Nou euhh Bjork, Trentemoller, Army of Lovers, Kate Bush, Depeche Mode, Aphex Twin enz.quote:
wat is dat voor kattengejank?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral Bjork schijnen mensen verschrikkelijk te vinden.
Kate Bush en Depeche Mode zijn zeer oke.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou euhh Bjork, Trentemoller, Army of Lovers, Kate Bush, Depeche Mode, Aphex Twin enz..
Oh en nog veel losse nummers ofc.
Wel een kwalitatief hoogstaand topic I have to say.
Oh en af en toe heb ik van die buien dat ik niks wil horen behalve de Dire Straits, Guns n Roses en Led Zeppelinquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
In het echt vinden mensen over het algemeen dat ik goede muziek luister, maar op Fok word ik soms gepest![]()
[ afbeelding ]JAJAJA JULLIE WILLEN VRAGEN WAT IK LUISTER MAAR IK BEN JULLIE VOOR!!!!!!![ afbeelding ]
De artiesten die ik het meest luister zijn John Legend, Robin Thicke, Stevie Wonder, Jack Johnson, Jason Mraz en Matt Costa. Maar ik hou aan de andere kant ook van de Gym Class Heroes, Hellogoodbye, Chris Brown, T-Pain, The Isley Brothers en Lyfe Jennings. Om het allemaal nog erger te maken luister ik ook naar rap, met name Nas, maar ook naar reggaeton.
Ik luister soms ook naar Jack Johnson.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
In het echt vinden mensen over het algemeen dat ik goede muziek luister, maar op Fok word ik soms gepest![]()
[ afbeelding ]JAJAJA JULLIE WILLEN VRAGEN WAT IK LUISTER MAAR IK BEN JULLIE VOOR!!!!!!![ afbeelding ]
De artiesten die ik het meest luister zijn John Legend, Robin Thicke, Stevie Wonder, Jack Johnson, Jason Mraz en Matt Costa. Maar ik hou aan de andere kant ook van de Gym Class Heroes, Hellogoodbye, Chris Brown, T-Pain, The Isley Brothers en Lyfe Jennings. Om het allemaal nog erger te maken luister ik ook naar rap, met name Nas, maar ook naar reggaeton.
Dat is ook 'raar', aangezien het niet veel voor komt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Zotheid het volgende:
Net als dat mensen het raar vinden dat ik, als iemand van 20, naar klassiek luister.
Meestal moet muziek ook groeien, ik vind ook niet alles na de eerste keer luisteren geweldig, een paar luisterbeurten later daarentegen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
Nu OT: wel een beetje herkenbaar; soms heb je idd echt zo'n nummer waarvan je je het NIET kunt voorstellen dat iemand het NIET vet vindt. Wanneer je dat nummer dan per MP3 ofzo opstuurt, krijg je toch je grote verbazing: "jaaa klinkt wel ok" ofzo te horen.
Mij verbaasd het vrij weinig dat mensen van smaak verschillenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
Nu OT: wel een beetje herkenbaar; soms heb je idd echt zo'n nummer waarvan je je het NIET kunt voorstellen dat iemand het NIET vet vindt. Wanneer je dat nummer dan per MP3 ofzo opstuurt, krijg je toch je grote verbazing: "jaaa klinkt wel ok" ofzo te horen.
Daar noem je me ook een bak kutmuziek zegquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
Helaas.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is ook 'raar', aangezien het niet veel voor komt.
Dat wil niet zeggen dat anderen dat ook willen/kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helaas.
Mensen zouden eens wat meer moeite voor muziek moeten doen. Ik kan intens genieten van een stuk van bijvoorbeeld Bach.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Daar noem je me ook een bak kutmuziek zegOp Nas na dan, die gaat nog.
Dit inderdaad. Maar het ligt vaak aan jezelf. Als je het nummer een jaar later terug luistert vraag je je dan vaak af hoe je dat ooit zo bijzonder hebt kunnen vinden. Dan vind je het zelf ook 'wel ok'.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
Klopt. Andersom kan ook; een nummer wat je eerst 'wel ok' vindt, ga je meer waarderen omdat iedereen er lyrisch over is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar het ligt vaak aan jezelf. Als je het nummer een jaar later terug luistert vraag je je dan vaak af hoe je dat ooit zo bijzonder hebt kunnen vinden. Dan vind je het zelf ook 'wel ok'.
Dan is er ook een groot verschil tussen mensen in het echt en hier. Hier krijg je 1000 views en 100 reacties, in het echt ken je 30 mensen dus vanzelf dat smaak meer samen valt in het echt. Sowieso in het echt dat je mensen tegenkomt op dezelfde golflengte. Op internet is het al snel een mengelmoes. De een is gothic, de ander Rap-fanaat en weer een andere metal-head of Frans Bauer fan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
In het echt vindt denk ik 90% van de mensen die ik ken John Legend goed, hier 3% ofzo
Natuurlijk, maar dat betekend niet dat er bijvoorbeeld tijdens ckv op school geen aandacht aan besteed hoeft te worden. Ik moest tijdens ckv naar een commerciele film, doe in plaats van dat dan een concert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat anderen dat ook willen/kunnen.
Grappig, heb net z'n nieuwe single opstaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
In het echt vindt denk ik 90% van de mensen die ik ken John Legend goed, hier 3% ofzo
Ik vind dat een beetje onzin. Wie bepaald wat cultuur is? In sommige kringen zullen ze Johnny Jordaan en Hazes als cultuur zien, in andere kringen klassieke muziek.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat betekend niet dat er bijvoorbeeld tijdens ckv op school geen aandacht aan besteed hoeft te worden. Ik moest tijdens ckv naar een commerciele film, doe in plaats van dat dan een concert.
Als je er nooit in aanraking mee komt is de kans dat je het gaat waarderen ook een stuk kleiner. Iets met de boer en eten.
Raar is het totaal niet. Gewoon een kwestie van smaak. Dat weet jij natuurlijk zelf ook wel. Ook ik kan sommige klassieke stukken erg goed waarderen terwijl ik 26 ben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Zotheid het volgende:
Net als dat mensen het raar vinden dat ik, als iemand van 20, naar klassiek luister.
Ik heb dat in het verleden ook zo veel geluisterdquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef julian6 het volgende:
Kan ook echt niet snappen dat mijn klasgenootjes hardcore geen goede muziek vinden![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef julian6 het volgende:
Kan ook echt niet snappen dat mijn klasgenootjes hardcore geen goede muziek vinden![]()
De meeste kinderen die op de middelbare school zitten krijgen een Hazes en een Sensation wel mee tijdens het uitgaan in de kroeg of discotheek oid. Ik doelde er juist op om daar ruimte te maken voor een cultuur waarmee jongeren normaliter niet mee in aanraking komen, net als dat er tijdens levensbeschouwing ruimte is voor geloven waar we tegenwoordig niks meer me te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje onzin. Wie bepaald wat cultuur is? In sommige kringen zullen ze Johnny Jordaan en Hazes als cultuur zien, in andere kringen klassieke muziek.
Ze gaan toch ook niet iedereen verplicht naar Sensation sturen om de 'hedendaagse jongerencultuur' te leren kennen?
Ik vind het toch belangrijker dat die kinderen leren spellen en rekenen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De meeste kinderen die op de middelbare school zitten krijgen een Hazes en een Sensation wel mee tijdens het uitgaan in de kroeg of discotheek oid. Ik doelde er juist op om daar ruimte te maken voor een cultuur waarmee jongeren normaliter niet mee in aanraking komen, net als dat er tijdens levensbeschouwing ruimte is voor geloven waar we tegenwoordig niks meer me te maken hebben.
Zoiets krijg je dan ook alleen mee in je jeugd waarna je dat dan ook wel een tijdje leuk zal vinden. Althans dat geld voor de meeste jeugd. Na een tijdje zoekt iedereen zijn eigen weg wat muziek smaak betreft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De meeste kinderen die op de middelbare school zitten krijgen een Hazes en een Sensation wel mee tijdens het uitgaan in de kroeg of discotheek oid. Ik doelde er juist op om daar ruimte te maken voor een cultuur waarmee jongeren normaliter niet mee in aanraking komen, net als dat er tijdens levensbeschouwing ruimte is voor geloven waar we tegenwoordig niks meer me te maken hebben.
Ik vind het jammer dat men het als iets oudbolligs ziet. Het is verder niet aan mij om te oordelen of het mooi is of niet, maar ik ben wel van mening dat het het is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Raar is het totaal niet. Gewoon een kwestie van smaak. Dat weet jij natuurlijk zelf ook wel. Ook ik kan sommige klassieke stukken erg goed waarderen terwijl ik 26 ben.
Dat moet ik nog steeds een keer gaan ontdekken. Denk dat 't me wel goed bevalt aangezien ik haar bij mijn last.fm (ik heb een last.fm hihiquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Kate Bush en Depeche Mode zijn zeer oke.
Wat vind u van Tori Amos?
Colorsquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet ik nog steeds een keer gaan ontdekken. Denk dat 't me wel goed bevalt aangezien ik haar bij mijn last.fm (ik heb een last.fm hihi) steeds als aanbeveling krijg.
Ik vind cornflake girl iig fantastisch. Heb je nog aanbevelingen qua nummers?
Rockquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Weer zo'n heerlijk voorspelbaar topic waar iedereen zijn muzieksmaak gaat opsommen en dat over nog een pagina of 2 erover gaat of electronische muziek echtere muziek is dan metal omdat het niet op echte instrumenten is gespeeld
Hehe ja ik had wel iets inhoudelijkers verwacht jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Weer zo'n heerlijk voorspelbaar topic waar iedereen zijn muzieksmaak gaat opsommen en dat over nog een pagina of 2 erover gaat of electronische muziek echtere muziek is dan metal omdat het niet op echte instrumenten is gespeeld
Jouw wereldje bestaat alleen uit Fok?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom luisteren ECHT alleen Fokkers hiernaar?
welke fokkert luistert hier nog meer naar dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:34 schreef On het volgende:
Tof dat je Aphex Twin enzo luistert maar waarom heb je een plaatje van Bill van Tokio Hotel die een hartje met zijn handen maakt in je profiel?
Dan ben je doofquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:40 schreef Allure_ het volgende:
En als je nou (bijna) alle muziekstijlen wel kunt waarderen? Wat voor filosofische gedachtengangen hou je er dan in hemelsnaam op na?
niets boeiends dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou euhh Bjork, Trentemoller, Army of Lovers, Kate Bush, Depeche Mode, Aphex Twin enz..
Wel een kwalitatief hoogstaand topic I have to say.
Dan heb je 1001 gespleten persoonlijkhedenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:40 schreef Allure_ het volgende:
En als je nou (bijna) alle muziekstijlen wel kunt waarderen? Wat voor filosofische gedachtengangen hou je er dan in hemelsnaam op na?
Dan ben je een ruimdenkend, vooruitstrevend persoon in theorie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:40 schreef Allure_ het volgende:
Dat doen Fokkers niet, alleen metalfans hebben altijd de neiging hun herrie overal te promotenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Verkapte poging tot humor lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:34 schreef On het volgende:
Tof dat je Aphex Twin enzo luistert maar waarom heb je een plaatje van Bill van Tokio Hotel die een hartje met zijn handen maakt in je profiel?
Hehe idd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doen Fokkers niet, alleen metalfans hebben altijd de neiging hun herrie overal te promoten. Wat wel gek is, want als het populair wordt dan luisteren ze het niet meer omdat iedereen het luistert
.
Gellukig heb ik nooit last van negers / b-Marokkanen die hun lieftallige rap of hardcore of noem maar op lekker zacht op hebben staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doen Fokkers niet, alleen metalfans hebben altijd de neiging hun herrie overal te promoten. Wat wel gek is, want als het populair wordt dan luisteren ze het niet meer omdat iedereen het luistert
.
Ik zie hier nauwelijks dergelijke linkjes staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gellukig heb ik nooit last van negers / b-Marokkanen die hun lieftallige rap of hardcore of noem maar op lekker zacht op hebben staan.
Laat me raden? Je broertje vermaakt zich nu met een leuke chick of vrienden, terwijl jij op Fok zit?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:09 schreef Synthesist het volgende:
Mijn broertje luistert hiphop, rap, r&b
zwoele jankerige negerstemmen, dan wel krakerige spaanse strotten die niet onderdoen voor het geluid voortkomend uit een zweterige anus.
Gewoon kutmuziek dus
Ik heb het nooit over linkjes gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zie hier nauwelijks dergelijke linkjes staan.
Niet dat het er toe doet wat ik doe.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Laat me raden? Je broertje vermaakt zich nu met een leuke chick of vrienden, terwijl jij op Fok zit?
Metal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:13 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Niet dat het er toe doet wat ik doe.
Maar nee, ik moet vannacht werken
Ontopic
Top.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Jullie blijven hier massaal komen, dus ja.
Bjork.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:33 schreef mafkees01 het volgende:
Topic openen en geen eigen muziekstyle definieeren
Wat pas goede artiesten/dj's zijn:
Technoboy
Daniele mondello
Alphatwins
Zatox
Tatanka
Brennan Heart
The prophet
Headhunterz
Mensen die echt goede muziek luisteren weten over wat voor genre ik praat. Dat is pas goede muziek. Nou al fucking zin in Qlimax 8)
Ik weet over welk genre je praat, maar ik vind hardstyle absoluut geen goede muziek. Wel muziek die ik nog enigszins aan kan horen als het moet, in tegenstelling tot hardcore en metal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:33 schreef mafkees01 het volgende:
Topic openen en geen eigen muziekstyle definieeren
Wat pas goede artiesten/dj's zijn:
Technoboy
Daniele mondello
Alphatwins
Zatox
Tatanka
Brennan Heart
The prophet
Headhunterz
Mensen die echt goede muziek luisteren weten over wat voor genre ik praat. Dat is pas goede muziek. Nou al fucking zin in Qlimax 8)
Dat ben ik dan 100 % met je eens. Mensen die bij een bar staan te hangen of een beetje met hun hoofd staan te knikken of headbangen, vreselijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:39 schreef mafkees01 het volgende:![]()
Hardcore kan er ook weleens in. Alleen als ik echt zin heb om los te gaan![]()
Wat ik niet begrijp: Hoe kan je nou helemaal uit je plaat gaan als je op een stoeltje zit bij een concert?
Of bij metal, als bijna 90% met handen in hun zak met hun hoofd staat te knikken?
Nee, doe mij maar 90% publiek dat helemaal gek aant doen is. Dan vermaak ik me prima, want ik ben zelf ook zo. Dat is pas vet vind ik![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat ben ik dan 100 % met je eens. Mensen die bij een bar staan te hangen of een beetje met hun hoofd staan te knikken of headbangen, vreselijk.![]()
Vandaar dat ik dan ook gek ben op dancefeesten; het is kwalitatief gezien geen geweldige muziek vaak, maar wel de perfecte muziek om goed op te feesten (door de lekkere bass en de simpele deuntjes), EN je hebt geen last van bovengenoemde figuren.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Daar noem je me ook een bak kutmuziek zegOp Nas na dan, die gaat nog.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef FictionalFenna het volgende:
Ooh![]()
Ik hou van:
20th Century Classical
Acid-Electro
Acid Jazz
Aggrotech
Alt Country
Alt Rock
Alt Metal
Ambient
Ambient Breaks
Ambient House
Ambient Industrial
Anarcho-Punk
Anti-Folk
Art Punk
Avant-Garde Doom Metal
Art Rock
Avant-Garde Industrial
Batcave
Bitpop
Black/Doom Metal
Black Metal
Black/Death Metal
Bluegrass
Blues
Blues-Rock
Breakcore
Brutal Death Metal
Cello Rock
Celtic New Age
Chiptune
Classic Rock
Classical
Crossover Thrash
Crust Punk
CyberGrind
D.C. Post-Hardcore Punk
D-Beat Hardcore Punk
Dark Ambient
Dark Cabaret
Dark Electro
Dark Metal
Darkcore
Darkstep
Darkwave
Death 'n Roll
Death Industrial
Death Metal
Death Rock
Death-Rap
DeathCore
DeathGrind
DeathThrash
Desert Rock
Digital Hardcore
Doom Metal
Doom-Death
Downbeat
Drone-Doom Metal
Drone
Drum & Bass
Drum & Noise
EBM
Electro
Electro Funk
Electro House
Electro-Industrial
Electro-Rock
Electroclash
ElectroPop
ElectroPunk
Ethereal
Futurepop
Folk Metal
Florida Death Metal
Folk-Punk
Folktronica
Funeral Doom Metal
Funk Metal
Gabber
Gaelic Punk
Garage Rock
Goa Trance
Gothabilly
Gothic Metal
Gothic Rock
Gothic-Doom Metal
Gregorian Chant
GrindCore
Grunge
Happy Hardcore
Hardcore Punk
Hard Rock
hXe
IDM
Illbient
Industrial
Industrial Hardcore
Industrial Metal
Industrial Rock
Industrial Techno
Intelligent DnB
Japanese Electro
Japcore
J-Punk
J-Rock
Jungle
Kraut Rock
Lowercase
Martial Industrial
MathCore
Math Metal
Math Rock
Melodic Death Metal
Melodic Hardcore Punk
MetalCore
MoshCore
Nardcore
New Age
New Beat
New Wave
Neo-Folk
Nerdcore HipHop
Neurofunk
NintendoCore
Noise
Noise Rock
NSBM
Pagan Black Metal
Pagan Rock
Political Hip Hop
Post-Black Metal
Post-Hardcore Punk
Post-Industrial
Post-Metal
Post-Punk
Post-Rock
Power Noise
Power Violence
Progressive Melo-Death
Progressive Metal
Progressive Rock
Proto-Metal
ProtoPunk
Punk 'n Roll
Punk Rock
Punkabilly
Psychedelic Rock
Psychedelic Trance
Psychill
Psychobilly
QueerCore
Rave
Reggae rock
Riot Grrrl
Rockabilly
Rocktronica
Rumba Catalana
Scandinavian Death Metal
Schranz
Screamo
Southern Rock
SkaCore
Skate Punk
Sludge-Doom Metal
Sludge Metal
Sludge Rock
Speed Metal
Spoken Word
Stoner Rock
Stoner Doom-Metal
Stoner Metal
Streetpunk
Surf Rock
Synthpop
Tech House
Technical Death Metal
Technical Grindcore
Techno
Technoid
Techstep
Tekno
ThrashCore
Thrash Metal
Traditional Japanese music
Trancestep
Triphop
Umeå Hardcore Punk
Urban Folk
Viking Metal
World Music
Dat nummer is zo tof.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef Fascination het volgende:
Ik weet niet wat voor pauper sites jij bezoekt maar Akon related to Metallicaquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Desunoto het volgende:
Dat lijstje van FictionalFenna!
Ik verander het genre waar mijn muziek in staat nooit. Als je dan veel download en al die genres bekijkt zie je echt de raarste niet-bestaande genres voorbij komen. Wat mensen al niet bedenken... of ze pleuren er gewoon wat neer. Net als met 'related artists'... Akon related to Metallica en zo.. tuurlijk
Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pauper sites jij bezoekt maar Akon related to Metallica?
Ga naar what? ofzo daar taggen ze tenminste normaal
Ik ben er laatst weer naar gaan luisteren, en ik vind vooral de early hardcore goed, voordat het naar newstyle ging. Zoals het sinds 2002 ongeveer is vind ik er geen bal aan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef julian6 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |