abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:57:18 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_63049547
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Net of de regering zich ook maar een bal van een referendum gaat aantrekken als de uitkomst hun niet zint.
Natuurlijk wel, dan noemen ze het gewoon anders (europese grondwet wordt europese regeling).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63049553
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Leuk voorbeeld dat keukenmest, maar bv een Kalashnikov is verboden in dit land. Guns don't kill people, people kill people.....
Omdat een Kalashinkov bedoelt is om mensen dood te maken, een keukenmes niet. Jij bent niet echt goed met metaforen volgens mij.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_63049555
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het gebruiken van een Kalashnikov is legaal in Nederland. Wel gereguleerd, maar het is legaal. Als jij wilt, mag je er op een schietbaan mee schieten.
Iets zegt me dat als ik nu met een Kalashnikov op straat loop ik aangesproken ga worden door een agent.
pi_63049571
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

De uitkomst zou je moeten aanvaarden natuurlijk, anders heeft een referendum geen zin.
Leuk en aardig in theorie maar absolute faal in de praktijk.
pi_63049573
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom? Als iets toch legaal is kan je dat toch best thuis doen of in je tuin ofzo?
Het is niet legaal.
Niet iedereen heeft een tuin, of een balkon. En niet iedereen vindt dat de buren hoeven te ruiken dat je wiet rookt.
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:58:43 #181
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63049576
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Iets zegt me dat als ik nu met een Kalashnikov op straat loop ik aangesproken ga worden door een agent.
. Probeer het nog eens. Jij hebt het zo graag over coffeeshops verbieden...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63049577
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Omdat een Kalashinkov bedoelt is om mensen dood te maken, een keukenmes niet. Jij bent niet echt goed met metaforen volgens mij.
Met een keukenmes kun je ook iemand doodmaken. Sterker nog: er worden volgens mij in dit land meer mensen gedood met een keukenmes dan met een Kalashnikov.
pi_63049584
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het is niet legaal.
Niet iedereen heeft een tuin, of een balkon. En niet iedereen vindt dat de buren hoeven te ruiken dat je wiet rookt.
Whahaha. Ik vind het geweldig. Allemaal de mond vol over legaliseren, maar thuis durven ze er niet eens eentje op te steken. Stel dat pappie en mammie het te weten komen of de buren...............................
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:59:50 #184
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63049586
!11!!!

Goed mensen, ik ga wat nuttigs doen. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63049591
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Leuk en aardig in theorie maar absolute faal in de praktijk.
Want? Het is geen goede zaak dat de bevolking er over beslist...?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 november 2008 @ 11:00:05 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_63049594
Maar goed, omdat twee coffeeshops de fout in gaan en daarom dicht gaan blijkt het failliet van het gedoogbbeleid en moet ALLE coffeeshops dicht?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:00:14 #187
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63049596
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Legaliseren is in die zin ook dictatuur van een minderheid of meerderheid. Zo is het met alles zo. Een kabinet is ook de dictatuur van een bijeengeraapte meerderheid.

Er zijn weinig maatregelen waar je een 100% score mee gaat behalen.
Nee, want legalisatie betekend niet dat niet-gebruikers gedwongen worden om drugs te gebruiken.

Die 100% score is idd een illusie. De enigste oplossing is om zoveel mogelijk zaken door het individu zelf te laten beslissen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63049601
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met een keukenmes kun je ook iemand doodmaken. Sterker nog: er worden volgens mij in dit land meer mensen gedood met een keukenmes dan met een Kalashnikov.
Daar gaat het niet om, het is verboden omdat het gemaakt is om mensen dood te maken, een keuken mes KAN je dood maken maar is er niet voor gemaakt derhalve is het ook niet verboden. Een drugs analogie, snap je?
pi_63049602
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef Yildiz het volgende:

[..]

. Probeer het nog eens. Jij hebt het zo graag over coffeeshops verbieden...
Kom jij eens met argumenten. Eentje maar!
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:01:04 #190
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_63049610
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom? Als iets toch legaal is kan je dat toch best thuis doen of in je tuin ofzo?
En wie zegt dat mensen dat niet doen? Ik rook bijna iedere dag een jointje!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:01:09 #191
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_63049612
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Doe maar eens 'n bron waaruit blijkt dat het roken van wiet niet schadelijk is voor de gezondheid.
Het probleem in discussies over drugs is altijd dat er mensen als jij aan meedoen die de simpelste basis van dit soort zaken nog niet machtig zijn, maar menen toch een bijdrage te moeten leveren.

Voor de duidelijkheid: alles wat je eet en de lucht die je inademt is dan wel nodig om in leven te blijven, het vertegenwoordigt aan de andere kant ook schade door vrije radicalen. Het is met ratten al bewezen dat niet eten eigenlijk gezonder is, hetgeen ons brengt op het feit dat we allemaal uitzonderlijk onverantwoord bezig zijn door niet dagelijks astronautenvoer te eten.

Als je over gezondheid wil praten zul je eerst je zwart/wit bril af moeten zetten.

Het is nl niet relevant of drugs gezond of ongezond zijn. Het gaat er om dat een hoop mensen plezier beleven aan een breed scala aan drugs. Dat die verboden zijn is al niet handig. Maar in een land als NL het gedoogbeleid vervangen door een totaalverbod doet geen recht aan de feitelijke realiteit waarin zelfs onze christelijke medemens zich begeeft.

Het is één grote klucht die met de feiten over gebruik, gezondheid en criminaliteit niets te maken heeft.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_63049614
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, het is verboden omdat het gemaakt is om mensen dood te maken, een keuken mes KAN je dood maken maar is er niet voor gemaakt derhalve is het ook niet verboden. Een drugs analogie, snap je?
Goed, dan de honkbalknuppel als voorbeeld.

Waar zijn drugs dan voor bedoeld?
pi_63049618
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Want? Het is geen goede zaak dat de bevolking er over beslist...?
Het is een hele goede zaak als het zou werken, het laatste referendum wat hier gehouden was dat werd door de regering ook aan de kant geschoven omdat de uitkomst hun niet zinde.
pi_63049625
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef maniack28 het volgende:

[..]

En wie zegt dat mensen dat niet doen? Ik rook bijna iedere dag een jointje!
Lees dit topic maar eens door dan weet je wel beter!
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:01:54 #195
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_63049629
@ Halcon: Noem eens een land op waarin met succes hard word opgetreden tegen softdrugs.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_63049636
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is een hele goede zaak als het zou werken, het laatste referendum wat hier gehouden was dat werd door de regering ook aan de kant geschoven omdat de uitkomst hun niet zinde.
Daarom schreef ik ook dat men de uitkomst gewoon moet accepteren.
pi_63049653
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef -Techno- het volgende:
@ Halcon: Noem eens een land op waarin met succes hard word opgetreden tegen softdrugs.
Singapore bijvoorbeeld
pi_63049656
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Whahaha. Ik vind het geweldig. Allemaal de mond vol over legaliseren, maar thuis durven ze er niet eens eentje op te steken. Stel dat pappie en mammie het te weten komen of de buren...............................
Het is niet algemeen geaccepteerd, zeker niet onder oudere mensen. Maar daarom hoef je het nog niet te laten.
pi_63049660
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Goed, dan de honkbalknuppel als voorbeeld.

Waar zijn drugs dan voor bedoeld?
Recreatie.
pi_63049667
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het probleem in discussies over drugs is altijd dat er mensen als jij aan meedoen die de simpelste basis van dit soort zaken nog niet machtig zijn, maar menen toch een bijdrage te moeten leveren.

Voor de duidelijkheid: alles wat je eet en de lucht die je inademt is dan wel nodig om in leven te blijven, het vertegenwoordigt aan de andere kant ook schade door vrije radicalen. Het is met ratten al bewezen dat niet eten eigenlijk gezonder is, hetgeen ons brengt op het feit dat we allemaal uitzonderlijk onverantwoord bezig zijn door niet dagelijks astronautenvoer te eten.

Als je over gezondheid wil praten zul je eerst je zwart/wit bril op moeten zetten
Argumentum ad hominem is nooit een zinnige bijdrage aan de discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')