DAt doet de voorzitter nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef Bob-B het volgende:
Tevens ga ik u hier bijna verlaten, mevrouw de voorzitter, ik verwacht notulen op m´n PM-mail-hyves-msn
nee, na deze postquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
FAIL
Murp, doe eens alle filmpjes na The Cars door een bushokje tieven
Bepalen van contributie, jaarplan en evenementen. Tevens voorbereiding voor een golf van straatroven door de gehele randstad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, we nemen Drive én Joan Jett
Wat is het volgende agendapunt?
Ik wil geen zigeuners en/of Roemenen in de clubquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bepalen van contributie, jaarplan en evenementen. Tevens voorbereiding voor een golf van straatroven door de gehele randstad.
Ga janken dan, dan sla ik je nog een keer voor je bekquote:
okquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga janken dan, dan sla ik je nog een keer voor je bek
Notulen zijn voor jouquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:01 schreef Quir het volgende:
Ik ben wel erelid voor het aanvoeren van Joan Jett eh?
Vruuuuugah met pezu en sol enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:06 schreef cerror het volgende:
Welk kliekje precies Kuub?
Zover ik weet zaten alleen jij en krio in 't kluppie.
Ohja! Geun idee waar dat volk allemaal rondhangt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Notulen zijn voor jou
[..]
Vruuuuugah met pezu en sol enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |