Heb deze week nachtdienst, met 2 dagen vrij ertussendoor. Schiet niet echt op, vooral omdat je hele bioritme alsnog op z'n kop ligt. Vannacht niet geslapen, Vanavond weer wel denk ik en dan lekker doorknallen naar zaterdagmiddag een uurtje of drie. Zaterdagnacht weer werken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:20 schreef draculettetje het volgende:
ha ha hebben we ook nog ong hetzelfde programma!
niks dus eigenlijk
daar hebben we dan gelukkig niet hetzelfde programma inquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb deze week nachtdienst, met 2 dagen vrij ertussendoor. Schiet niet echt op, vooral omdat je hele bioritme alsnog op z'n kop ligt. Vannacht niet geslapen, Vanavond weer wel denk ik en dan lekker doorknallen naar zaterdagmiddag een uurtje of drie. Zaterdagnacht weer werken.
Ik wist het vantevoren, en heb er verder geen problemen mee, maar 5 stuks achter elkaar is gewoon wel wat makkelijker.quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar hebben we dan gelukkig niet hetzelfde programma in
nu al treinvertraging?quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uit bed gerold, fiets gestapt, naar station gefietst, trein vertraging, trein weer uit, beetje werken, even eten bij ouders, trein weer in, hopen op geen vertraging, op de fiets naar dinnetje, slapen, en nieuwe dag.
ja, machinist lag nog in z'n bedquote:
vervelend maar toch moest ik lachenquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ja, machinist lag nog in z'n bed
ik kon er ook wel om lachen, maar goed het blijft knap om de eerste trein van vandaag gelijk met vertraging te laten vertrekken. Ach, vanavond mag ik weer 2uurtjesquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vervelend maar toch moest ik lachen
Straks lekker ontbijtenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:20 schreef JJH het volgende:
Uitgeslapen
Ontbeten
Gedoucht
Even met een vriend wat motorzaken bezocht en besloten om tempo te maken met mijn motorrijbewijs.
ff Gegamed en fok gecheckt
Eten
ff TV kijken
Werken
Slapen
quote:Zeg hier allemaal wat je moet / gaat doen #8
Sommige mensen zijn echt stom.quote:opgestaan
gedouched
gegeten
naar school geweest
met vriend gebeld
boodschappen gedaan