Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Daar noem je me ook een bak kutmuziek zegOp Nas na dan, die gaat nog.
Dit inderdaad. Maar het ligt vaak aan jezelf. Als je het nummer een jaar later terug luistert vraag je je dan vaak af hoe je dat ooit zo bijzonder hebt kunnen vinden. Dan vind je het zelf ook 'wel ok'.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
Nu OT: wel een beetje herkenbaar; soms heb je idd echt zo'n nummer waarvan je je het NIET kunt voorstellen dat iemand het NIET vet vindt. Wanneer je dat nummer dan per MP3 ofzo opstuurt, krijg je toch je grote verbazing: "jaaa klinkt wel ok" ofzo te horen.
Klopt. Andersom kan ook; een nummer wat je eerst 'wel ok' vindt, ga je meer waarderen omdat iedereen er lyrisch over is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar het ligt vaak aan jezelf. Als je het nummer een jaar later terug luistert vraag je je dan vaak af hoe je dat ooit zo bijzonder hebt kunnen vinden. Dan vind je het zelf ook 'wel ok'.
Dan is er ook een groot verschil tussen mensen in het echt en hier. Hier krijg je 1000 views en 100 reacties, in het echt ken je 30 mensen dus vanzelf dat smaak meer samen valt in het echt. Sowieso in het echt dat je mensen tegenkomt op dezelfde golflengte. Op internet is het al snel een mengelmoes. De een is gothic, de ander Rap-fanaat en weer een andere metal-head of Frans Bauer fan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
In het echt vindt denk ik 90% van de mensen die ik ken John Legend goed, hier 3% ofzo
Natuurlijk, maar dat betekend niet dat er bijvoorbeeld tijdens ckv op school geen aandacht aan besteed hoeft te worden. Ik moest tijdens ckv naar een commerciele film, doe in plaats van dat dan een concert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat anderen dat ook willen/kunnen.
Grappig, heb net z'n nieuwe single opstaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
In het echt vindt denk ik 90% van de mensen die ik ken John Legend goed, hier 3% ofzo
Ik vind dat een beetje onzin. Wie bepaald wat cultuur is? In sommige kringen zullen ze Johnny Jordaan en Hazes als cultuur zien, in andere kringen klassieke muziek.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat betekend niet dat er bijvoorbeeld tijdens ckv op school geen aandacht aan besteed hoeft te worden. Ik moest tijdens ckv naar een commerciele film, doe in plaats van dat dan een concert.
Als je er nooit in aanraking mee komt is de kans dat je het gaat waarderen ook een stuk kleiner. Iets met de boer en eten.
Raar is het totaal niet. Gewoon een kwestie van smaak. Dat weet jij natuurlijk zelf ook wel. Ook ik kan sommige klassieke stukken erg goed waarderen terwijl ik 26 ben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Zotheid het volgende:
Net als dat mensen het raar vinden dat ik, als iemand van 20, naar klassiek luister.
Ik heb dat in het verleden ook zo veel geluisterdquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef julian6 het volgende:
Kan ook echt niet snappen dat mijn klasgenootjes hardcore geen goede muziek vinden![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef julian6 het volgende:
Kan ook echt niet snappen dat mijn klasgenootjes hardcore geen goede muziek vinden![]()
De meeste kinderen die op de middelbare school zitten krijgen een Hazes en een Sensation wel mee tijdens het uitgaan in de kroeg of discotheek oid. Ik doelde er juist op om daar ruimte te maken voor een cultuur waarmee jongeren normaliter niet mee in aanraking komen, net als dat er tijdens levensbeschouwing ruimte is voor geloven waar we tegenwoordig niks meer me te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje onzin. Wie bepaald wat cultuur is? In sommige kringen zullen ze Johnny Jordaan en Hazes als cultuur zien, in andere kringen klassieke muziek.
Ze gaan toch ook niet iedereen verplicht naar Sensation sturen om de 'hedendaagse jongerencultuur' te leren kennen?
Ik vind het toch belangrijker dat die kinderen leren spellen en rekenen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De meeste kinderen die op de middelbare school zitten krijgen een Hazes en een Sensation wel mee tijdens het uitgaan in de kroeg of discotheek oid. Ik doelde er juist op om daar ruimte te maken voor een cultuur waarmee jongeren normaliter niet mee in aanraking komen, net als dat er tijdens levensbeschouwing ruimte is voor geloven waar we tegenwoordig niks meer me te maken hebben.
Zoiets krijg je dan ook alleen mee in je jeugd waarna je dat dan ook wel een tijdje leuk zal vinden. Althans dat geld voor de meeste jeugd. Na een tijdje zoekt iedereen zijn eigen weg wat muziek smaak betreft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De meeste kinderen die op de middelbare school zitten krijgen een Hazes en een Sensation wel mee tijdens het uitgaan in de kroeg of discotheek oid. Ik doelde er juist op om daar ruimte te maken voor een cultuur waarmee jongeren normaliter niet mee in aanraking komen, net als dat er tijdens levensbeschouwing ruimte is voor geloven waar we tegenwoordig niks meer me te maken hebben.
Ik vind het jammer dat men het als iets oudbolligs ziet. Het is verder niet aan mij om te oordelen of het mooi is of niet, maar ik ben wel van mening dat het het is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Raar is het totaal niet. Gewoon een kwestie van smaak. Dat weet jij natuurlijk zelf ook wel. Ook ik kan sommige klassieke stukken erg goed waarderen terwijl ik 26 ben.
Dat moet ik nog steeds een keer gaan ontdekken. Denk dat 't me wel goed bevalt aangezien ik haar bij mijn last.fm (ik heb een last.fm hihiquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Kate Bush en Depeche Mode zijn zeer oke.
Wat vind u van Tori Amos?
Colorsquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet ik nog steeds een keer gaan ontdekken. Denk dat 't me wel goed bevalt aangezien ik haar bij mijn last.fm (ik heb een last.fm hihi) steeds als aanbeveling krijg.
Ik vind cornflake girl iig fantastisch. Heb je nog aanbevelingen qua nummers?
Rockquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Weer zo'n heerlijk voorspelbaar topic waar iedereen zijn muzieksmaak gaat opsommen en dat over nog een pagina of 2 erover gaat of electronische muziek echtere muziek is dan metal omdat het niet op echte instrumenten is gespeeld
Hehe ja ik had wel iets inhoudelijkers verwacht jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Weer zo'n heerlijk voorspelbaar topic waar iedereen zijn muzieksmaak gaat opsommen en dat over nog een pagina of 2 erover gaat of electronische muziek echtere muziek is dan metal omdat het niet op echte instrumenten is gespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |