Dat zal het inderdaad wezen ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:41 schreef Bob-B het volgende:
Das gewoon LS z'n manier om te zeggen dattie er ook bij wil
Bier, tieten, onz, en usericonsquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:49 schreef Quir het volgende:
Ik kan wel een simpele header maken als je zegt wat d'r op moet.
Een beetje eigen creativiteit tonen, hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:49 schreef Quir het volgende:
Ik kan wel een simpele header maken als je zegt wat d'r op moet.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bier, tieten, onz, en usericons [ afbeelding ]
Heb je geen man die dat voor je doet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef MLI het volgende:
Verdomme, heb ik dat allemaal gemist terwijl ik stond te stofzuigen.
Kun je het niet alleen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Als Paramnesia ook bij het clubje mag, dan maken we volgende week samen the anthem.
Remlof, je kan er niets tegen beginnen, geef er maar aan toe, kom er gewoon bijquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:58 schreef remlof het volgende:
Wat is dit nu weer voor een zinloos topic? Eén keer 's nachts was leuk, maar dit gaat nergens meer over
En nee, dat is niet mijn manier om te zeggen dat ik er ook bij wil
Singles club krijgt een hele reeks, geen stiefkindjes maken Remlofquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:58 schreef remlof het volgende:
Wat is dit nu weer voor een zinloos topic? Eén keer 's nachts was leuk, maar dit gaat nergens meer over
Jooooooooinnnnnn ussssssssssss, come to the daaaaaaaaaark siiiiiiiiiiidequote:Op zaterdag 8 november 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Remlof, je kan er niets tegen beginnen, geef er maar aan toe, kom er gewoon bij![]()
Het hele idee in één klap verkrompen tot een simpele NB.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:58 schreef remlof het volgende:
[AHU] Aandachtshoeren Unitedquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:01 schreef yvonne het volgende:
Aandachtshoeren.. mooie naam voor een eigen subforum
Ik ben voorquote:
Nee, want jullie mogen een héél subforum, ha!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef timmmmm het volgende:
En net mochten we neit eens een topic van remlof
Waarom denk je dat we dit soort topics bij elkaar in een forum willen vegen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:17 schreef timmmmm het volgende:
En net mochten we neit eens een topic van remlof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |