Mij vroegen zee inderdaad ook om m'n ID, en ik zit in de gele zone, en jij, was het overal in het stadion?quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Moe wordt je ervan.
Maargoed weer drie punten in the pocket.![]()
Hij neemt z'n vrije trappen hard, en gelijk zijn ze veel beter!quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
volgens eredivisie live schoot Gio van Bronckhorst met 128 km/h op de paal in de 2de helft
WAt ben je toch verschrikkelijk dom als je nu nog niet weet dat er geen ene rooie rotcent is om spelers aan te trekken, en Bosz in TD, geen penningmeester!quote:Op maandag 10 november 2008 00:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Bij clubs als Groningen geven ze al 10 miljoen per zomer uit. Als Feyenoord dat na 3 jaar Bosz nog steeds niet op kan brengen dan is ie gewoon niet geschikt.
Vertel eens iets nieuwsquote:Op maandag 10 november 2008 07:34 schreef Happel het volgende:
Hahaha, en daar gaat die weer. Weer hetzelfde riedeltje afspelen
Crane is een langspeelplaat.
Wauw, misschien wel de 5e plek in de eredivisie haalbaar!quote:Op maandag 10 november 2008 08:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou die Crane lekker laten lullen joh, de weg naar boven is door Feyenoord ingezet, nog even doorbikkelen en in de winterstop staan jullie gewoon in het linkerrijtje om daarna voor de 5e plek mee te doen.
Of jullie.quote:Op maandag 10 november 2008 09:22 schreef ursel het volgende:
Kan er niet een samenvatting van heel die Bosz/geld/Crane discussie niet samengevoegd worden en een linkje daarnaar in de OP.
Hoef je Crane na elk weekend alleen ff erop te wijzen dat die de OP moet lezen..
M.a.w. : hij moet zorgen dat er goed gescout wordt of dat er geld is volgens jou? Dat is toch precies hetzelfde als wat ik zeg over b.v. Timmer en Greene vervangen?quote:Op maandag 10 november 2008 01:21 schreef Juk het volgende:
Daarom wil ik nog even wachten met het beoordelen van Bosz zijn opbouwende kwaliteiten omdat hij die, in mijn mening, nu pas heeft laten zien. Persoonlijk denk ik dat hij pas faalt als hij begin volgend seizoen geen spelers kan halen die de ploeg beter maken, om wat voor reden dat dan ook niet lukt.
quote:
Idd. En echt overal die koppen "geflatteerde zege Feyenoord"quote:Op maandag 10 november 2008 12:32 schreef Luni het volgende:
Wordt een beetje moe van de kranten, overal hebben ze het over de aanslag van Hofland, die rood was, maar de aanslag op Biserwar hoor je niemand over.
'Feyenoord toont meer lef', 'Feyenoord vindt opnieuw makkelijk het net'. Alleen in de Telegraaf lees ik over die geflatteerde zege, maar dat waren Verbeeks eigen woorden. Valt wel mee hoor, je hoeft niet overal een complot tegen Feyenoord in te zien.quote:Op maandag 10 november 2008 12:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd. En echt overal die koppen "geflatteerde zege Feyenoord"
Een beetje wel ja. Aan de andere kant waren de 2 goals van Utrecht gewoon blunders van Timmer.quote:
Hoe maakt me niet zoveel uit. Onder de 10 miljoen schuld schijnt bij de banken een grens te zijn waaronder de terugbetaling versoepeld, ik weet er het mijne niet van maar dat hoorde/las ik hier en daar, wat zou betekenen dat er meer geld over is.quote:Op maandag 10 november 2008 11:59 schreef Crane het volgende:
[..]
M.a.w. : hij moet zorgen dat er goed gescout wordt of dat er geld is volgens jou? Dat is toch precies hetzelfde als wat ik zeg over b.v. Timmer en Greene vervangen?
quote:Timmer
Van Bronckhorst
Makaay
Lucius
De Cler
Hofland
Mols
Landzaat
Bruins
Slory
Darley
El Ahmadi
Tomasson
Erasmus
Manteiga
Leonard
Tiendalli
Buijs
Charisteas
Kolkka
Huysegems
De Ceulaer
Lee
Eigenlijk welquote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Leonard
Voor die aankoop alleen zou hij al ontslagen moeten worden.
Was op basis van zijn verleden geeneens een hele rare aankoop.quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Leonard
quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Niet eens zo heel slecht eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 14:20 schreef Kopbal het volgende:
Speciaal voor Crane: de aankopen van Bosz.
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Griek
Het gaat niet alleen om namen. Bovendien zit er geen enkele speler bij die we binnen nu en 2 jaar voor 20 miljoen oid kunnen verkopen...quote:Op maandag 10 november 2008 14:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet eens zo heel slecht eigenlijk.
Hoeveel spelers zijn er die je binnen 2 jaar voor 20 mln doorverkoopt?quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om namen. Bovendien zit er geen enkele speler bij die we binnen nu en 2 jaar voor 20 miljoen oid kunnen verkopen...
Alves, Sulejmani, Berg, Suarez.quote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn er die je binnen 2 jaar voor 20 mln doorverkoopt?
En dan nog, altijd maar weer met dat soort namen komen aanzetten.quote:Op maandag 10 november 2008 15:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Die is al verkocht, maar de rest moet je afwachten.
JEZUS CHRISTUS CRANE!!quote:
De enige die hiervan toendertijd betaalbaar was voor Feyenoord was Sulejmani. Daar zat echter het verhaal aan vast van die schorsing van een jaar en wat vage zaakwaarnemers.quote:
Heb ik je gister helemaal uitgelegd en je hebt de post weer eens compleet genegeerd.quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om namen. Bovendien zit er geen enkele speler bij die we binnen nu en 2 jaar voor 20 miljoen oid kunnen verkopen...
quote:Op maandag 10 november 2008 17:09 schreef Crane het volgende:![]()
Laar maar zitten. Jullie snappen er echt niets van.
Amen!quote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heb ik je gister helemaal uitgelegd en je hebt de post weer eens compleet genegeerd.Zoals we je kennen. Uitgeluld worden, niet meer van je laten horen en een week later de zelfde discussie beginnen.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jij zegt wat, wij weerleggen je onzin en vervolgens snappen wij er niks van?quote:Laat maar zitten. Jullie snappen er echt niets van.
Lees eens goed . Ik snapte wel wat je bedoelde alleen voor ze naar hun respectievelijke clubs gingen waren ze niet te betalen voor Feyenoord.quote:Op maandag 10 november 2008 17:28 schreef Crane het volgende:
Jullie weerleggen niets. Alleen al het feit dat jij blijkbaar denkt dat ik vind dat ze spelers als Berg van Groningen moeten kopen, terwijl ik bedoel dat ze die moeten halen VOORDAT ze naar Groningen gaan en nog betaalbaar zijn.
Hoe vaak hebben we al gezegd dat het logischer was om voor Makaay te kiezen dan voor een onbekende Zweed terwijl ze qua bedrag niets scheelden? Hoe vaak heb ik al gezegd dat elke TD het zelfde zou hebben gedaan? Daarmee weerleggen wij genoeg. Achteraf is zo makkelijk praten.quote:Op maandag 10 november 2008 17:28 schreef Crane het volgende:
Jullie weerleggen niets. Alleen al het feit dat jij blijkbaar denkt dat ik vind dat ze spelers als Berg van Groningen moeten kopen, terwijl ik bedoel dat ze die moeten halen VOORDAT ze naar Groningen gaan en nog betaalbaar zijn.
quote:Selectie Oranje B telt 26 spelers
ZEIST - KNVB-coach Johan Neeskens heeft 26 spelers opgenomen in zijn voorlopige selectie van Nederland B voor het oefenduel met Jong Zweden.
afbeelding vergroten Giorginio Wijnaldum. FOTO ANP
Nederland B treft de Zweden woensdag 19 november in Waalwijk. De aftrap in het Mandemakers Stadion is om 18.00 uur.
Oranje B, het schaduwteam van Oranje, komt voor het eerst in bijna twintig jaar weer in actie. Het project is voor de duur van dit seizoen nieuw leven ingeblazen na de uitschakeling van Jong Oranje voor het UEFA EK Onder 21 in 2009. Een grote groep talentvolle spelers blijft via Nederland B interlands spelen en behoudt zodoende de aansluiting met het A-elftal. Dit geldt eveneens voor de oudere spelers van de voorlopige lijst van Nederland B, die in beeld zijn bij de selectie van het Nederlands elftal.
De voorlopige selectie:
Nordin Amrabat (PSV), Otman Bakkal (PSV), Roy Beerens (Heerenveen), Edson Braafheid (FC Twente), Wout Brama (FC Twente), Ryan Donk (West Bromwich Albion), Royston Drenthe (Real Madrid), Eljero Elia (FC Twente), Urby Emanuelson (Ajax), Leroy Fer (Feyenoord), Kevin Hofland (Feyenoord), Siem de Jong (Ajax), Danny Koevermans (PSV), Glenn Loovens (Celtic), Marcel Meeuwis (Roda JC), David Mendes da Silva (AZ), Erwin Mulder (Excelsior), Stijn Schaars (AZ), Paul Verhaegh (Vitesse), Piet Velthuizen (Vitesse), Kenneth Vermeer (Ajax), Gregory van der Wiel (Ajax), Robbie Wielaert (FC Twente), Georgino Wijnaldum (Feyenoord), Ricky van Wolfswinkel (Vitesse), Gianni Zuiverloon (West Bromwich Albion).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |