quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel me, wederom, niet beschikbaar als burgemeester.. maar ik wil wel even melden dat mijn stem -evenals voorgaande rondes- te koop is.
En wie maken we dan mayor?quote:Op maandag 10 november 2008 20:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tenzij ik als major gekozen word, dan word het een eitje
Yay,quote:Op maandag 10 november 2008 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEE TIMMIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Extra videobanden coming your way!
En beter bij Nederlands moeten opletten, ik spot namelijk ook een 'dt' fout in de betreffende post.quote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Misschien had ik toch naar dat optionele engels vak moeten gaan wat bij ons werd aangeboden.
quote:Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En beter bij Nederlands moeten opletten, ik spot namelijk ook een 'dt' fout in de betreffende post.
*noteert: zinsopbouw, stijlfouten, etcetera etcetera.*quote:Op maandag 10 november 2008 20:59 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Nu ja, dat is meer omdat ik niet al mijn geleerde regeltjes ga toepassen op een post op fok, die ik graag binnen de 10 seconden getypt heb.
Nee, jouw post is een toonbeeld van een goede zinsopbouw..... "moet je niet over na hoeven denken"...quote:Op maandag 10 november 2008 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*noteert: zinsopbouw, stijlfouten, etcetera etcetera.*
Maar over zulk soort dingen moet je niet over na hoeven denken, dat hoort automatisch goed te gaan.
Mwah, 'moet je niet over na hoeven denken' is gewoon volledig correct hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 21:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nee, jouw post is een toonbeeld van een goede zinsopbouw..... "moet je niet over na hoeven denken"...![]()
Maar eeuh, ik bied een stem op jou, mocht je, je ooit als BM kandidaat opgeven.
Volgende keer zal ik trevland stemmen!quote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook voor de BM(ja al weer moet toch een keer lukken)
Yippiequote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik trevland stemmen!
Dat klinkt spannendquote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Sheepcidus het volgende:
## vote Ladidadida
For reasons I can not disclose![]()
Ladidadida (2), timmmmm, sheep
Lekiamh (1) Susi
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(0)
Trevland(0)
Ik vote altijd op zelfde manier.quote:Op maandag 10 november 2008 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend
Zeg dan gewoon dat ze het spel zo goed kent
(tevens ladidadidareclame)
I know, maar ik ga er gewoon elke keer leuk op inquote:Op maandag 10 november 2008 21:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vote altijd op zelfde manier.
quote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, 'moet je niet over na hoeven denken' is gewoon volledig correct hoor.Persoonlijk zou ik eerder over de twee keer 'over' struikelen. Maar wat jij aanhaalde is gewoon correct en levert geen verwarring op
.
Bod afgewezen trouwens.
Sowieso moet je een lynchstem naar keuze niet weggeven, maar gewoons stemmen op degene die maffia is, misschien is degene die je dat beloofd wel maffia, en dwingt ie je op dorp te stemmen, niet doen dus!quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je zal mijn wraak voelen!
Of niet...
Maar uuh, wat zou je wel accepteren dan? Tenzij iemand velddokter ofzo is, kunnen ze je weinig concreets geven, en een lynchstem naar keuze ofzo is ook erg vaag, en je moet er maar op vertrouwen dat ze dat idd doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |