Die lange tekst is niet van mij, daarvoor heb ik een veel te kleine attention span. Godzijdank heeft Louisa.Leka wél een leven.quote:
Ah, je dekt jezelf alvast in. Alsof je zegt:quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Dat was hem, en voor de mentaal belemmerden onder ons (KLB-SC en Sackboy) die tussen de regeltjes door boosheid lezen:
_!
pauperquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:10 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Die lange tekst is niet van mij, daarvoor heb ik een veel te kleine attention span. Godzijdank heeft Louisa.Leka wél een leven.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:10 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Die lange tekst is niet van mij, daarvoor heb ik een veel te kleine attention span. Godzijdank heeft Louisa.Leka wél een leven.
Die spange smaatjes die voorbij flitsen bedoel je?quote:
Ik zit hier gewoon met een neutrale gezichtsuitdrukking hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
Ah, je dekt jezelf alvast in. Alsof je zegt:
1+1=3, en voor de users die gaan zeggen dat ik een fout heb gemaakt:_!
Want je komt wel degelijk erg gefrustreerd over. Maargoed, ik zal het maar opvatten als 'de rellen wat aanwakkeren', iets wat ik alleen maar toejuich![]()
Overigens bedankt dat je mij er altijd expliciet bij noemt, ik voel me vereerd.
Ik heb dat argument allang ontzenuwd, kom eens met iets nieuws.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:26 schreef Louisa.Leka het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart is.
Het is al goed Klautje Nicko, rustig maar, ik geloof je.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:38 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon met een neutrale gezichtsuitdrukking hoor.Cerror had daar ook iets heel moois over getypt, kan ik even niet vinden jammer genoeg. Komt er in ieder geval op neer dat je niets 100% serieus moet nemen.
Neequote:Op zaterdag 8 november 2008 16:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die spange smaatjes die voorbij flitsen bedoel je?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom moest hier in godsnaam een deel 2 van komen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
Het is al goed Klautje Nicko, rustig maar, ik geloof je.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
MAAR WAAROM MOET JE NOU ELK TOPIC VOLBAGGEREN MET JE CYCLOSPORINE?
Kankerknuffelquote:
Het is al goed, Nicko.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:38 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik heb dat argument allang ontzenuwd, kom eens met iets nieuws.
pff niemand neemt mij serieus wat is deze shit ik wou gewoon dat iederen ging lache dit is niet leuk lol...quote:
Ha-ha.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:58 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
pff niemand neemt mij serieus wat is deze shit ik wou gewoon dat iederen ging lache dit is niet leuk lol...
Nee! Relluh!quote:
Gek hè?quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:58 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
pff niemand neemt mij serieus wat is deze shit ik wou gewoon dat iederen ging lache dit is niet leuk lol...
Volgens mij heeft Beauregard al een hele tijd niet meer gepost. Dat zal wel lang wachten worden dan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee! Relluh!
Eens kijken wie er al zijn langsgeweest; Mendeljev, Diederick_Duck en Nickokloon. Dan is het wachten nog op servus_universitas en (wijlen?) Beauregard.. Wie vergeet ik verder nog?
[..]
Gek hè?
Ik vind deel 1 anders best wel vermakelijk om te lezen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom moest hier in godsnaam een deel 2 van komen.
Ik geef je 2 woorden: klonen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee! Relluh!
Eens kijken wie er al zijn langsgeweest; Mendeljev, Diederick_Duck en Nickokloon. Dan is het wachten nog op servus_universitas en (wijlen?) Beauregard.. Wie vergeet ik verder nog?
[..]
Gek hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |