EndWar is daar ook in de aanbieding he? Ik heb mijn order bij dvdboxoffice.com afgezegd omdat het 14+ dagen kan duren voordat ze hem versturen... Voor ¤10 meer kan ik hem dan net zo goed hier in NL kopen i.p.v. via VGP.ca.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:03 schreef merino het volgende:
die zal ik volgend weekend helemaal kapot gaan spelen
vandaag Valkyria Chronicles ontvangen en bij de mediamarkt LittleBigPlanet gehaald. Geen zin om daar weer 2 weken met verzending uit buitenland op te moeten wachten...
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog gezocht had naar EndWar maar hem niet had zien staan op 1 versie na die bij een baliemedewerker lag. Heb dus ook niet gezien hoe duur hij was maar veel van de nieuwe spellen bij mediamarkt kosten 55 euro.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
EndWar is daar ook in de aanbieding he? Ik hb mijn order bij dvdboxoffice.com afgezegdr omdat het 14+ dagen kan duren voordat ze hem versturen... Voor ¤10 meer kan ik hem dan net zo goed hier in NL kopen i.p.v. via VGP.ca.
TV Cybje Pquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
tvp
Je bedoelt een nieuw topic openen als je de laatste bent?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Rakotto kent de regels blijkbaar niet?
Ach elke batterij gaat naar de klote. Gaan wel een paar jaar over heen denk ik hoor en als ze niet meer werken, dan koop je gewoon een lange USB kabel en dan speel je maar niet wireless, als je geen geld hebt voor nieuwe controllers. Zou me er nie zo druk om maken, geldt voor alles met batterijen... laptops, gsm's, Nintendo DS, oplaadbare batterijen, videocamera etc. Ok, bij laptops, gsm's en een videocamera is het wel spul wat je los kan koppelen, maar je zult toch een nieuwe accu moeten kopen van soms ook tientallen euro's.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zit het met de controllers en het opladen daarvan!?
Ik had ergens gelezen dat ze na verloop van tijd 'dood' gaan, en dat je dan dus nieuwe moet kopen, omdat je geen batterijen enzo kunt vervangen!?
Laadt de controller ook op wanneer de PS3 op stand-by staat?
RTFM!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:31 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zit het met de controllers en het opladen daarvan!?
Ik had ergens gelezen dat ze na verloop van tijd 'dood' gaan, en dat je dan dus nieuwe moet kopen, omdat je geen batterijen enzo kunt vervangen!?
Laadt de controller ook op wanneer de PS3 op stand-by staat?
Shooters:quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:31 schreef Remake het volgende:
Weet iemand een game die met 2 controllers multiplayer is?
Alles is online tegenwoordig,
de enige game die ik kan bedenken, en ook een beetje pick up and play is is LBP.
Suggesties? Alle genres mogen...
* of is er een lijst ergens met 2 speler games * ?
Thanksquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
RTFM!![]()
Zelfs in de handleiding staat hoe de controller open te maken is om de batterij te vervangen, mocht je dat willen. Anders zou het zo zijn dat die door Sony ge-serviced zou worden, maar of dat nog steeds zo is.....
(geen zin om de handleiding erbij te pakken)...
Volgens mij kan je die gewoon terug sturen naar sony, tenzij je hem opzettelijk tegen de muur hebt gegooid ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn DS3 is stuk![]()
Morgen even een nieuwe halen.
Call of Duty 4 kan je ook splitscreenenquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Shooters:
Rainbow Six Vegas 1 & 2
Resistance: FOM 1 & 2
.....
Untold Legends: Dark Kingdom
en vast nog wel een stapeltje...
quote:Konami Q2,2009 report. MGS4 sells 4.33 million units worldwide
Konami has released their fiscal report for the second quarter of 2008 ending on 30th September. Konami has sold 400,000 copies of MGS4 during the 3 month quarter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |