quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:17 schreef krioro het volgende:
Dan wordt het een one woman kliekje denk ik.
Hushquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:17 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ik vind de titel van het liedje niks
Uiteindelijk kan het niet op tegen deze:quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Do you remember, chalk hearts melting on the playground wall
Ik heb soms momenten van zwakte dus dan luister ik dit soort platen grijs. Plus dat ik altijd radio veronica luister tijdens het lerenquote:
no wai!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:33 schreef murp het volgende:
dump hier je kutfilmpie topic is het geworden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:34 schreef Quir het volgende:
Ja, ik heb toch niks beters te doen.
Mijn laatste poging.
DAt doet de voorzitter nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef Bob-B het volgende:
Tevens ga ik u hier bijna verlaten, mevrouw de voorzitter, ik verwacht notulen op m´n PM-mail-hyves-msn
nee, na deze postquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
FAIL
Murp, doe eens alle filmpjes na The Cars door een bushokje tieven
Bepalen van contributie, jaarplan en evenementen. Tevens voorbereiding voor een golf van straatroven door de gehele randstad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, we nemen Drive én Joan Jett
Wat is het volgende agendapunt?
Ik wil geen zigeuners en/of Roemenen in de clubquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bepalen van contributie, jaarplan en evenementen. Tevens voorbereiding voor een golf van straatroven door de gehele randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |