quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we dit soort topics bij elkaar in een forum willen vegen?
dat is toch genoeg om het een tof kluppie te maken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:06 schreef cerror het volgende:
Welk kliekje precies Kuub?
Zover ik weet zaten alleen jij en krio in 't kluppie.
De dag dat jij mod wordt..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan wil ik me bij deze wel aanmelden als Mod bij AHU, waar kan ik solliciteren
Mooi, hoelang blijven jullie weg?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:25 schreef Bob-B het volgende:
Naja eigenlijk is mijn echte droom om samen met Brechtje op een catamaran de Caribean door te cruisen.
Wanneer gaan jullie?!quote:
En als ik er niet ben van MLIquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Mooi. Maar van de onderste zin kan ik alleen 'van MLI' lezen.
Ja. Helemaal zelf gedownload en erin gegooid ooit want mooiquote:
Een mooie droomquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Mijn penis glimmend van het vagina-vocht, dát is mooi
Hara en ik maken er wel 40...mits genoeg tijdquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef murp het volgende:
als jullie morgen meer dan 40 leden hebben dan blijft dit topic open, anders gaat ie dicht
succes
Hij is nu al op zn pik getrapt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hara en ik maken er wel 40...mits genoeg tijd
Spelbreker, die beurt die ik je beloofd had kan je dan dus ook op je buik schrijvenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef murp het volgende:
als jullie morgen meer dan 40 leden hebben dan blijft dit topic open, anders gaat ie dicht
succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |