Bij een 5e plek ben ik gematigd tevreden. Dan is er idd sprake van groei op sportief gebied.quote:Op maandag 10 november 2008 01:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En als we 5e worden? Dan doen we het beter dan vorig jaar. Als we dan weer een stap kunnen zetten het seizoen daarna 3e? En over twee jaar meedoen om het kampioenschap?
Ik beoordeel hem nu toch ook op wat ie heeft gedaan? Ik zeg echter dat ik mijn mening eventueel herzie wanneer ie mijn ongelijk bewijst,quote:Op maandag 10 november 2008 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je moet iemand beoordelen op wat hij heeft gedaan, niet op wat hij mogelijk wel of niet gaat doen de komende jaren.
En net loop je op hem te zeiken omdat je denk dat De Guzman voor nop Rotterdam uit loopt. Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem nu toch ook op wat ie heeft gedaan? Ik zeg echter dat ik mijn mening eventueel herzie wanneer ie mijn ongelijk bewijst,
Dat ziet er nu zo naar uit, aangezien hij nog steeds niet heeft verlengd.quote:Op maandag 10 november 2008 01:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En net loop je op hem te zeiken omdat je denk dat De Guzman voor nop Rotterdam uit loopt.
Van Gaal is iemand met veel ambitie en enorm veel inzicht, dus wat dat betreft: dankjewel. Z'n arrogantie en clubvoorkeur deel ik dan weer niet.quote:Op maandag 10 november 2008 01:35 schreef timmmmm het volgende:
Lieve posters, als jullie zeggen dat je hebt Bosz niet kwalijk kan nemen dat er te weinig geld is om goeie spelers te kopen, dat zijn budget vastgesteld wordt, en ij het daar maar mee moet doen, moeten jullie niet als argument vòòr Bosz gebruiken dat hij de schuld zo heeft verkleind, dat is dan ook grotendeels et wijten aan de overig financiele staf
Verder, Crane, volgens mij ben jij een van Gaal type, zelfs al winnen we de CL, kan jij aan het eind nog zeggen, nou, toch ben ik niet geheel tevreden met het voetbal van mijn team. Maar, dat is maar een eerste indruk
Wie zegt waar dat hij tevreden is met een 12de plek?quote:Maar hoe kun je nou tevreden zijn met een 7e plek gevolgd door een 6e plek en een huidige 12e(!) plek?
Charisteas is anders wel, aankoopsom bekeken, met winst verkocht door de Europese veldtocht van Nurnbergquote:Op maandag 10 november 2008 00:32 schreef Crane het volgende:
Bosz is trouwens degene die meer dan 10 miljoen de put in geflikkerd heeft door spelers als Lee en Charisteas te halen. Geld was er wel degelijk, het is alleen in de verkeerde spelers gestoken.
Geef hem eens ongelijk?quote:Op maandag 10 november 2008 00:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Twente wilde Buijs, maar meneer wilde geen salaris inleveren. Gewoon een half jaartje bij de beloftes laten wegrotten, dan kruipt ie in de winterstop op z'n knietjes naar Enschede.
Gewoon volgend jaar Mulder opstellen!!quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Crane het volgende:
Bosz zou flink wat krediet winnen wanneer ie in de winterstop of de zomer een fatsoenlijke keeper haalt. Als Timmervolgend seizoen nog in het doel staat, valt dat Bosz volledig aan te rekenen. Zou zeer onprofessioneel zijn om hem niet te vervangen.
Mij vroegen zee inderdaad ook om m'n ID, en ik zit in de gele zone, en jij, was het overal in het stadion?quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Moe wordt je ervan.
Maargoed weer drie punten in the pocket.![]()
Hij neemt z'n vrije trappen hard, en gelijk zijn ze veel beter!quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
volgens eredivisie live schoot Gio van Bronckhorst met 128 km/h op de paal in de 2de helft
WAt ben je toch verschrikkelijk dom als je nu nog niet weet dat er geen ene rooie rotcent is om spelers aan te trekken, en Bosz in TD, geen penningmeester!quote:Op maandag 10 november 2008 00:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Bij clubs als Groningen geven ze al 10 miljoen per zomer uit. Als Feyenoord dat na 3 jaar Bosz nog steeds niet op kan brengen dan is ie gewoon niet geschikt.
Vertel eens iets nieuwsquote:Op maandag 10 november 2008 07:34 schreef Happel het volgende:
Hahaha, en daar gaat die weer. Weer hetzelfde riedeltje afspelen
Crane is een langspeelplaat.
Wauw, misschien wel de 5e plek in de eredivisie haalbaar!quote:Op maandag 10 november 2008 08:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou die Crane lekker laten lullen joh, de weg naar boven is door Feyenoord ingezet, nog even doorbikkelen en in de winterstop staan jullie gewoon in het linkerrijtje om daarna voor de 5e plek mee te doen.
Of jullie.quote:Op maandag 10 november 2008 09:22 schreef ursel het volgende:
Kan er niet een samenvatting van heel die Bosz/geld/Crane discussie niet samengevoegd worden en een linkje daarnaar in de OP.
Hoef je Crane na elk weekend alleen ff erop te wijzen dat die de OP moet lezen..
M.a.w. : hij moet zorgen dat er goed gescout wordt of dat er geld is volgens jou? Dat is toch precies hetzelfde als wat ik zeg over b.v. Timmer en Greene vervangen?quote:Op maandag 10 november 2008 01:21 schreef Juk het volgende:
Daarom wil ik nog even wachten met het beoordelen van Bosz zijn opbouwende kwaliteiten omdat hij die, in mijn mening, nu pas heeft laten zien. Persoonlijk denk ik dat hij pas faalt als hij begin volgend seizoen geen spelers kan halen die de ploeg beter maken, om wat voor reden dat dan ook niet lukt.
quote:
Idd. En echt overal die koppen "geflatteerde zege Feyenoord"quote:Op maandag 10 november 2008 12:32 schreef Luni het volgende:
Wordt een beetje moe van de kranten, overal hebben ze het over de aanslag van Hofland, die rood was, maar de aanslag op Biserwar hoor je niemand over.
'Feyenoord toont meer lef', 'Feyenoord vindt opnieuw makkelijk het net'. Alleen in de Telegraaf lees ik over die geflatteerde zege, maar dat waren Verbeeks eigen woorden. Valt wel mee hoor, je hoeft niet overal een complot tegen Feyenoord in te zien.quote:Op maandag 10 november 2008 12:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd. En echt overal die koppen "geflatteerde zege Feyenoord"
Een beetje wel ja. Aan de andere kant waren de 2 goals van Utrecht gewoon blunders van Timmer.quote:
Hoe maakt me niet zoveel uit. Onder de 10 miljoen schuld schijnt bij de banken een grens te zijn waaronder de terugbetaling versoepeld, ik weet er het mijne niet van maar dat hoorde/las ik hier en daar, wat zou betekenen dat er meer geld over is.quote:Op maandag 10 november 2008 11:59 schreef Crane het volgende:
[..]
M.a.w. : hij moet zorgen dat er goed gescout wordt of dat er geld is volgens jou? Dat is toch precies hetzelfde als wat ik zeg over b.v. Timmer en Greene vervangen?
quote:Timmer
Van Bronckhorst
Makaay
Lucius
De Cler
Hofland
Mols
Landzaat
Bruins
Slory
Darley
El Ahmadi
Tomasson
Erasmus
Manteiga
Leonard
Tiendalli
Buijs
Charisteas
Kolkka
Huysegems
De Ceulaer
Lee
Eigenlijk welquote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Leonard
Voor die aankoop alleen zou hij al ontslagen moeten worden.
Was op basis van zijn verleden geeneens een hele rare aankoop.quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Leonard
Voor die aankoop alleen zou hij al ontslagen moeten worden.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |