Nou euhh Bjork, Trentemoller, Army of Lovers, Kate Bush, Depeche Mode, Aphex Twin enz.quote:
wat is dat voor kattengejank?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral Bjork schijnen mensen verschrikkelijk te vinden.
Kate Bush en Depeche Mode zijn zeer oke.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou euhh Bjork, Trentemoller, Army of Lovers, Kate Bush, Depeche Mode, Aphex Twin enz..
Oh en nog veel losse nummers ofc.
Vooral Bjork schijnen mensen verschrikkelijk te vinden.
Wel een kwalitatief hoogstaand topic I have to say.
Oh en af en toe heb ik van die buien dat ik niks wil horen behalve de Dire Straits, Guns n Roses en Led Zeppelinquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
In het echt vinden mensen over het algemeen dat ik goede muziek luister, maar op Fok word ik soms gepest![]()
[ afbeelding ]JAJAJA JULLIE WILLEN VRAGEN WAT IK LUISTER MAAR IK BEN JULLIE VOOR!!!!!!![ afbeelding ]
De artiesten die ik het meest luister zijn John Legend, Robin Thicke, Stevie Wonder, Jack Johnson, Jason Mraz en Matt Costa. Maar ik hou aan de andere kant ook van de Gym Class Heroes, Hellogoodbye, Chris Brown, T-Pain, The Isley Brothers en Lyfe Jennings. Om het allemaal nog erger te maken luister ik ook naar rap, met name Nas, maar ook naar reggaeton.
Ik luister soms ook naar Jack Johnson.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
In het echt vinden mensen over het algemeen dat ik goede muziek luister, maar op Fok word ik soms gepest![]()
[ afbeelding ]JAJAJA JULLIE WILLEN VRAGEN WAT IK LUISTER MAAR IK BEN JULLIE VOOR!!!!!!![ afbeelding ]
De artiesten die ik het meest luister zijn John Legend, Robin Thicke, Stevie Wonder, Jack Johnson, Jason Mraz en Matt Costa. Maar ik hou aan de andere kant ook van de Gym Class Heroes, Hellogoodbye, Chris Brown, T-Pain, The Isley Brothers en Lyfe Jennings. Om het allemaal nog erger te maken luister ik ook naar rap, met name Nas, maar ook naar reggaeton.
Dat is ook 'raar', aangezien het niet veel voor komt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Zotheid het volgende:
Net als dat mensen het raar vinden dat ik, als iemand van 20, naar klassiek luister.
Meestal moet muziek ook groeien, ik vind ook niet alles na de eerste keer luisteren geweldig, een paar luisterbeurten later daarentegen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
Nu OT: wel een beetje herkenbaar; soms heb je idd echt zo'n nummer waarvan je je het NIET kunt voorstellen dat iemand het NIET vet vindt. Wanneer je dat nummer dan per MP3 ofzo opstuurt, krijg je toch je grote verbazing: "jaaa klinkt wel ok" ofzo te horen.
Mij verbaasd het vrij weinig dat mensen van smaak verschillenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
Nu OT: wel een beetje herkenbaar; soms heb je idd echt zo'n nummer waarvan je je het NIET kunt voorstellen dat iemand het NIET vet vindt. Wanneer je dat nummer dan per MP3 ofzo opstuurt, krijg je toch je grote verbazing: "jaaa klinkt wel ok" ofzo te horen.
Daar noem je me ook een bak kutmuziek zegquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
Helaas.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is ook 'raar', aangezien het niet veel voor komt.
Dat wil niet zeggen dat anderen dat ook willen/kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helaas.
Mensen zouden eens wat meer moeite voor muziek moeten doen. Ik kan intens genieten van een stuk van bijvoorbeeld Bach.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |