Bij veilig gebruik is er toch geen probleem?quote:Op zondag 9 november 2008 18:19 schreef marcodej het volgende:
Ook inzetten op voorlichting als preventiemiddel. De insteek daarvan moet altijd zijn dat je van drugs af moet blijven, niet hoe je veilig drugs kunt gebruiken. Niet testen op danceparty's, wel voorlichting geven over de gevaren van drugsgebruik.
Edit: ondanks dat die opmerkingen van Fastmatti kant nog wal raken die ik niet in dergelijk gescheld te vervallen, daarvoor mijn excuses.quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Daarbij hebben we gewoon een stok nodig om tuig te slaan, daar kunnen we een verbod heel goed voor gebruiken.
Xcuse me, maar 12 keer minder drugsverslaafden (procentueel gezien natuurlijk) dan in de states, en 2 tot 4 keer minder dan in omringende landen vind ik toch niet bepaald middenmoter.quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
We zijn een middenmoter. Het gedoogbeleid scoort dus niet beter maar ook niet slechter dan de harde aanpak. Daarbij hebben we gewoon een stok nodig om tuig te slaan, daar kunnen we een verbod heel goed voor gebruiken.
Ik kan je vertellen dat ik als vrouw alleen tien keer liever in een coffeeshop even ga chillen dan in een kroeg. Je weet vast wel waarom.quote:Op zondag 9 november 2008 19:00 schreef Hexagon het volgende:
Ach ik ben er als burger zijnde gewoon blij mee. Hypocriet of niet. Nu kan ik gewoon legaal een jointje roken en hoef ik het niet te kopen bij een louche figuur.
En coffeeshops zijn best gezellig, ik ging er vruuger vaak toepen.
Even wat good old sfeermuziekquote:Op zondag 9 november 2008 20:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik als vrouw alleen tien keer liever in een coffeeshop even ga chillen dan in een kroeg. Je weet vast wel waarom.
Dat kan best. Er zijn ook mensen die met 10 biertjes nog best goed auto kunnen rijden.quote:Op zondag 9 november 2008 20:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bij veilig gebruik is er toch geen probleem?
Wat is dit nu weer? Mensen die asociaal gedrag vertonen zijn heel vaak drugsgebruikers. Nu kun je ze aanpakken via hun gedrag, maar dit is vaak niet strafbaar maar wel onwenselijk. Dus is het noodzakelijk ze aan te pakken via de achterdeur. Ik zie niet in wat hier mis mee is.quote:Op zondag 9 november 2008 20:29 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen ben je wat mij betreft meer tuig dan de mensen tegen wie je het wilt gebruiken.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Mensen die asociaal gedrag vertonen zijn heel vaak drugsgebruikers. Nu kun je ze aanpakken via hun gedrag, maar dit is vaak niet strafbaar maar wel onwenselijk. Dus is het noodzakelijk ze aan te pakken via de achterdeur. Ik zie niet in wat hier mis mee is.
Als mensen geen drugs mogen gebruiken dan ook gene alcohol meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Mensen die asociaal gedrag vertonen zijn heel vaak drugsgebruikers. Nu kun je ze aanpakken via hun gedrag, maar dit is vaak niet strafbaar maar wel onwenselijk. Dus is het noodzakelijk ze aan te pakken via de achterdeur. Ik zie niet in wat hier mis mee is.
En geen koffie.quote:Op zondag 9 november 2008 21:18 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Als mensen geen drugs mogen gebruiken dan ook gene alcohol meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Succes met je drugloze leven.quote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef Halcon het volgende:
Er is ook niets mis mee. In tegenstelling tot het gebruiken van drugs: daar is vanalles mis mee!
Ik weet niet of je hiermee bedoelt of ik niet gebruik maar ik gebruik welquote:
Geen drugs is ook geen bestaan als slaaf van je eigen verlangens naar drugs. Prima leventje dus!quote:
Je hebt helemaal gelijk, drugsgebruikers zijn minderwaardige parasieten op de samenleving. Niets meer dan gedrogeerde malariamuggen, die de staat misbruiken om hun dagelijkse fix te scoren. Of nog erger, het zijn van die hautaine artiesten, die op ONZE kosten ONS straatbeeld bederven met allerlei artistieke, zogenaamd verantwóórde onzin. En ondertussen wel maar ongeremd seks hebben met een naald in de arm, hè, dat dan weer wel.quote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
"Hang ´m high" heeft opeens een nieuwe betekenis.quote:Op zondag 9 november 2008 21:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, drugsgebruikers zijn minderwaardige parasieten op de samenleving. Niets meer dan gedrogeerde malariamuggen, die de staat misbruiken om hun dagelijkse fix te scoren. Of nog erger, het zijn van die hautaine artiesten, die op ONZE kosten ONS straatbeeld bederven met allerlei artistieke, zogenaamd verantwóórde onzin. En ondertussen wel maar ongeremd seks hebben met een naald in de arm, hè, dat dan weer wel.
Opknopen dat tuig, dan zijn ze een keer écht high.
Je hebt een punt.quote:Op zondag 9 november 2008 21:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, drugsgebruikers zijn minderwaardige parasieten op de samenleving. Niets meer dan gedrogeerde malariamuggen, die de staat misbruiken om hun dagelijkse fix te scoren. Of nog erger, het zijn van die hautaine artiesten, die op ONZE kosten ONS straatbeeld bederven met allerlei artistieke, zogenaamd verantwóórde onzin. En ondertussen wel maar ongeremd seks hebben met een naald in de arm, hè, dat dan weer wel.
Dude, rook een jointje, daar wordt je rustiger vanquote:Op zondag 9 november 2008 21:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Er is geen relatie tussen asociaal tuig en alcohol en al helemaal niet met koffie. Uiteraard wil dit niet zeggen dat er geen alcoholgebruikers zijn die problemen geven. Echter met drugs is het anders, daar is deze relatie er dus wel.quote:
Jammer dat je het ironisch bedoeld.quote:Op zondag 9 november 2008 21:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er is geen relatie tussen asociaal tuig en alcohol en al helemaal niet met koffie. Uiteraard wil dit niet zeggen dat er geen alcoholgebruikers zijn die problemen geven. Echter met drugs is het anders, daar is deze relatie er dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |