Verkapte poging tot humor lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:34 schreef On het volgende:
Tof dat je Aphex Twin enzo luistert maar waarom heb je een plaatje van Bill van Tokio Hotel die een hartje met zijn handen maakt in je profiel?
Hehe idd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doen Fokkers niet, alleen metalfans hebben altijd de neiging hun herrie overal te promoten. Wat wel gek is, want als het populair wordt dan luisteren ze het niet meer omdat iedereen het luistert
.
Gellukig heb ik nooit last van negers / b-Marokkanen die hun lieftallige rap of hardcore of noem maar op lekker zacht op hebben staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doen Fokkers niet, alleen metalfans hebben altijd de neiging hun herrie overal te promoten. Wat wel gek is, want als het populair wordt dan luisteren ze het niet meer omdat iedereen het luistert
.
Ik zie hier nauwelijks dergelijke linkjes staan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gellukig heb ik nooit last van negers / b-Marokkanen die hun lieftallige rap of hardcore of noem maar op lekker zacht op hebben staan.
Laat me raden? Je broertje vermaakt zich nu met een leuke chick of vrienden, terwijl jij op Fok zit?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:09 schreef Synthesist het volgende:
Mijn broertje luistert hiphop, rap, r&b
zwoele jankerige negerstemmen, dan wel krakerige spaanse strotten die niet onderdoen voor het geluid voortkomend uit een zweterige anus.
Gewoon kutmuziek dus
Ik heb het nooit over linkjes gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zie hier nauwelijks dergelijke linkjes staan.
Niet dat het er toe doet wat ik doe.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Laat me raden? Je broertje vermaakt zich nu met een leuke chick of vrienden, terwijl jij op Fok zit?
Metal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:13 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Niet dat het er toe doet wat ik doe.
Maar nee, ik moet vannacht werken
Ontopic
Top.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Jullie blijven hier massaal komen, dus ja.
Bjork.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral Bjork schijnen mensen verschrikkelijk te vinden.
Oh?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:33 schreef mafkees01 het volgende:
Topic openen en geen eigen muziekstyle definieeren
Wat pas goede artiesten/dj's zijn:
Technoboy
Daniele mondello
Alphatwins
Zatox
Tatanka
Brennan Heart
The prophet
Headhunterz
Mensen die echt goede muziek luisteren weten over wat voor genre ik praat. Dat is pas goede muziek. Nou al fucking zin in Qlimax 8)
Ik weet over welk genre je praat, maar ik vind hardstyle absoluut geen goede muziek. Wel muziek die ik nog enigszins aan kan horen als het moet, in tegenstelling tot hardcore en metal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:33 schreef mafkees01 het volgende:
Topic openen en geen eigen muziekstyle definieeren
Wat pas goede artiesten/dj's zijn:
Technoboy
Daniele mondello
Alphatwins
Zatox
Tatanka
Brennan Heart
The prophet
Headhunterz
Mensen die echt goede muziek luisteren weten over wat voor genre ik praat. Dat is pas goede muziek. Nou al fucking zin in Qlimax 8)
Dat ben ik dan 100 % met je eens. Mensen die bij een bar staan te hangen of een beetje met hun hoofd staan te knikken of headbangen, vreselijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:39 schreef mafkees01 het volgende:![]()
Hardcore kan er ook weleens in. Alleen als ik echt zin heb om los te gaan![]()
Wat ik niet begrijp: Hoe kan je nou helemaal uit je plaat gaan als je op een stoeltje zit bij een concert?
Of bij metal, als bijna 90% met handen in hun zak met hun hoofd staat te knikken?
Nee, doe mij maar 90% publiek dat helemaal gek aant doen is. Dan vermaak ik me prima, want ik ben zelf ook zo. Dat is pas vet vind ik![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat ben ik dan 100 % met je eens. Mensen die bij een bar staan te hangen of een beetje met hun hoofd staan te knikken of headbangen, vreselijk.![]()
Vandaar dat ik dan ook gek ben op dancefeesten; het is kwalitatief gezien geen geweldige muziek vaak, maar wel de perfecte muziek om goed op te feesten (door de lekkere bass en de simpele deuntjes), EN je hebt geen last van bovengenoemde figuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |