waarom vote je dan niet voor mij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
##vote Lekiamh
Ladidadida (3), timmmmm, sheep, MaJo
Lekiamh (4) Susi, Hara, Calex, Isdatzo
Silentalarm (1) Clesar03
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(1) PS
Waarom? Omdat ik Ladiadididadidiada en Timmmmm een beetje verdacht vind.
WTF dat kan niet, post dat dan eens evenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb net zitten rekenen en er is maar 1 dorp in dit spel.
Gelukkig ligt het niet aan mij dat lekiam echt de slechtste keus is uit het rijtjequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef PrincePolly het volgende:
## niemand.
Op Lekiamh stemmen is echt het meest belachelijke wat ik dit spel heb gezien. Die dude heeft in totaal denk ik 6x gepost en 34 deeltjes Mafia. Flikker toch op, daar klopt echt geen zak van.
Zelfs als je mafia met hem bent, dan krijg je nog geen pm's of whatever.
mafia 5quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
WTF dat kan niet, post dat dan eens even
Inderdaad.. we kunnen ook collectief switchen naar SiestaGuru, Silentalarm of Trevland. Zo lang ladidiadia maar geen burgemeester wordt maakt het mij weinig uit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
mafia 5
Rech 2
BG 2
NW,Doudste,Velddoc, Zom, Bom, Spion, Cupido
is 16 stuks :p
Wat mijn stem op Lekaim betreft, als er een betere kandidaat voordoet hoor ik het graag (niet van jou Tim) maar vooralsnog is dat voor mij een betere gok.
aja, zo, ik was de bom vergeten! Van mij hoef je niet eens zo nodig op Ladi te stemmen, alleen lekiam is veel te inactief voor burgemeester, siestaguru en SilentAlarm zijn dan ook veel beter! (sorry lekiam)quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
mafia 5
Rech 2
BG 2
NW,Doudste,Velddoc, Zom, Bom, Spion, Cupido
is 16 stuks :p
Wat mijn stem op Lekaim betreft, als er een betere kandidaat voordoet hoor ik het graag (niet van jou Tim) maar vooralsnog is dat voor mij een betere gok.
Dan doe ik mee, alleen lekiam is écht een slechte keusquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inderdaad.. we kunnen ook collectief switchen naar SiestaGuru, Silentalarm of Trevland. Zo lang ladidiadia maar geen burgemeester wordt maakt het mij weinig uit.
Dus zeg 't maar.
*aaait* nee hoor, maar op iemand anders stemmen had geen zin, want dan maakte ik geen verschilquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar goed, je wil het niet van mij horen, de pest is alleen dat PP net precies hetzelfde zei, daar zal je alleen wel overheen gelezen hebben dan
Goh en nu noemt ie mij niet eens meer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
aja, zo, ik was de bom vergeten! Van mij hoef je niet eens zo nodig op Ladi te stemmen, alleen lekiam is veel te inactief voor burgemeester, siestaguru en SilentAlarm zijn dan ook veel beter! (sorry lekiam)
Maar goed, je wil het niet van mij horen, de pest is alleen dat PP net precies hetzelfde zei, daar zal je alleen wel overheen gelezen hebben dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |