quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef JJH het volgende:
Opgestaan
Ontbeten
Gedoucht
Gewerkt (1,5u eerder vrij!)
Boodschappen gedaan
Eten gemaakt en gegeten
TV kijken/Internetten
Slapen
Viel Spass!!quote:morgen om 9 uur opstaan, ontbijten en op vakantie naar Duitsland
Ik ook. En 2005 ook nog geloof ikquote:Op zondag 9 november 2008 19:17 schreef AngerManagement het volgende:
Ik moet nog vanaf 2004 belasting terugvragen
Dat dus niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:45 schreef JJH het volgende:
Heerlijk uitgeslapen
ff douchen
ontbijten
boodschappen
beetje internetten
Eten
Werken
Slapen
Heb deze week nachtdienst, met 2 dagen vrij ertussendoor. Schiet niet echt op, vooral omdat je hele bioritme alsnog op z'n kop ligt. Vannacht niet geslapen, Vanavond weer wel denk ik en dan lekker doorknallen naar zaterdagmiddag een uurtje of drie. Zaterdagnacht weer werken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:20 schreef draculettetje het volgende:
ha ha hebben we ook nog ong hetzelfde programma!
niks dus eigenlijk
daar hebben we dan gelukkig niet hetzelfde programma inquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb deze week nachtdienst, met 2 dagen vrij ertussendoor. Schiet niet echt op, vooral omdat je hele bioritme alsnog op z'n kop ligt. Vannacht niet geslapen, Vanavond weer wel denk ik en dan lekker doorknallen naar zaterdagmiddag een uurtje of drie. Zaterdagnacht weer werken.
Ik wist het vantevoren, en heb er verder geen problemen mee, maar 5 stuks achter elkaar is gewoon wel wat makkelijker.quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar hebben we dan gelukkig niet hetzelfde programma in
nu al treinvertraging?quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uit bed gerold, fiets gestapt, naar station gefietst, trein vertraging, trein weer uit, beetje werken, even eten bij ouders, trein weer in, hopen op geen vertraging, op de fiets naar dinnetje, slapen, en nieuwe dag.
ja, machinist lag nog in z'n bedquote:
vervelend maar toch moest ik lachenquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ja, machinist lag nog in z'n bed
ik kon er ook wel om lachen, maar goed het blijft knap om de eerste trein van vandaag gelijk met vertraging te laten vertrekken. Ach, vanavond mag ik weer 2uurtjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vervelend maar toch moest ik lachen
Straks lekker ontbijtenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:20 schreef JJH het volgende:
Uitgeslapen
Ontbeten
Gedoucht
Even met een vriend wat motorzaken bezocht en besloten om tempo te maken met mijn motorrijbewijs.
ff Gegamed en fok gecheckt
Eten
ff TV kijken
Werken
Slapen
quote:Zeg hier allemaal wat je moet / gaat doen #8
Sommige mensen zijn echt stom.quote:opgestaan
gedouched
gegeten
naar school geweest
met vriend gebeld
boodschappen gedaan
eten gekookt
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:18 schreef Urquhart het volgende:
Opgestaan
Gedouched
Gegeten
Koffie gedronken
Beetje internetten
Trein/bus pakken
Eten
Beetje internetten/tv kijken
Slapen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
Ik moet voor maandag 3 presentaties af zien te krijgen
Daar gaat m'n weekend
quote:Op zondag 7 december 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
vandaag de hond weer ophalen en lekker rustig laatste vakantiedag vieren
vooral bijkomen van het vliegen
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:54 schreef Qwea het volgende:
Gebak eten
Geslaagd
Ooh en hondje laten plassen
ATWT loeren
Eten (soep. Ik is zo misselijk)
mn kerel aan het werk schoppen met een foto
Bestelling herinnering op linnen plaatsen
Snurken
gaan we samen naar de fysioquote:Op donderdag 18 december 2008 08:38 schreef vamperotica het volgende:
dokter bellen voor kind met oorpijn
fysio
oma bellen
ik moet pas om 18.30quote:Op donderdag 18 december 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we samen naar de fysio![]()
welk kind
Geloof dat ik vier nachten heb doorgehaald, weet het geeneens zeker.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:50 schreef Sylvana het volgende:
opgestaan
gegeten
gedouched
computeren
naar schoonouders toe
slapen
@JJH: Hier hetzelfde, 6 dagen niks anders gekeken dan Serious Request, nou idd beetje aan het afkicken
Nou idd. ben nu nog verrot.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef JJH het volgende:
Geslapen
Gewerkt
Gegeten
Slapen.
En verder mijn normale leven weer oppakken.Serious Request heeft er een beetje een rommeltje van gemaakt.
Die beer ziet jou wel vaak op een dag zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:24 schreef Qwea het volgende:
Boodschappen doen
Over de markt
Shoppen
Langs schoonouders
Baloe uitlaten
Eten maken
Eten
Baloe uitlaten
Langs vrienden / langs de radio studio
Langs de buren c.q vrienden
Baloe uitlaten
De stad in met zn 4'en
Baloe uitlaten
Snurken
Beer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:56 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die beer ziet jou wel vaak op een dag zeg
je bent nog steeds up to date!quote:Op maandag 29 december 2008 16:29 schreef Beauregard het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Nog ingrijpende veranderingen in jullie leven waardoor het dagprogramma ineens afwijkt van eerder?
sex is vies! je weetsquote:Op maandag 29 december 2008 16:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus er is nog steeds niemand die neukt? Apart. Maar 't zal dan wel.
thnxquote:Op zondag 4 januari 2009 14:06 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Beetje laat maar toch, gefeli !
je hebt in dit topic gepost!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |