Luiheidquote:Op zondag 9 november 2008 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
Die links staan toch altijd in de OP, waarom moet iedereen t er dan weer zelf bij zoeken? Het is niet alsof er ineens 10 weggaan en 10 nieuwe bijkomen of zo
quote:Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef Trevland het volgende:
1) Prince_Polly Profiel History
2) Clesar03 Profiel History Fotoboek
3) Harajuku. Profiel History Fotoboek
4) CaLex Profiel History Fotoboek
5) Sheepcidus Profiel History Fotoboek
6) Lekiamh Profiel History Fotoboek
7) Isdatzo Profiel History Fotoboek
8) Ladidadida Profiel History Fotoboek
9) SiestaGuru Profiel History Fotoboek
10) Wouser Profiel History Fotoboek
11) Majo Profiel History Fotoboek
12) Jaeuh Profiel History Fotoboek
13) Trevland Profiel History Fotoboek
14) Silentalarm Profiel History Fotoboek
Willen jullie zo vriendelijk zijn dit bericht te quoten en dan even zelf je Profiel, History en Fobo erachter te zetten?
DuTank, maar ik denk dat hij vanavond niet te lang achter de computer mocht zitten. Zal wel stout zijn geweest ofzo.quote:Op zondag 9 november 2008 20:27 schreef Silentalarm het volgende:
doodheid trouwens. Wie is SL nu eigenlijk ?
Ja slimmerd, zo kan ik het niet meer quotenquote:
We beginnen toch pas morgen of niet dan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
DuTank, maar ik denk dat hij vanavond niet te lang achter de computer mocht zitten. Zal wel stout zijn geweest ofzo.
je bedoelt: je deelt morgen de rollen uitquote:Op zondag 9 november 2008 21:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
We beginnen toch pas morgen of niet dan?
Ho kanker. Ik zal het even verbeteren.quote:Op zondag 9 november 2008 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja slimmerd, zo kan ik het niet meer quoten
Voor mij ook de eerste keer, maar welke rol willen jullie in de plaats voor Good/Bad Cop? Een extra velddokter, zoals al eerder werd gezegd hier?quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je bedoelt: je deelt morgen de rollen uit
Ik zou ipv Goodcop/badcop een tweede rechercheur instellen als ik jullie wasquote:Op maandag 10 november 2008 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor mij ook de eerste keer, maar welke rol willen jullie in de plaats voor Good/Bad Cop? Een extra velddokter, zoals al eerder werd gezegd hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |