Natuurlijk wel, dan noemen ze het gewoon anders (europese grondwet wordt europese regeling).quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net of de regering zich ook maar een bal van een referendum gaat aantrekken als de uitkomst hun niet zint.
Omdat een Kalashinkov bedoelt is om mensen dood te maken, een keukenmes niet. Jij bent niet echt goed met metaforen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld dat keukenmest, maar bv een Kalashnikov is verboden in dit land. Guns don't kill people, people kill people.....
Iets zegt me dat als ik nu met een Kalashnikov op straat loop ik aangesproken ga worden door een agent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het gebruiken van een Kalashnikov is legaal in Nederland. Wel gereguleerd, maar het is legaal. Als jij wilt, mag je er op een schietbaan mee schieten.
Leuk en aardig in theorie maar absolute faal in de praktijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
De uitkomst zou je moeten aanvaarden natuurlijk, anders heeft een referendum geen zin.
Het is niet legaal.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Als iets toch legaal is kan je dat toch best thuis doen of in je tuin ofzo?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets zegt me dat als ik nu met een Kalashnikov op straat loop ik aangesproken ga worden door een agent.
Met een keukenmes kun je ook iemand doodmaken. Sterker nog: er worden volgens mij in dit land meer mensen gedood met een keukenmes dan met een Kalashnikov.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat een Kalashinkov bedoelt is om mensen dood te maken, een keukenmes niet. Jij bent niet echt goed met metaforen volgens mij.
Whahaha. Ik vind het geweldig. Allemaal de mond vol over legaliseren, maar thuis durven ze er niet eens eentje op te steken. Stel dat pappie en mammie het te weten komen of de buren...............................quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is niet legaal.
Niet iedereen heeft een tuin, of een balkon. En niet iedereen vindt dat de buren hoeven te ruiken dat je wiet rookt.
Want? Het is geen goede zaak dat de bevolking er over beslist...?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk en aardig in theorie maar absolute faal in de praktijk.
Nee, want legalisatie betekend niet dat niet-gebruikers gedwongen worden om drugs te gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Legaliseren is in die zin ook dictatuur van een minderheid of meerderheid. Zo is het met alles zo. Een kabinet is ook de dictatuur van een bijeengeraapte meerderheid.
Er zijn weinig maatregelen waar je een 100% score mee gaat behalen.
Daar gaat het niet om, het is verboden omdat het gemaakt is om mensen dood te maken, een keuken mes KAN je dood maken maar is er niet voor gemaakt derhalve is het ook niet verboden. Een drugs analogie, snap je?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met een keukenmes kun je ook iemand doodmaken. Sterker nog: er worden volgens mij in dit land meer mensen gedood met een keukenmes dan met een Kalashnikov.
Kom jij eens met argumenten. Eentje maar!quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]. Probeer het nog eens. Jij hebt het zo graag over coffeeshops verbieden...
En wie zegt dat mensen dat niet doen? Ik rook bijna iedere dag een jointje!quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom? Als iets toch legaal is kan je dat toch best thuis doen of in je tuin ofzo?
Het probleem in discussies over drugs is altijd dat er mensen als jij aan meedoen die de simpelste basis van dit soort zaken nog niet machtig zijn, maar menen toch een bijdrage te moeten leveren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe maar eens 'n bron waaruit blijkt dat het roken van wiet niet schadelijk is voor de gezondheid.
Goed, dan de honkbalknuppel als voorbeeld.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is verboden omdat het gemaakt is om mensen dood te maken, een keuken mes KAN je dood maken maar is er niet voor gemaakt derhalve is het ook niet verboden. Een drugs analogie, snap je?
Het is een hele goede zaak als het zou werken, het laatste referendum wat hier gehouden was dat werd door de regering ook aan de kant geschoven omdat de uitkomst hun niet zinde.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want? Het is geen goede zaak dat de bevolking er over beslist...?
Lees dit topic maar eens door dan weet je wel beter!quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En wie zegt dat mensen dat niet doen? Ik rook bijna iedere dag een jointje!
Daarom schreef ik ook dat men de uitkomst gewoon moet accepteren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een hele goede zaak als het zou werken, het laatste referendum wat hier gehouden was dat werd door de regering ook aan de kant geschoven omdat de uitkomst hun niet zinde.
Singapore bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef -Techno- het volgende:
@ Halcon: Noem eens een land op waarin met succes hard word opgetreden tegen softdrugs.
Het is niet algemeen geaccepteerd, zeker niet onder oudere mensen. Maar daarom hoef je het nog niet te laten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Whahaha. Ik vind het geweldig. Allemaal de mond vol over legaliseren, maar thuis durven ze er niet eens eentje op te steken. Stel dat pappie en mammie het te weten komen of de buren...............................
Recreatie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed, dan de honkbalknuppel als voorbeeld.
Waar zijn drugs dan voor bedoeld?
Argumentum ad hominem is nooit een zinnige bijdrage aan de discussie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het probleem in discussies over drugs is altijd dat er mensen als jij aan meedoen die de simpelste basis van dit soort zaken nog niet machtig zijn, maar menen toch een bijdrage te moeten leveren.
Voor de duidelijkheid: alles wat je eet en de lucht die je inademt is dan wel nodig om in leven te blijven, het vertegenwoordigt aan de andere kant ook schade door vrije radicalen. Het is met ratten al bewezen dat niet eten eigenlijk gezonder is, hetgeen ons brengt op het feit dat we allemaal uitzonderlijk onverantwoord bezig zijn door niet dagelijks astronautenvoer te eten.
Als je over gezondheid wil praten zul je eerst je zwart/wit bril op moeten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |