Wat nou lummel, ik verkondig per pm dat ik een trol ben en toch neem je me serieus.quote:
Dat je niet serieus genomen wordt. Je kraamt niets dan onzin uit.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:13 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat nou lummel, ik verkondig per pm dat ik een trol ben en toch neem je me serieus.
Gastquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:31 schreef Sackboy het volgende:
Dat je niet serieus genomen wordt. Je kraamt niets dan onzin uit.
Je hebt toch een relkloon à la Beauregard aangemaakt om bepaalde reacties uit te lokken? Als niemand je serieus neemt heeft je poging toch weinig succes gehad dacht ik zo.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
GastIs jouw sarcasme zo bedorven of ben je gewoon een ontzettende mongool?
Ach, ik heb er tenminste één uitgelokt....quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:45 schreef Sackboy het volgende:
Je hebt toch een relkloon à la Beauregard aangemaakt om bepaalde reacties uit te lokken? Als niemand je serieus neemt heeft je poging toch weinig succes gehad dacht ik zo.
Als dat baggertopic van mij (Check mij slim doen, red.) de reactie was waarnaar je opzoek was, tja, dan is je 'missie' geslaagd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ach, ik heb er tenminste één uitgelokt....
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn. #2
Check mij slim doen!
Check mij slim doen
Minder relevant, meer humor:
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Ach, ik wil het niet eens meer doen, het is veel te veel een sleur geworden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als dat baggertopic van mij (Check mij slim doen, red.) de reactie was waarnaar je opzoek was, tja, dan is je 'missie' geslaagd.
Waarom je die drie andere topics linkt is mij niet helemaal duidelijk.
Ben stratenmaker.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:06 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ach, ik wil het niet eens meer doen, het is veel te veel een sleur geworden.
Vertel eens wat over jezelf terwijl ik typ. Wat heb je gedaan knul? LBO?
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:08 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Familie van cheqy misschien?
Nee.quote:Ook Jood zeker?
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:06 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ach, ik wil het niet eens meer doen, het is veel te veel een sleur geworden.
Vertel eens wat over jezelf terwijl ik typ. Wat heb je gedaan knul? LBO?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |