Dat zal het inderdaad wezen ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:41 schreef Bob-B het volgende:
Das gewoon LS z'n manier om te zeggen dattie er ook bij wil
Bier, tieten, onz, en usericonsquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:49 schreef Quir het volgende:
Ik kan wel een simpele header maken als je zegt wat d'r op moet.
Een beetje eigen creativiteit tonen, hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:49 schreef Quir het volgende:
Ik kan wel een simpele header maken als je zegt wat d'r op moet.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bier, tieten, onz, en usericons [ afbeelding ]
Heb je geen man die dat voor je doet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef MLI het volgende:
Verdomme, heb ik dat allemaal gemist terwijl ik stond te stofzuigen.
Kun je het niet alleen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Als Paramnesia ook bij het clubje mag, dan maken we volgende week samen the anthem.
Remlof, je kan er niets tegen beginnen, geef er maar aan toe, kom er gewoon bijquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:58 schreef remlof het volgende:
Wat is dit nu weer voor een zinloos topic? Eén keer 's nachts was leuk, maar dit gaat nergens meer over
En nee, dat is niet mijn manier om te zeggen dat ik er ook bij wil
Singles club krijgt een hele reeks, geen stiefkindjes maken Remlofquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:58 schreef remlof het volgende:
Wat is dit nu weer voor een zinloos topic? Eén keer 's nachts was leuk, maar dit gaat nergens meer over
Jooooooooinnnnnn ussssssssssss, come to the daaaaaaaaaark siiiiiiiiiiidequote:Op zaterdag 8 november 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Remlof, je kan er niets tegen beginnen, geef er maar aan toe, kom er gewoon bij![]()
Het hele idee in één klap verkrompen tot een simpele NB.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:58 schreef remlof het volgende:
[AHU] Aandachtshoeren Unitedquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:01 schreef yvonne het volgende:
Aandachtshoeren.. mooie naam voor een eigen subforum
Ik ben voorquote:
Nee, want jullie mogen een héél subforum, ha!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef timmmmm het volgende:
En net mochten we neit eens een topic van remlof
Waarom denk je dat we dit soort topics bij elkaar in een forum willen vegen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef timmmmm het volgende:
En net mochten we neit eens een topic van remlof
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we dit soort topics bij elkaar in een forum willen vegen?
dat is toch genoeg om het een tof kluppie te maken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:06 schreef cerror het volgende:
Welk kliekje precies Kuub?
Zover ik weet zaten alleen jij en krio in 't kluppie.
De dag dat jij mod wordt..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan wil ik me bij deze wel aanmelden als Mod bij AHU, waar kan ik solliciteren
Mooi, hoelang blijven jullie weg?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:25 schreef Bob-B het volgende:
Naja eigenlijk is mijn echte droom om samen met Brechtje op een catamaran de Caribean door te cruisen.
Wanneer gaan jullie?!quote:
En als ik er niet ben van MLIquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Mooi. Maar van de onderste zin kan ik alleen 'van MLI' lezen.
Ja. Helemaal zelf gedownload en erin gegooid ooit want mooiquote:
Een mooie droomquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Mijn penis glimmend van het vagina-vocht, dát is mooi
Hara en ik maken er wel 40...mits genoeg tijdquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef murp het volgende:
als jullie morgen meer dan 40 leden hebben dan blijft dit topic open, anders gaat ie dicht
succes
Hij is nu al op zn pik getrapt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hara en ik maken er wel 40...mits genoeg tijd
Spelbreker, die beurt die ik je beloofd had kan je dan dus ook op je buik schrijvenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef murp het volgende:
als jullie morgen meer dan 40 leden hebben dan blijft dit topic open, anders gaat ie dicht
succes
Vergelijk mij niet met Murpquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Je bent al even flauw als murp, hara.
neequote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Surprise, surprise. Van morgen naar vandaag. Sluit je dat Single gelul dan ook even?
alsof ooit iemand in een club wil met Harajuku.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Hara, dit cluppie redt het niet als je iedereen gaat wegjagen met vurige middelvingers, of gezeur over i of I
En toch zijn we al bijna op de helft van het tweede topicquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:36 schreef murp het volgende:
[..]
alsof ooit iemand in een club wil met Harajuku._
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En toch zijn we al bijna op de helft van het tweede topic![]()
Je bent gewoon jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |