote:Op maandag 10 november 2008 22:59 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Daarom bied ik dat ook niet aan natuurlijkMisschien wil hij wel wat anders... Filmpjes van vrouwelijke fok leden die zich laten gaan ofzo
We staan voorquote:Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik stem ook ladi
##Vote Ladidadida
Ladidadida (3), timmmmm, sheep, MaJo
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(0)
Trevland(0)
Och, dat doet ie vanaf ronde 3 al ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef CaLeX het volgende:
Ladi vertrouw ik nooit meer(grapje) maar Timmmm is weer lekker aan het charteren, iets te, als je het mij vraagt. Ik gaat nog een nachtje nadenken over mijn stem tot hoelaat mogen we stemmen??
Als ik voor iemand stem, dan ga ik er ook helemaal voorquote:Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef CaLeX het volgende:
Ladi vertrouw ik nooit meer(grapje) maar Timmmm is weer lekker aan het charteren, iets te, als je het mij vraagt. Ik gaat nog een nachtje nadenken over mijn stem tot hoelaat mogen we stemmen??
Ik had vorige ronde anders aardig ruzie gekregen dat ik der aan het boycotten was, omdat lynda een betere keus wasquote:Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, dat doet ie vanaf ronde 3 al ofzo
TimmmmmLadidadida
true, maar zo erg ook? (valt me nu pas op)quote:Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, dat doet ie vanaf ronde 3 al ofzo
TimmmmmLadidadida
Dunno.. misschien deze ronde toch iets fanatieker jaquote:Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
true, maar zo erg ook? (valt me nu pas op)
Of zijn ze nu de vruchten aan het plukken.
Ik hou alleen f de opties open, morgen maar ff verder kijken en op wie we deze ronde gaan gokken![]()
Nou, ten eerste zeg ik helemaal niet dat ze fantastisch geweldig en perfect is als burgemeester, ik zeg dat ze de beste keus is, en ik wil best uitleggen waarom ik dat denkquote:Op maandag 10 november 2008 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dunno.. misschien deze ronde toch iets fanatieker ja![]()
Maar euh, timmmmm, leg eens uit warom Ladidadida zo'n goede fan-tas-ti-sche burgemeester zou zijn?
quote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We staan voor
Kijken of ik nog wat meer stemmen weet te rochellen, ik eis na al mijn inspanningen wel deputy mayor te worden!
Mocht van lynda vorige ronde ook al niet!
Volgende ronde ga ik gewoon passief meekijken, en laat ik het jullie onderling maar uitvechten! (Bluf! Volgende keer trevland for mayor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Om wat timmmmm al zei!quote:Op maandag 10 november 2008 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
Maar euh, timmmmm, leg eens uit warom Ladidadida zo'n goede fan-tas-ti-sche burgemeester zou zijn?
Yippie volgens mij ga ik het record vestigen van de meeste keer met 0 stemmenquote:Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik stem ook ladi
##Vote Ladidadida
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(0)
Trevland(0)
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!Ik meld me meteen af voor de hele dag! Sta vanavond in Paradiso met school, dus het is chaos enzo
Ik stem op ## Trevland
omdat ik niemand 0 stemmen gun
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
En omdat ik ook niemand 0 stemmen gun ##Vote SiestaGuru
Lekiamh (2) Susi, Hara
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(1) PS
Och, een stem is een stem, waarom die ook gegeven isquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dank u!
![]()
![]()
![]()
Wel jammer dat het een beetje uit medelijden is
leer moment voor jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze is goed met de hints oplossen, maar weet ook (hebben we vorige ronde gezien) wanneer het verstandiger is haar mond te houden
Hoeft helemaal niet, vorige keer waren het de lynda's of de ladida's en was daar ook niemand maffia vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Noh, komma, wie is mafia
De Ladida's of de Lekiamhs
Was sarcasmequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, vorige keer waren het de lynda's of de ladida's en was daar ook niemand maffia van
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:59 schreef timmmmm het volgende:
Op lekiam??? die is er nooit
Stem dan in ieder geval op SilentAlarm, of SiestaGuru, of zelfs Trevland, als je niet op ladi wil stemmen, maar pak niet iemand die er zelden is, dat is gewoon dom
Niets! Ik zeg zelfs dat je deze keer niet de slechtste keus bent! Dat is vooruitgangquote:
*mompelmompel: Maar dat deed ik toch alquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:06 schreef -SG- het volgende:
Hara probeerde zich in te dekken timmmmm!
Niet zeuren Timmmmm.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:59 schreef timmmmm het volgende:
Op lekiam??? die is er nooit
Stem dan in ieder geval op SilentAlarm, of SiestaGuru, of zelfs Trevland, als je niet op ladi wil stemmen, maar pak niet iemand die er zelden is, dat is gewoon dom
Hara stemt op mij... Dus ik KAN gewoon geen mafia zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Noh, komma, wie is mafia
De Ladida's of de Lekiamhs
Misschien ligt dat aan jou?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat lekiam zoveel stemmen heeft
Zo ben ik altijd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan jou?
Sorry, maar ben met je eens dat Ladi een sterke speelster is, maar door jou gedrag vertrouw ik er geen zak van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |